Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-11, 15:22
|
|
|
Przebiegu miał 220tys, 3.0TDI, 2007 Cena 45tys. i dobre wyposażenie włącznie z kamerą cofana i MMI 3G, masaże, wentylacje...
Na wstępie powiedział, że w tej kasie to pierwsze roczniki A8 D3 bym szukał bo takie roczniki będą totalnymi kwiatkami ale bardzo mnie prosił więc tam byłem |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-11, 15:39
|
|
|
9letnie duże TDI i 220tys? Seriosly? Może 420tys... to tak. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-11, 15:47
|
|
|
Wystarczy przejrzeć allegro... pełno tego
Ale jest też jedna ważna kwestia. U nas TDI można użytkować podobnie do PB (pomijając to co zdrowe dla silnika a co nie). Ludzie nie są przyzwyczajeni i nie zdają sobie sprawy z realiów posiadania TDI w Niemczech czy Holandii. U nas idziesz do urzędu i nie ma znaczenia (poza akcyzą) pojemność, rodzaj paliwa, rocznik w sumie też nie... Zarejestrujesz, ubezpieczysz... jedynie akcyza jest większa. Za granicą te auta muszą jeździć i to głównie w firmach aby na siebie mogły zarabiać. Ja tutaj ile płacę za auto? 700zł rocznie opłat? A mój brat w Holandii musiałby prawie 2000 Euro płacić rocznie za takie auto aby je ubezpieczyć i zapłacić podatek. W Niemczech podejrzewam, że lepiej bo za miesięczne ubezpieczenie zapłaciłem 120Euro a gdzie reszta opłat.
To pozwala myśleć, nazwijmy go, Kowalskiemu, że te auta po prostu mało jeżdżą. On przecież w astrze 1.6 też miał 10 000km rocznie. A skoro opłaty podobne to czemu A8 TDI miałoby nie robić 10 000km rocznie? No i to jest bardzo mylne.
I co ciekawe na zakup i posiadanie takiego auta + opłacenie to polaków jest bardziej stać (nie mówię o utrzymaniu i serwisowaniu) bo u nich ktoś z moimi zarobkami nikt nigdy nie połasiłby się na zakup A8 tam w Niemczech bo wypłata cała na auto by szła. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-11, 15:56
|
|
|
No wlasnie o to chodzi. Diesle sa duuuzo droższe w Niemczech jeśli chodzi o ubezpieczenie i podatki. Zreszta pracuje z Niemcami, każdy z nich mowi mi ze diesel to tylko tzw. langestreckefahrzeug, innymi slowy samochod na długie trasy. A ze u nich dojezdzanie do pracy codziennie 50km, czasem 70 i 100km w jedna strone do pracy to nic nowego (maja ogromna siec autostrad), to roczne robienie ok 40-60tys to absolutne minimum. A auto uzytkuje się przecież nie tylko do pracy |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-11, 15:58
|
|
|
Widywałem i wklejałem tu na forum egzemplarze D3 prelift co na mobile wisiały za 7-8 tys Euro i były w dobrym stanie ale potrafiły mieć po 800 tys km
A znowu prelifty z przebiegami po 100tys i mniej (widziałem 2) w tym jeden na żywo wyglądały jak z fabryki i kosztowały w okolicy 25-30 tys Euro. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-11, 16:09
|
|
|
W Polsce auta z przebiegiem 100tys km kosztują 10tys EUR (bezywpadek Panie)! Wiec nie kupować w Niemcowni, u nas lepiej, taniej, szybciej, wygodniej, BEZPIECZNIEJ! |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-11, 16:12
|
|
|
Potwierdzam. Ale mam wielu znajomych co posiada klekoty i niekoniecznie robia oni trasy. Np mój szwagier co se radosnie kupił A4 b7 2.0 tdi a do pracy jeździ kilka km.
Owszem opłaty sa droższe i to spooro cena diesla oscyluje w okolicy 1euro PB ze 25c drożej. Oczywiście sa tu dośc często widziane auta na gaz ziemny jak i LPG.
Od daawna wiadomo że niemcom sie nie opłaca kupowac aut w DE tylko w PL albo dalej na wschodzie bo sa duuużo tańsze |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-11, 17:14
|
|
|
Tu jeszcze jedna jest ewentualnośc że ubezpieczalnie i podatki tępia nie tylko diesle a także wszelkie starsze auta powyżej 10lat |
|
|
|
|
|