Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne ] Wymiana uszczelniaczy w ASN 3.0 A4  
Autor Wiadomość
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-07-22, 07:53   

Kijem nie tykac 220 nie jadących koni :)
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-09-16, 21:23   

Kto na pomorzu zajmie sięswapem silnika z 3.0 na 4,2???
Jakieś propozycje?
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-17, 12:55   

jordan233, Marekp750,MW Motorline a jak niżej to i w wielkopolsce sie cos znajdzie.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-09-17, 12:57   

a na które 4.2 byś chciał przekładać ? w budzie B6 było S4 4.2 , czy jakiś inny ?
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-17, 13:27   

michalwruszak napisał/a:
a na które 4.2 byś chciał przekładać ? w budzie B6 było S6 4.2 , czy jakiś inny ?

B6 czyli S4 a nie S6 <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-09-17, 13:29   

Fakt błąd literowy :)

Poprawione
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-09-17, 14:56   

Byle nie na 4.2 bbk z s4-ki. Najlepsze 4.2 to abz, akg (A8) bądź ank (S6). Do audi 80 robią takie swapy więc i i do a4 by weszło <okok>
_________________
xyz
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-09-17, 19:09   

pavel44 napisał/a:
Byle nie na 4.2 bbk z s4-ki. Najlepsze 4.2 to abz, akg (A8) bądź ank (S6). Do audi 80 robią takie swapy więc i i do a4 by weszło <okok>


no właśnie widzę BKK typowe S4 - silnik ,skrzynia,osprzęt 14 tyś zł.

ABZ z D2?
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-09-17, 19:22   

Bbk prosto reszta rzeźba.

Moja propozycja to 2.7 biturbo. Genialny silniczek.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-17, 19:29   

aro51 napisał/a:
Moja propozycja to 2.7 biturbo. Genialny silniczek.


Trwałością do ABZta sie nie umywa.
 
 
gibon 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 81
Skąd: Tczew
Wysłany: 2015-09-17, 19:34   

Z awaryjnością też wiele lepiej niż w 3.0... Na fotach widac rozjechany rozrzad. Zamiast swapowac lepiej sprzedac i kupic gotowe.
_________________

 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-09-17, 20:30   

Że co trwałością do abzta się nie umywa ? Po co pisać o silnikach z którymi nie ma się kontaktu...

2.7 często w setach po 300KM z przebiega mi +300 jeżdżą jeżdżą i jeżdżą. Mało na seryjnych silnikach robi się po 500KM i tez jeżdżą. Jest to technologicznie taki sam silnik z tym ze ma 2 turbiny i często używany do sportu, a posiada status bardzo trwałego.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-17, 20:33   

W ostatnich 3latach widziałem w warsztacie u kumpla przynajmniej nascie takich-juz ich dośc mają. Awarie przerożne i kilka się zapaliło :D

A kiedys mi sam doradzał kup se takie :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-09-17, 22:21   

bi turbo <brawo>
zamienił stryjek ,,,
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-09-18, 08:45   

Ten 2.7 to dobry silnik, ale eksploatacyjne części do niego drogie i strasznie upierdliwy serwis jest (do wymiany turbin silnik trzeba wywalac). Najgorsze są sondy EGT w tych silnikach. Pali się moduł sterujący sondą (zintegrowany z sondą na jednym kablu) a taka sonda tylko w ASO dostępna za ileś tam tysięcy (a są dwie). Turbiny sa bezproblemowe, ale przy uzywanym samochodzie to zawsze ryzyko, nie wiadomo czy poprzedni wlasciciel należycie je traktował, czy był kretynem. Jak był kretynem to za dwie turbiny zapłacimy więcej niz za kompletnego ABZ-ta ........

Reasumując - jak bym miał iść w 2.7BiT to tylko z pewnego źródła i od właściciela którego bym znał ......

Swapy z tego samego modelu kompletny setów to nie problem i każdy rozgarnięty mechanik to ogarnie (z naciskiem na ogarniętego w zakresie rozumienia schematów elektrycznych, rozkładu wiązek i biegłego posługiwania się Vagiem)

Swapy silników z innych modeli to w większości przypadków rzeźnia i miliony przeróbek ślusarsko-spawalniczych. Raczej nikt kto sie mechanika na codzień zajmuje nie zrobi Ci czegos takiego, bo prawdopodobnie nie będziesz chciał zapłacić za czas potrzebny na wszystkie "indywidualne" modyfikacje.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.