|
Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-10-02, 19:54 Porsche Cayenne 4.5 oznaczenie 4800 - ściąganie głowicy
|
|
|
Witam,
Mam tu takie Porsche Cayenne 4.5l 340KM z silnikiem o oznaczeniu 4800. Czy ktoś z Was ma wiedzę na temat czy zdemontuję głowicę bez ruszania silnika? I drugie pytanie czy zrobię rozrząd bez wyjmowania silnika? Niestety brak kompresji na jednym garze. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
justinos1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 04 Gru 2011 Posty: 131 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: 2018-10-03, 04:41
|
|
|
Napewno poszła głowica? W tym silniku wycierają się cylindry, znany problem, remont całego silnika około 10-12tyś są dwie firmy w Polsce które się tym zajmują |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-10-03, 05:23
|
|
|
Wstępnie zdiagnozowana nieszczelność na którymś zaworze dolotowym. Nie wiem bo nie ja się wcześniej tym zajmowałem. Na razie nie wiadomo nic na pewno Myślę, że wyjdzie taniej bo silnik był utrzymany w dobrym stanie. Praktycznie z dnia na dzień brakło kompresji na jednym garze. To widocznie ja będę trzeci Szczerze... V8 to V8 żadna różnica |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2018-10-03, 05:43
|
|
|
odrazu szykuj blokady rozrządu |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Kruger
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Białą
|
Wysłany: 2018-10-04, 20:58
|
|
|
Jeżeli chodzi o ten motor w prosiaku też stawiam na cylinder znajomy z forum 7er przerabiał temat jedyna możliwa naprawa rozwiercenie bloku i nowa tuleja
Jak zdejmiesz głowice i sprawdzi sie czarny scenariusz dam ci namiar na mojego znajomego |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-10-04, 21:09
|
|
|
Jeździ już długo na LPG więc szansa na wypalony zawór, w weekend zrobimy próbę olejową i wbije endoskopem do środka. Jeden ziomek z innego forum co prowadzi serwis porsche powiedział mi, że u nich pod świecę podłączają pistolet z powietrzem i cisną aby sprawdzić. Podobno dobrze słychac w tym silniku czy idzie w główkę czy w blok. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |