Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku  
Autor Wiadomość
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-12-04, 17:38   

no tu ma miec 500 KM i 600 niutków w12 ma chyba 420 KM i 550 Nm także raczej takie biturbo jest pierwsze. Nawet gdyby było drugie to i tak bym wolał chyba biT ogólnie marzy mi sie uturbione autko
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-12-04, 18:26   

http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/35927.phtml
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-05, 08:50   

ciekawe jak z odprowadzaniem ciepła no i dostep do turbin chyba jeszcze gorszy niż w
3.3TDI
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-12-05, 12:43   

maciu napisał/a:
było już porównanie 4.2 biT do W12?

Było, już kiedyś opisywałem ;-)

Na jednym ze zlotów A8 w Niemczech był kolega przed-liftową S8 D2 zrobioną na bi-turbo (wrzucałem gdzieś filmiki). Jedną z atrakcji tego zlotu były wyścigi - ze startu zatrzymanego, na wyznaczonym odcinku drogi pomiar prędkości maksymalnej policyjnym miernikiem laserowym (pomiaru dokonywała tamtejsza drogówka).
Wyścig wygrał ze sporą przewagą kolega w S8 D2 pre-FL 4.2V8 Biturbo manual
2-gie miejsce zajął kolega A8 D3 4.2TDI (silnik chipie
3-cie miejsce nasz klubowy kolega A8L D3 6.0W12
3-cie miejsce ex aequo nasz klubowy kolega A8 D3 4.2V8 (silnik po programie, wydech od S8)


6.0W12 piękne auto i fajnie jeździ ale 4.2V8 BiT miażdży wielu konkurentów :lol:


sokolasty napisał/a:
a jak wyglądała by taka sprawa gdyby chcieć przełożyć całe biturbo z 2.7

Moim zdaniem bez sensu......
w serii 2.7BiT nie jest szybsze od naszego 4.2V8 więc zostawianie serii pewnie nie wchodzi w grę...... dłubanie w 2.7BiT do 300KM jeszcze finansowo nie rujnuje ale wpakowanie go do ósemki już pochłonie sporo gotówki..... dłubanie tego silnika na 350, 400, 450KM to już spory wydatek więc czy na pewno opłacalne?

Osobiście wołałbym zostawić 4.2V8 i jednak do niego dołożyć turbo - nie ma się co oszukiwać, 4.2BiT na lekkim setup'ie będzie łomotać większość mocno dłubanych 2.7BiT..... finansowo, wg. mnie, zrobienie fabrycznego 4.2V8 w ósemce na Bi-turbo 450KM pochłonie chyba nawet mniej finansów niż zrobienie 2.7BiT 450KM i upchnięcie tego do ósemki..... ale mogę się mylić :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-12-05, 13:11   

ale mi nie chodzi o swap do a8 silnika tylko przełożenie samych turbin i wszystkiego co do nich potrzebne żeby to działało, czy jest to w ogóle wykonalne i czy ma sens.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-12-05, 18:25   

http://as8.ru/forum/viewt...p?f=127&t=23759
Zamiast dokładać to szukać motoru z RS6 i uciskać, zmieścić się powinien
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-05, 20:25   

ernesto napisał/a:
Zamiast dokładać to szukać motoru z RS6 i uciskać, zmieścić się powinien
_________________

w D2 byłbym za tym aby to zrobić ale D3 i ta elektronika , jej funkcjonalność i zgranie tego to musiałby być niezły kozak :shock:
nie raz mi chodziło po głowie aby to zrobic :shock:
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-12-05, 22:13   

JIMM napisał/a:
w D2 byłbym za tym aby to zrobić ale D3 i ta elektronika , jej funkcjonalność i zgranie tego to musiałby być niezły kozak :shock:
nie raz mi chodziło po głowie aby to zrobic :shock:

No do D3 trzeba pakować 5.0V10BiT z RS6 C6..... podobno już to ktoś wykonał więc wykonalne jest.
Myślę, że Sportmile by sobie z tym poradził i zabawa już by była przednia.... 600KM 800Nm bez większego wysiłku :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-09, 19:58   

Chłopaki da się zwswapować D3. Kiedys wspominałem o awaryjnych S8 D3 i w tym jedna mojego kolegi gdzie mu padł silnik. Wrzucił tam 5.0 od RS6 C6 i juz pare miesięcy to smiga-2-3 razy był na jakiś regulacjach. Robi to w Austrii gdzie mieszka w jakiejs garazowej firemce...
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-10, 07:44   

podpytaj ile na to poszło tylko tak szczerze
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-15, 17:49   

Coś ok 25tys euro. Kupno auta z silnikiem i cała operacja w dwóch firmach. Trochę tam odzyskał sprzedając resztę RSy. Operacja bardzo nieopłacalna z punktu widzenia przeciętnego użytkownika. CIęzko było znaleźć dobry silnik więc kupił całe auto lekko uderzone w tyłek.
No ale sie uparł tak jak to ja zwykle robie :D
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2013-12-15, 18:07   

sokolasty napisał/a:
ale mi nie chodzi o swap do a8 silnika tylko przełożenie samych turbin i wszystkiego co do nich potrzebne żeby to działało, czy jest to w ogóle wykonalne i czy ma sens.

Turbinki z 2.7 są nienadające się do takiego zastosowania.
_________________
Narazie czytam
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-16, 08:05   

Apophis napisał/a:
Coś ok 25tys euro. Kupno auta z silnikiem i cała operacja w dwóch firmach. Trochę tam odzyskał sprzedając resztę RSy. Operacja bardzo nieopłacalna z punktu widzenia przeciętnego użytkownika. CIęzko było znaleźć dobry silnik więc kupił całe auto lekko uderzone w tyłek.
No ale sie uparł tak jak to ja zwykle robie :D


ile z tego to była robota/graty dodatkowe? cena całego RSa tu nam mocno fałszuje koszty
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-16, 11:23   

Niestety ale wszystko robione poza polska czyli tam gdzie ceny są sporawe. ASO za wymiane silnika zaspiewało podobna kwotę jak wydał ale ma teraz o wiele lepsze auto,brak czasu nie pozwala nam sie spotkac i spokojnie pogadać ale pisał mi że ma zamiar sie wybrać do Edersse bo własnie z A8Freunde mu pomogli znaleźć ogarniętego elektronika by to wszystko ładnie zestroił. Czy ja tam będe to nie wiem-za duzo czasu jeszcze. Wiadomo że jeżdżąca w sumie RSa nie jest tania więc odejmijcie te 15-17tyś i wyjdą koszta pozostałe.
Wiem że auto jeździ po europie więc chyba operacja udana i pacjent żyje :)
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-07, 01:17   

kolego ja jestem zainteresowany uturbieniem silnika ale na automacie wyslij mi prywatny
Numer to dogadamy szczegoly
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.