Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-02, 09:58
|
|
|
Prawdziwy amerykaniec tak. Mam ochotę na jakiegoś starego mustanga albo chargera, ale to już duuużo kasy. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-03, 21:30
|
|
|
Tak wyglada Lincoln:
1987r, 5.0 V8, taki silnik jak w mustangu, 4 biegowa ASB, pneumatyczne zawieszenie, elektryka gdzie sie da, cyfrowe liczniki, tempomat, dociaganie klapy bagaznika, automatyczne swiatła długie, fotochromatyczne lusterko wew, podgrzewane lusterka zew....
Poduszki zawieszenia sa oryginalne 30 letnie! Frędzle gumowe z nich wiszą, ale cisnienie trzymają
|
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-03, 21:47
|
|
|
Łaa i to jest wóz Trwałość nieporównywalna. Jaka jest wartość takiego pojazdu? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-03, 22:32
|
|
|
Podobna co twojego nabytku |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-03, 23:00
|
|
|
Mam juz 3 takiego wiekowego (bo to jeszcze nie staroc) amerykanca. Z punktu widzenia mechaniki sa zajebiste w naprawach. Wszystko jest duze, dostepne i sie odkręca - moze dlatego ze jest z metalu
Wiele z czesci zamiennych jest stosowanych w innych modelach wiec sa tanie i dostepne. Wiadomo im starszy tym gorzej...
Sporo elektroniki jest z GM - Opel i Ford - Lincoln, stosowanej takze w europejskich autach.
Elektronika jest naprawialna, choc czasem jest kłopot ze znalezieniem oryginalnych podzespołów lub ich obecnych zamienników. W tym Lincolnie naprawiałem moduł zawieszenia (nie pracował tył auta) - koszt podzespołów 5zł
Aha, tutaj tez uruchomilismy klime, co prawda na R134 a nie R12 ale działa Troche było głowkowania czemu nie działa jak powinna, ale sie udało.
Czego brakuje to trzeba sciagac z USA.
Zamowilismy wiec zestawy naprawcze skrzyni biegów - koszt 47$, czyli 200zl?!!
Reszta to inwencja własciciela
Ale zabawa jest przednia, auto buczy, pali gume i jest zajebiste... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-03, 23:25
|
|
|
Marzy mi sięokropnie własnie jakiś amerykaniec, może i nawet taki jaki posiadasz Z mechaniką tak jak piszesz jest bajeczka. A co z częściami karoserii, czy jakimiś większymi podzespołami mechanicznymi? W Polsce da się jakoś cudem ogarnąć czy tylko ameryka? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-06, 22:06
|
|
|
Duzych rzeczy typu drzwi, maska itp to staram sie szukac w Polsce albo w europie. Sciaganie duzych i ciezkich klamotów z USA jest kosztowne.
Ale jesli kupisz cos popularnego to bez problemu blacharke ogarniesz w kraju.
Przy zakupie jakiegokolwiek starego auta, niezaleznie czy to europa czy ameryka, nalezy gruntownie obejrzec wszelakie chromy i drabna galanterie typu listwy, znaczki. Te elementy sa czesto bardzo deficytowe i drogie...
No i patrzymy tez na rdze, szczególnie jesli interesujaca nas fura stała 10 lat w krzakach.
A teraz CUD!!!
W piatek 02.09.16 zamowiłem w USA 4 tuleje wahaczy tylnych do Lincolna.
Dostałem je do rąk własnych w poniedziałek 05.09.16 - CUD!!! panowie CUD!!!
Przesyłke dostarczał DHL!!
Po drodze byl weekend, a paczka sie transportowała...
W piatek kupiłem na allegro kieszonke na dysk, transportował tez DHL i dotarła dzis czyli 06.09.16. Wniosek? U nas jest dalej |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Paweł Olsztyn
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-11, 21:20
|
|
|
Idzie na sprzedaż bo za dużo kasy musiałbym włożyć aby doprowadzić ten samochód do stanu, a co dopiero myśleć o dalszych modyfikacjach. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Paweł Olsztyn
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-11, 21:40
|
|
|
Myślę, że i tak patrząc pod kontem A8semki koszt utrzymania B2 jest bardzo niski
Niestety rynek B2 w perspektywie ostatnich kilku/kilkunastu lat mocno się zmienił, ceny poszczególnych części mocno poszły w górę.
Popyt kształtuje rynek, a rynek nie jest nasycony częściami zamiennymi ...
Szkoda, że sprzedajesz. Moim zdaniem B2 z R5 to klasa sama w sobie |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-11, 22:07
|
|
|
Paweł Olsztyn napisał/a: | B2 z R5 to klasa sama w sobie |
Jak najbardziej się z tym zgadzam, jednak to auto nie nadaje się na "bazę". Całe auto jest w szpachli - blacharz się kłania, potem trzeba to lakierować. Silnik do roboty, bo ktoś grzebał przy wtryskach. Spaw przy poduszce silnika puścił. Ogaraniając te rzeczy, dopiero wtedy mogę zacząć myśleć o modyfikacjach. Napaliłem się, kupiłem a teraz żałuję, bo telefonów nie ma a boję się że jak nie będzie się chciał sprzedać to niestety będę musiał zacząć go robić. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-09-12, 04:58
|
|
|
emilus143 napisał/a: | Idzie na sprzedaż bo za dużo kasy musiałbym włożyć aby doprowadzić ten samochód do stanu |
Emil za Tobą nadążyć |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotrek91
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 31 Lip 2016 Posty: 18 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-09-27, 17:51
|
|
|
Jak R5 to tylko Volvo z motorem t5. Braciszek taki posiada (s40) z pakietem R i jest meeega. Do tego pełny przelot i LPG Jazda za free, chodzi pięknie i silnik z gazem współgra świetnie Części taniocha (wszystko zamawiamy pokroju BREMBO bo niżej się nie opłaca). Samochodzik rewelacyjny, jak dla mnie troche za mały. No ale w taki budżet jak napisałeś ciężko będzie się wstrzelić.. zwłaszcza że już cieżko o fajny egzemplarz. |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-27, 19:57
|
|
|
Myślałem nad Volvo w cabrio i gdyby nie chodziło o kasę to wybór padłby właśnie na to auto |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-09-27, 20:10
|
|
|
Piotrek91 napisał/a: | Jak R5 to tylko Volvo z motorem t5. Braciszek taki posiada (s40) z pakietem R i jest meeega. Do tego pełny przelot i LPG Jazda za free, chodzi pięknie i silnik z gazem współgra świetnie Części taniocha (wszystko zamawiamy pokroju BREMBO bo niżej się nie opłaca). Samochodzik rewelacyjny, jak dla mnie troche za mały. No ale w taki budżet jak napisałeś ciężko będzie się wstrzelić.. zwłaszcza że już cieżko o fajny egzemplarz. |
chłopak już zdążył sprzedać to co kupił przecież. |
|
|
|
|
|