Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne ] Skoda Octavia RS Stukanie w silniku  
Autor Wiadomość
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-10-20, 19:58   [inne ] Skoda Octavia RS Stukanie w silniku

Witam,
wczoraj mój kolega przyjechał swoim nowym nabytkiem (jak w temacie rocznik 07 bądz 08). Wychodzę na podwórko i nie wierzę własnym uszom. Klekot jak z diesla. Maska do góry klekot od strony rozrządu (lewa strona silnika 2.0 TFSI) i z prawej. Ogólnie tragedia. Co to może być ? Nastawniki ? Podczas jazdy nie słychać ale na jałowym biegu tragedia to mój A4 B5 przy nim jak nówka sztuka :)

ps. Po przejechaniu się to skodą po pięknym i dziurawym trojmieście. Stwierdzam tragiczna zawiecha i ogólnie samochód do audi to się nie umywa. Ehh Skoda ...
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-10-20, 21:23   

Od tego zaczeło się kilka tygodni temu u naszego klienta w jego GTI, tydzień temu wskoczył nowy silnik bo pierwszy się rozleciał (zatarty wał i wałek rozrządu). Niech ten Twój kolega nie czeka tylko odstawia auto do mechanika, przyczyną może być nastawnik, popychacze lub napinacz łańcucha <bezradny>

Na początek sprawdźcie ciśnienie oleju w głowicy !
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-20, 21:50   

Jak mozna kupic takie auto?? No chyba że w cenie złomu. W tfsi jest kilka punktów do pukania od popychacza pompy paliwa po rozrząd nastawnik i same panewki jesli silnik z serii tych z wadami był i nie porobiony.

Skoda to skoda i nie ma co do audi porownywać. Z tydzień temu sie przejechałem najnowszą octavią 2.0 tdi i momentu to ona ma od cholery(w końcu nowa) :)
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-20, 22:14   

Prowadzilem ostatnio nowa octavie 2.0 TDI 150KM i zle nie bylo, calkiem przyjemne auto, ale 90tys za to dac to bym sie zastanowil.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-20, 22:37   

Nie wiem ile koni miała ta co jechałem-zakładam że była to najmocniejsza wersja tego klekota bo przyspieszała bardzo sprawnie,śmiem twierdzić że podobnie jak A8. No ale niczym innym mnie to nie urzekło :]
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-20, 22:41   

Ale koledzy tu nie chodzi o rozgraniczenia kto jeździł i jakie są wrażenia.
Koledze bardziej chodzi o jeden szkopuł który stuka pod maską i na tym się trzeba skupić. W tym konkretnym modelu silnikowym.
Nie mieszajmy disla w to.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-20, 22:59   

No to juz zostało napisane wyżej. Z racji iz ostatnio czesto sie stykam z takimi silnikami to jak cos słychac to podłaczamy VCDSa i logi robimy. Wsio ladnie pokaże poza wyjechanym popychaczem pompy paliwa. Tego słychac jak sie tłucze.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-10-20, 23:07   

Jakby co to mam sporo gratów na sprzedaż do 2.0 TFSI :D
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-10-20, 23:23   

Apophis napisał/a:
W tfsi jest kilka punktów do pukania od popychacza pompy paliwa po rozrząd nastawnik i same panewki jesli silnik z serii tych z wadami był i nie porobiony.


ten silnik (2.0TFSI 200KM) ma rozrząd na pasku ;)

pierwsze co bym sprawdził to szklanka popychacza pompy paliwa

ps: 2.0TFSI 200KM (I generacja) to bardzo dobre i mocne konstrukcje
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-20, 23:31   

Najlepiej to jak kolega poda kod silnika. Nastawniki i te popychacze pompy maja raczej wszystkie tfsi r4 a do tego niektóre jeszcze łańcuchowe rozrządy.
 
 
TMEA 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 48
Skąd: Okolice Kielc
Wysłany: 2015-10-21, 10:29   

a ile ma przejechane?
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-10-26, 10:04   

152 tys.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.