Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki koszt geometri w ASO?  
Autor Wiadomość
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-07, 10:26   

ja to sie kicham z tą geometrią w poprzedniej a8 tak mi ustawili ze wiecznie mi rąbało wew lub zew krawędzie opon :< juz mnie to wku**

czy jak zrobię teraz geometrie i w przyszłym tyg wymienię końcówkę drążka to wystarczy zrobić tylko zbieżność?
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-07, 10:28   

Oni się specjalizują w ogumieniu i geometrii. Oprócz 4 tych "hologramów" Widziałem jakieś 2 lustra przy tym Hunterze.

Tak trochę odbiegamy od tematu, ale może warto, jak ktoś wie, napisać jak powinna wyglądać prawidłowa procedura kompletnej kalibracji w D3? Bo wychodzi na to, że można bnć nieświadomym(u mnie fartem działa) a później borykać się z niewiadomych powodów z niedziałającym distro itp...

raftor napisał/a:
czy jak zrobię teraz geometrie i w przyszłym tyg wymienię końcówkę drążka to wystarczy zrobić tylko zbieżność?

Tak, ja dokładnie tak miałem, jeden się tak zapiekł, że nie dało się go ruszyć do regulacji. Wymieniłem i wróciłem tylko na przód.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-07, 10:51   

Wszystko jest w ELSIE
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-10-07, 11:04   

Nawet najlepszy sprzed nie zrobi z laika mechanika.
Mi na 3d robili i po wyjechaniu kierownicą muszę ciągnąć w lewo bo ściąga na prawa stronę
O przekrzywionej kierownicy nawet nie wspomnę
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-07, 11:06   

Wiele takich przypadków było i nie ma na to gwarancji. Czyli te typy co wyreguluja tak że auto do rowu samo jedzie to juz nam nie poprawia ani kasy nie zwróca trza jechac dalej i kolejne nadzieje mieć. Ja tam u heńka robiłem i dokad bedzie zył bede robił nie na żadnych komputerach i laserach.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-07, 11:20   

no ale, nie oszukujmy się, wyjeżdżasz autem... ściąga... 5 minut i jestem u nich i robią dalej...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-07, 11:28   

Jak nie umia to nie zrobia nawet 15razy...chyba że chcesz dac im auto do nauki :]
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-07, 13:32   

Jezu i tak to jest jeden mowi ze heniek jeden ze 3d a ja chce miec zrobione dobrze po prostu auto tez mi spier** 2 razy geometrie twierdzac ze auto po dzwonie jest i nic nie pomoze , - gowno prawda mieli sprzet cyfrowy i robili to co im komp kazal wyjechalem to auto sciagalo, nigdy stluczki nawet nie mialo.

Ale generlanie swiat idzie do przodu i nie bez powodu sa sprzety cyfrowe ktore powinny byc dokladniejsze, ciekawe czym w Aso robia geometrie i zbieznosc
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-07, 15:31   

Sprzety sa dobre tylko koslawi sa ich posiadacze...
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-07, 17:58   

raftor napisał/a:


Ale generlanie swiat idzie do przodu i nie bez powodu sa sprzety cyfrowe ktore powinny byc dokladniejsze, ciekawe czym w Aso robia geometrie i zbieznosc


Hunter 3D
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-07, 19:27   

Doczytałem troche i faktycznie nie jest to takie wszystko proste.

najlepiej hunter 3d, ma opcje wpisania poziomu zawieszenia.

czy dystanse 25tył 20 przód maja wpływ na zrobienie geometri?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-07, 19:37   

Dystanse to pół biedy, najgorsze jak jest obniżone bo tam są procedury jakieś dostosowane do A8. Mi wykonali na moją prośbę na dynamicu(tak przemieszczam się 99% czasu) bo w Hunterze z tego co wiem to nie wpisuje się poziomu tylko on mówi operatorowi, że trzeba ustawić automat.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-07, 20:58   

ja jadę na tego johna beana pogadam z nimi i dowiem sie kto to obsługuje i jak widzi to ustawianie

ja tez chce na dynamic mieć ustawione, lifta wgl nie używam chyba ze auto na serwisie jest i idzie w góre.

Jednak podstawowym moim pytaniem będzie czy wiedzą co to tryb podnośnika .

Ja swoją obniżyłem o 15mm z przodu mam zawieszenie sportowe, auto ma sprawna pneumatyke i stoi równo.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-07, 21:48   

Do regulacji auto musi stać na kołach... po co komu geometria z kołami w powietrzu gdzie po posadzeniu jest jej brak? :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-07, 23:55   

Poluzowsnie kontry od drazka podnosi sie auto i zwala kolo :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.