Autor |
Wiadomość |
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2014-07-24, 08:10 Szukam dobrego mechanika od A8 D3 na pomorzu.
|
|
|
witam
Kogo polecacie z Trojmiasta,Slupska do wymiany poduszki silnika oraz tarcz hamulcowych wraz z odpowiednimi nastawami w VCDS.
pozdr. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2014-07-24, 13:47
|
|
|
Jeżeli nie masz za daleko do mnie to zapraszam.
Wyślij mi na maila zakres działań:
np. tarcze przód, czy przód i tył (klocki to wiadomo, że nowe)
Powód zmian tarcz? (zużycie w wyniku eksploatacji, bicie przy hamowaniu)
Jeżeli bicie przy hamowaniu to będzie niezbędna ocena zawiszenia (luzów),
bicia piast (sprawdza się zegarem).
Sprawdzić trzeba jednocześnie stan gum osłaniających tłoczki w zaciskach,
"pływalność" zacisków itd.
Jak auto w górze to i ocena przewodów hamulcowych (przede wszystkim giętkich).
Innych niepokojących rzeczy (wycieki, obicia, braki).
Poduszka silnika (powód zmiany: widoczne uszkodzenia, błędy VAG),
Która poduszka silnika? (lewa-prawa, momentu skrętnego silnika) |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
MaciejMW
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A6 C6 3.0TDI CDYA
Dołączył: 23 Lip 2014 Posty: 38 Skąd: Gdańsk/Sopot
|
Wysłany: 2014-07-28, 03:10
|
|
|
Info poszło na PW. Specjalizujemy się w Audi, zatem jeśli nadal poszukujesz mechanika to zapraszam. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2014-08-01, 18:12
|
|
|
Zdecydowanie polecam kolegę Marka ,wszystko zrobione jak należy - niektóre ASO mogło by się uczyć od niego.
Wszystko chodzi jak należy,podejście do człowieka jak i do pracy perfekcyjne,kto pojedzie raz zapewne do niego wróci.
Ja na dniach będę się ustawiał do niego na wymianę oleju i kilku drobnostek
SZCZERZE POLECAM! |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2014-08-02, 17:54
|
|
|
Dzięki Sławku za pozytyw... (prawie jak na allegro).
Warsztat jest w stanie budowy, czyli jeszcze nie wykończony ale pomału pracuję przy nim. Do jesieni (za 2 m-ce) powinno być dużo zrobione.
Co do pracy przy autkach. Mechanik uczy się cały czas. Nie ma ludzi, którzy
wszystko zdołali już dotknąć. Zawsze jest jakiś nowy temat. Ważne jest
jak szybko potrafi się ogarnąć nowe tematy. I co najważniejsze to staranność
przy pracy. Niestety powoduje to wydłużenie czasu serwisu autka. Ale u mnie
jest zasada, że albo robi się dobrze albo wcale. Chodzi i o pracę i o części.
Zapraszam innych. Co do D2 to mam duże doświadczenie (a i tak pewnie
sporo jest jeszcze do poznania). D3 na razie się nie psują, nie są tak zużyte
by często wpadały do serwisu. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-02, 21:00
|
|
|
marekp750 napisał/a: | I co najważniejsze to staranność
przy pracy. Niestety powoduje to wydłużenie czasu serwisu autka. Ale u mnie
jest zasada, że albo robi się dobrze albo wcale. Chodzi i o pracę i o części. |
Całkiem słusznie i naukowo..... czas to czas ale szybko bardzo często nie znaczy dobrze.
Ja wolę zrobić dobrze anieżeli szybko.
marekp750 napisał/a: | D3 na razie się nie psują, nie są tak zużyte
by często wpadały do serwisu. |
A tu się jednak mylisz. D3 to inne auto, może młodsze ale napakowane elektroniką i mają swoje typowe usterki które zaniedbane potrafią generować w późniejszym okresie całkiem spore wydatki. Noi tych usterek bywa całkiem sporo.
Jakbym policzył wszystko co robię to D3 dłubię chyba częściej niż D2 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-06, 14:37
|
|
|
Również polecam Marka
Super gość i naprawdę zna się na robocie. Walić do niego w ciemno. |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-10, 12:48
|
|
|
MW Motorline Gdansk Przymorze |
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2015-09-10, 13:12
|
|
|
Marek Podwysocki
Serwis aut - okolice Gdańska - 571 240 898, www.serwis-smp.pl
Części do wszystkich samochodów
Pozdrawiam |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-19, 11:53
|
|
|
I ja polecam Marka jako speca od A8 D3. Moje auto spędziło u niego 2 dni i wykonana została spora lista życzeń Cała robota zrobiona perfekcyjnie. Na pewno tam wrócę jak znów będzie coś do zrobienia w aucie |
|
|
|
|
|