Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-30, 18:02
|
|
|
ernesto napisał/a: | Miał 4 cylindry DOHC doładowane, dopiero w MK II występowała piątka w odmianie ST i RS |
Sorki pochrzaniłem serie bo uwidziało mi się że ten RS z 5cyl był mk1 Ale wiemy o co chodzi melodia i 300koni na przednią oś |
|
|
|
|
|
|
|
Paweł Olsztyn
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-30, 18:57
|
|
|
Podeślij link lub fotki tego B2 to pomogę w ocenie stanu.
PS. Sam mam A80B2q 2.2 20VT |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
|
|
|
|
Paweł Olsztyn
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-30, 21:21
|
|
|
Auto dość fajne
- Lakier wygląda na oryginalny patrząc, że pod prowadnicami fotel również jest kolor biały
- Pęknięta listewka pod lewą lampą, tak wygląda na zdjęciu
- Kratka w zderzak przedni jest chyba nie oryginalna, a oryginalna jest droga i nie osiągalna od ręki (trzy częściowa)
- fotel kierowcy nie oryginalny, raczej ze zwykłej 80tki
- prawdopodobnie brakuje bocznych kieszeni na przednich boczkach, dodatkowo w 90tkach były obite owe kieszenie materiałem w kolorze tapicerki
Zwróć uwagę na pewne rzeczy, które są trudno osiągalne
- lampka w przedniej podsufitce czy cała i działa 100%
- lampy czy mają wszystkie zaczepy (4 sztuki na lampę) i czy nie są wyblaknięte odbłysniki
- sprawdź w jakim stanie jest pas przedni, niestety na rynku występuje mocny deficyt tego towaru do R5
- cze przełączniki w okół licznika siedzą sztywno i przełącznik świateł działa prawidłowo
- kierunki i halogeny przednie w jakim stanie, są dość drogie
Zwróć uwagę na korozję typowa dla b2
- standardowo w bagażniku w dołach po lewej i prawej
- na końcach tylnego nadkola w miejscu łączenia z tylnym błotnikiem ( we wnękach nadkoli)
- na tylnych drzwiach w wewnętrznej stronie od strony słupka B
- na dolnych rantach drzwi
- na dole przedniej szyby, w okolicach łączenia z błotnikiem i słupkami szyby
Wykukaj kod silnika na bloku poniżej głowicy w okolicy 3cylindra
KV to 136KM
KX to 115KM
Ogólnie reszta to raczej standard jak to każde auto
Ps. Ciężko tak przekazać wiedzę w jednym poście
A jak byś miał pytania w trakcie oględzin dzwoń 503 39 49 12 |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-08-30, 21:35
|
|
|
Dzięki CI bardzo kolego za obszernego posta. jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o takie specyfiki, ale bardzo podoba mi się takie Audi. Jeśli chodzi o fotele, to zastanowię się czy nie przełożyć kubełkowych (ponoć pasują od b4 i B3), choćby dlatego że kierowcy jest nieoryginalny. Zapisuję Twój numer i jutro jak będę miał wątpliwości zadzwonię
Czy słabszy silnik jest gorszy? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Paweł Olsztyn
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-30, 21:46
|
|
|
Raczej nie odczujesz różnicy w mocy choć KV jest dość żwawy, na trasie bez problemu objeżdżałem swego czasu 100C4 z 2.6 V6 pod maską 150KM
KV-ałem też daaawno temu objechałem ze skrzyżowania Signuma w 3.0 TD
Co do foteli to już bym chyba wolał poszukać recaro kubełkowych z pełną elektryką
Na pokrzepienie wyobraźni podeślę Ci projekt kolego z Forum B2
http://audi-b2.pl/forum/v...=1558&start=150
Zobacz jak ładnie zrobił wnętrze auta |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-08-31, 19:05
|
|
|
No i kupiłem! Wersja 136km, nawet daje rade, chociaż zapłon i gaz do ustawienia bo szarpie na niskich obrotach. Dźwięk jak muzyka Projekcik czas zacząć!
|
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Paweł Olsztyn
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-08-31, 19:37
|
|
|
Dziękuję bardzo
Właśnie już korzystam i będę się rejestrował Fajna kopalnia wiedzy
Zapłaciłem 3900 ale na stalówkach. Tamtych felg nie brałem bo zamierzam jakąś 16 założyć |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-09-01, 05:07
|
|
|
emilus143 napisał/a: | No i kupiłem! |
Gratulacje
To kiedy przyjedziesz
Bo spore zaległości się zrobiły |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-01, 07:56
|
|
|
Dzięki bardzo Gaz i zapłon zrobie i jestem u Ciebie przyjacielu Jade dzisiaj się umówić
A8 na razie niech kwitnie u mechanika |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-01, 11:54
|
|
|
Fajna zabawka w takiej kasie |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-01, 21:58
|
|
|
eee tam, Mariusz za 3400 wyrwał Thunderbirda z 92r. Ford ma fajne 5.0 V8 Dzwiek sam z siebie jest dobry, prawie jak w moim Lincolnie... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-01, 22:47
|
|
|
Ooo może i dobre pieniądze ale zupełnie nie w stylu tej 90 V8 jest, R5 jest to w następnym roku może VR6? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-02, 03:53
|
|
|
A to potwierdzam że szeryfa zabawka miażdży te audi... |
|
|
|
|
|