Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-24, 16:15   

No właśnie panowie ja to czytałem i mam tu wątpliwości ale w moim pytaniu jest wyraźnie że chodzi mi o niższą pólke czyli te 400KM i 650NM co jest dla mnie bardzo zadowalające. Bo nie tyle o moc co o nm idzie. Chce wzmocnić auto i zachowac jego funkcjonalnośc a nie zrobic sobie potworka do zabawy. ;)
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2013-02-24, 23:24   

Nie wiem skąd to przeświadczenie ze skrzynia nie podoła. Czy są jakieś udokumentowane przypadki ze automat pada od modyfikacji? Podpowiem, najważniejsza sprawa jest ograniczenie momentu podczas zmiany biegów.
Pisze o automatach 5HP24 czyli S8 D2, W12, RS6.
_________________
Narazie czytam
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-24, 23:40   

olozwirski, przecież to oczywiste że każda skrzynia ma okreslona wytrzymałość i jesli silnik ma mieć 400nm to skrzynia ma zawsze lekki zapas ale nie wytrzyma ponad 200nm więcej. Zwyczajnie sie zacznie rozpadać.
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-02-25, 21:00   

Od razu pisze:
D3 - na miekko bedzie chodzic na ori ecu, i zadnych bledow srac nie bedzie.

LPG - po mydikacjach instalacji da sie to zrobic - ale potrzebne sa mocne parwniki, wielkie wtryski, gruba linia zasilajaca parowniki itp. Stroic LPG tez mozemy :)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-25, 21:09   

guzior napisał/a:
ale potrzebne sa mocne parwniki,


To ze cztery sztuki będzie trzeba zainstalować. :D
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2013-02-25, 22:14   

Simone331 napisał/a:
guzior napisał/a:
ale potrzebne sa mocne parwniki,


To ze cztery sztuki będzie trzeba zainstalować. :D


Mój gazownik montował gaz do RS6 C5 i robił to na trzech. W tym tygodniu powinienem go odwiedzić ponieważ zbliża się wymiana filtrów to rozpytam co i jak o graty jakie tam poszły ;-)

guzior, powiedz Twoja oferta, czyli 12-14 tys zł obejmuje turbo czy kompresor?
Co jest lepszym rozwiązaniem pod względem osiągów, ilości gratów pod maską a żywotnością silnika?
Co lepiej nadaje się do późniejszego zasilania LPG?
Dowiedziałeś się coś na temat ASB?
Ile czasu zajmuje taka modyfikacja?
_________________

Ostatnio zmieniony przez sebos17 2013-02-25, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-25, 22:17   

sebos17 napisał/a:
Mój gazownik montował gaz do RS6 C5 i robił to na trzech.


Nieparzyście? Ciekawe jak to podłączyl z listwami. Plątanina węży na maxa. :shock:
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2013-02-25, 22:19   

Simone331 napisał/a:
sebos17 napisał/a:
Mój gazownik montował gaz do RS6 C5 i robił to na trzech.


Nieparzyście? Ciekawe jak to podłączyl z listwami. Plątanina węży na maxa. :shock:

Chyba że ja coś pokręciłem, w piątek wszystkiego dowiem się.
_________________

 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-25, 22:27   

sebos17 napisał/a:
Chyba że ja coś pokręciłem, w piątek wszystkiego dowiem się.


Nie mówię, że coś nie tak. Poprostu ciekawi mnie to połączenie z listwami, a jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić. Ja mam dwa u siebie wrzucone i juz mi się ta plątanina nie podoba.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-02-25, 22:52   

guzior napisał/a:
Od razu pisze:
D3 - na miekko bedzie chodzic na ori ecu, i zadnych bledow srac nie bedzie.

Tzn. że bi-turbo robisz na ori sterowniku? :shock: niczego w postaci SA?? :roll:

guzior napisał/a:
LPG - po mydikacjach instalacji da sie to zrobic - ale potrzebne sa mocne parwniki, wielkie wtryski, gruba linia zasilajaca parowniki itp. Stroic LPG tez mozemy :)

hmmmm.... jak dużo zmian w moim BRC musiałbym poczynić aby chodziło to poprawnie i nie zwaliło się po kilku miesiącach??....
u mnie siedzą 2 reduktory GeniusMAX ale mam wrażenie, że na 4.2V8BiT to może być już za mało...
i wtryskiwacze chyba też nie podołają....
i jak się tak zagłębić w temat to wyjdzie na to że całe LPG do przebudowy ;-)

Simone331 napisał/a:
sebos17 napisał/a:
Chyba że ja coś pokręciłem, w piątek wszystkiego dowiem się.

Nie mówię, że coś nie tak. Poprostu ciekawi mnie to połączenie z listwami, a jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić. Ja mam dwa u siebie wrzucone i juz mi się ta plątanina nie podoba.

No ale chyba nie masz tak że reduktor 1 zasila jedną stronę silnika a reduktor 2 drugą stronę?...
z tego co się orientuję muszą być połączone razem bo jakby pracowały oddzielnie to długo tak poprawnie pracować raczej nie będą.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-25, 22:58   

FOSS napisał/a:
No ale chyba nie masz tak że reduktor 1 zasila jedną stronę silnika a reduktor 2 drugą stronę?...

z tego co się orientuję muszą być połączone razem bo jakby pracowały oddzielnie to długo tak poprawnie pracować raczej nie będą.


Nie nie. Akurat sam montuję gazownie, a reduktory mam skompensowane tak na wejściu na listwy jak i za nimi więc wszystko jest oki. Same reduktory też maja kompensację same ze sobą, bo mam 2x Golda a one mają po dwa wyjscia gazu i tak po jednym z każdego parownika przez filtro-trójnik zasilana jedna strona, a druga para wyjść zasila drugą stronę. Po krótce powinny byc dwie kompensacje a u mnie są trzy. ;)
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2013-02-26, 00:10   

Apophis napisał/a:
olozwirski, przecież to oczywiste że każda skrzynia ma okreslona wytrzymałość i jesli silnik ma mieć 400nm to skrzynia ma zawsze lekki zapas ale nie wytrzyma ponad 200nm więcej. Zwyczajnie sie zacznie rozpadać.

To wcale nie jest takie oczywiste, zwłaszcza w VAGu.
Poczekajmy na efekty, możne ktoś przetrze drogę.
_________________
Narazie czytam
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-26, 00:25   

olozwirski, No ja cos kiedys o takiej modyfikacji slyszałem i tam było wyraźnie że skrzynia wzmacniana.
Do mojej gazowni przy 400KM wystarczy dorzucić drugiego geniusa więc FOSS to zalezne od tego ile ty chcesz kucy bo jak do 500 to uważam że podola twoja instalka(nie wiem jak tylko same wtryski)
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2013-02-26, 00:48   

Tylko ze nie wiemy co to znaczy skrzynia wzmacniana. Program, wnętrzności, łapy, cokolwiek żeby ładnie brzmiało w folderze? Myślę ze dopóki ktoś tego nie przetestuje i ogłosi to dywagacje nie poparte konkretami nie maja sensu. A ci którzy przetestowali i teraz biorą za to pieniądze robią wszystko żeby rozmydlić obraz i nie chwalić się konkretami.
Powodzenia!
_________________
Narazie czytam
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-26, 00:55   

olozwirski, Jak już to wnętrzności a dokladnie to co bezpośrednio przenosi moment obrotowy na koła(sprzęgło,wszystkie tryby) Myslę że może znam kogos co ten temat mi może naswietlić więc jeśli będzie chciał to sie dowiem i opowiem. Nie wiem czy nie będzie trzeba tam jechac ale no zobaczymy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.