Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-08, 12:26
|
|
|
Sklasse można kupić w wersji 63AMG |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-08, 17:09
|
|
|
Apophis napisał/a: | Sklasse można kupić w wersji 63AMG | ...lub 630-konne S65 AMG, dla bardziej wymagających proponuję Brabusa w wersji 800 KM ...ale to jeszcze nie wszystko. Idąc krok dalej można nabyć nawet 900-konną S-klasę o ciekawiej nazwie "Brabus Rocket" |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-09, 01:53
|
|
|
danishow napisał/a: | ...lub 630-konne S65 AMG, dla bardziej wymagających proponuję Brabusa w wersji 800 KM ...ale to jeszcze nie wszystko. Idąc krok dalej można nabyć nawet 900-konną S-klasę o ciekawiej nazwie "Brabus Rocket" |
Ale to wciąż będzie Mercedes
Jestem pewnie już zboczony ale wolę jednak S8... aktualne 4.0V8BiT po dłubnięciu zaspokoiło by chyba wszelkie moje potrzeby |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-02-09, 07:32
|
|
|
rafalr93 napisał/a: | SJake napisał/a: | Przeczytałem temat FOSS'a i dostałem raka. Co za ludzie... |
S klasa bardziej bym powiedział że płynie niż jedzie co też jest fajne ale bardziej chyba na starsze lata ... |
dlatego jest powiedzenie, że do Mercedesa trzeba dorosnąć i coś w tym jest.....na pewno komfortem S klasa wygrywa bo W220 było bardziej komfortowe od D3 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-09, 10:35
|
|
|
Każdy Sklasse był bardzoej komfortowy-pontoniasty
FOSS napisał/a: | aktualne 4.0V8BiT po dłubnięciu zaspokoiło by chyba wszelkie moje potrzeby |
Ooo czyzby swapik jednak
Ja chciałem w aucie podłubac ale nie mam narzedzi zostały w ósemce |
|
|
|
|
Unseen [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-21, 16:42
|
|
|
Kolega pojechal dzisiaj na jazde probna moim bylem autem i wyslal mi sms z pytaniem o uszkodzenia, ktore zauwazyl. Podskoczylam do salonu pare godzin pozniej i faktycznie, wgniecenie na zderzaku i na drzwiach. Ja po prawie 30tys km i 20 miesiecach jazdy oddalam auto w idealnym stanie, a tymczasem u dealera nabylo 2 uszkodzenia. Moze potencjalni klienci tacy nierozgarnieci?
Ciekawe jak sie wgniata drzwi w taki sposob, ze nie ma uszkodzen lakieru, ale blacha sie sklada.
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-21, 16:51
|
|
|
Unseen napisał/a: | Ciekawe jak sie wgniata drzwi w taki sposob, ze nie ma uszkodzen lakieru, ale blacha sie sklada. | Np. uderzając przy otwieraniu drzwi w drewnianą poręcz, płotek, ławkę i tego typu podobne |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-21, 16:55
|
|
|
Ostatnio pod ASO preston tez sie odprysku na listwie dorobił....
A mi dziś dzień mija smętnie bo pododa do bani i głowa boli coś.
Wczoraj było lepiej,chopy zajechali i sie przegadało cały dzień |
|
|
|
|
|
|
|
Unseen [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-21, 17:16
|
|
|
Coz, wyglada na to, ze nie bede pasazerem w swoim bylym aucie, bo kolega nie zdecyduje sie na kupno po tym jak nabylo zniszczenia. Pozostaje mi poczekac i zobaczyc w czym inny wyladuje jako pasazer.
A tak poza tym, to dzien uplynal na marnowaniu benzyny w trybie Sport :-) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-21, 17:55
|
|
|
I jakie zuzycie masz w tym trybie?? |
|
|
|
|
|
|
|
Unseen [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-21, 18:18
|
|
|
Powiem Ci jak zatankuje nastepnym razem :-) Ostatnio wyszlo mi 14,36l/100km, kilka razy jazda do pracy po pare mil w temp. 0C i pare kursow na lotniska (40-60km) po autostradzie bez korkow.
Dzisiaj jest wiosna, 15C, auto rozgrzalo sie na dystansie 1mili, wtedy zaczelo dzialac start/stop. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-21, 18:20
|
|
|
Robisz mi chec na ten silniczek |
|
|
|
|
|
|
|
Unseen [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-21, 18:27
|
|
|
Ja wydam opinie o paliwozernosci, jak juz przejade sie przez Niemcy, ale to nie nastapi wczesniej niz za pare miesiecy. Jak pociagnie wiecej niz 18l/100km przy predkosci maksymalnej, to znaczy, ze jest gorszy niz C63. Chociaz juz teraz uwazam, ze pali wiecej. Audi moze sobie wsadzic swoje dane broszurkowe. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-21, 18:31
|
|
|
Ale przecie C63 jest chyba nieco mniejsze i wcale mało nie jara-takim sie kolega porusza to minimum 11l w spokojnej trasie. No ale takie v8 musi se zjeść.
Ja jestem ciekawy zuzycia tej twojej S8 |
|
|
|
|
|
|
|
Unseen [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-21, 18:42
|
|
|
Ale C63 ma 6.2l wolnossacy silnik, ktory teoretycznie powinien byc mniej ekonomiczny niz super nowoczesny silnik Audi, generujacy ze niby mniej szkodliwych spalin i spelniajacy wyzsze normy. Mnie sie nie udalo zejsc w C63 ponizej 11.5l/100km przy spokojnej jezdzie, ale z drugiej strony, przy dynamicznej nie ciagnal szokujaco wiecej.
Traktuje to jako ciekawostke - dane statystyczne. Zawsze interesuje mnie jak zblizone/odlegle sa fakty od oficjalnych danych. Po jakis 10tys mil bedzie lepsza probka statystyczna. Biezace dane w moim podpisie. |
|
|
|
|
|