Autor |
Wiadomość |
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2016-08-24, 07:03 [A8/S8 ALL
] Głupie pytanie o odkręcanie śrub
|
|
|
Ludzie
A8 jest aluminiowe więc jak to jest z odkręcaniem śrub, które się np zapiekły? Przecież alu się urwie od razu jak się za mocno będzie odkręcać czy może się mylę? Niech mi ktoś wyjaśni jak są zrobione połączenia śrubowe w a8 planuję kupić A8 ale właśnie trochę boję się napraw, które będę sam robił ze względu właśnie na te połączenia skręcane
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-24, 10:37
|
|
|
psikasz penetratorem i lecisz delikatnie. Możesz później sobie przesmarować aby się nie bać że się urwie.
To tak jak ze srubami od kól. Zawsze smaruje aby potem problemu nie było. To samo z zawieszeniem
A tak szczerze to bałbym się poważniejszych usterek niż zapieczone śruby |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2016-08-24, 12:44
|
|
|
czyli jednak jesli cos jest przykrecone do karoserii to jest po prostu w alu gwint? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-24, 12:57
|
|
|
nie. czasami są miedziane tulejki. Jedyny problem jaki napotkałem przy odkręcaniu śrub to wahacze, śruby przy silniku czy też półośkach...tak to od karoserii zawsze idą. Tam nie ma takich zmiennych temperatur oraz brudu itp jak w elementach powyżej opisanych.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2016-08-24, 13:15
|
|
|
to na co jeszcze trzeba uwazac przy alu karoserii? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-24, 13:32
|
|
|
Na kolizje |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-24, 13:48
|
|
|
Apophis napisał/a: | Na kolizje |
hahahah gdzie Ty widziałeś korozje na alumunium ???? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-24, 13:54
|
|
|
Ano Marcin czas do okulisty bo owszem alu tez koroduje ale ja o tym nie wspominałem |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-24, 16:36
|
|
|
Apophis napisał/a: | no Marcin czas do okulisty bo owszem alu tez koroduje |
to nie wiem co za ulep musi byc |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-08-24, 18:54
|
|
|
martin_rs4, przeczytaj uważnie
Apophis napisał/a: | Na kolizje |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-24, 19:17
|
|
|
danishow napisał/a: | martin_rs4, przeczytaj uważnie
Apophis napisał/a: | Na kolizje |
|
o ja pierdziu starosc nie radosc |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2016-08-25, 05:37
|
|
|
no tak a takim dużym samochodem to nie problem zawadzić na parkingu powiedzcie mi czy jest dużo wygodniejszy od A6C4? czy to w ogóle przepaść czy nie aż taka różnica? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-25, 07:41
|
|
|
TMEA, słowami można opisać wszystkie ZA i PRZECIW.... żeby się samemu przekonać musisz wsiąść, przjechać się, dotknąć, powąchać...wtedy będziesz mieć porównanie....
poza tym to jest limuzyna więc zawsze będzie wygodniejsza |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2016-09-01, 08:22
|
|
|
A ktoś wie jakie było seryjne wyposażenie z okolic lat 1994-1997 w wersjach 2.8 automat? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-01, 11:50
|
|
|
Jako że z tematu się robi smietniczek to go przenosze do innego miejsca.
TMEA, v6 mogłes miec wypasione jak W12 albo jak dacia logan to wszystko było widzimisie zamawiającego. |
|
|
|
|
|