Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Magiczna moc  
Autor Wiadomość
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-05-22, 21:31   Magiczna moc

Koledzy z braku zajecia szperalem po necie i natrafilem na takie cusik :>


http://www.ebay.fr/itm/Ch...~8AAOSwiLdV8a3h

Nie zebym chcial cos modzic przy aucie ale z czystej ciekawosci moze ktos juz prubowal.Wiem ze w dieslu takie cudo zwiekszalo spalanie a tu cud.Moc wzrasta od 10 do 20% a zuzycie spada o 10%. <hmm>

I co wy na to <zeby>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-22, 21:33   

W tvn turbo testowali to i były jakies wyniki.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-22, 21:34   

Na allegro też jest kilka takich ofert :)

Większa moc, większy moment i mniejsze spalanie... Nie mam wirusa, więc nie wiem jak to jest :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-23, 06:23   

Ciekawe jak po szynie diagnostycznej zmieniają parametry silnika skoro jest on na zupełnie oddzielnym kanale CAN <jezyk2>

Szkoda kasy.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-23, 06:38   

No CAN masz do pierwszego sterownika silnika bo drugi jest chyba podłączony wewnętrzną magistralą z pierwszym. Ale też uważam takie box'y za coś głupiego. Jakby to miało efekty to by ludzie tyle za tuningi nie płacili :D

I ciekawosti co do parametrów tego boxa:
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-23, 06:56   

CAN diagnostyczny nie jest połączony bezpośrednio ze sterownikiem silnika. Nie ma możliwości zmieniania np: map silnika przez złącze OBD. Wszystkie kanały CAN są od siebie odseparowane.
Kanał CAN silnika ma zupełnie inne parametry transmisji niż CAN diagnostyczny więc już nawet to powinno dać do myślenia, że coś tu nie halo.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-05-23, 07:00   

A ja myślę że to jest lekarstwo na wszystkie szarpiace skrzynie i stukające nastawniki.Trzeba zamontować i nastanie bloga cisza <chura> <chura> <chura>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-23, 07:07   

No CAN diagnostyczny bezpośredniego podłączenia nie ma. On idzie tylko i wyłącznie do gateway'a. Sam sterownik silnika ma połączenie do CAN napędu razem ze sterownikiem hamulca ręcznego, świateł, Airbag, ABS, zawieszenia, skrzynią biegów i czujnikiem kąta skrętu.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-23, 11:07   

to co pokazywali w tvn turbo nie podpinali pod obd tylko gdzies pod maską więc możecie miec racje. Ale tam gościu 5 minut grzebał po czym hamował i wyszło coś
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-23, 11:16   

Dokładnie jak piszesz Appo. Są takie boxy co wpina się pod maską we wtyczki. Ale pod obd to jakaś ściema :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.