Autor |
Wiadomość |
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
|
|
|
audik
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 84 Skąd: CRACOVIE
|
Wysłany: 2012-01-24, 21:02
|
|
|
Lechu napisał/a: | audik napisał/a: | podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi |
oj za mocno poleciałeś po 2003 spełniające normę spalania Euro 3 silniki 163 KM oraz 179 KM są bardzo udane. |
bardzo udane :mrgreen: ....piszesz nie pij :mrgreen:
Psują się trochę mniej, po prostu 8-) ale ani one dobre ani ekonomiczne. |
_________________ no i "ni mom" A8
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2012-02-15, 20:30
|
|
|
W zeszłym tygodniu mój kolega odjechał na lawecie swoją Skodą Superb 2.0TDI.
Przy przebiegu 14Tkm przekręciła sie panewka :shock:
Dostanie nowy silnik w ramach gwarancji.Nowy silnik kosztuję w serwisie 49Tzł :mrgreen: |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2012-02-15, 20:34
|
|
|
Prawie :-D
Lepszy numer opowiadał mu gośc z serwisu.
Mieli Skode 1.2TSI - padł silnik. Auto nowe kosztowało coś koło 60Tzł a silnik 38Tzł :mrgreen: |
|
|
|
|
audik
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 84 Skąd: CRACOVIE
|
Wysłany: 2012-04-19, 15:39
|
|
|
no to z 5-7tyś zrobione
- auto nie odpala poniżej -15C - ale to akurat aku, rok temu zmienione :mrgreen:
- popsuł się ręczny (elektryczny) - wymiana ponad 2tyś silnik i zacisk, bo tylko jedna strona
- wymiana żarników i przetwornicy, ale tu akurat nie ma końca bo co drugi dzień ściągany jest zderzak, żeby wymieniać (poza ASO) koszt już dobija do 1,5tyś mało bo część na gwarancji.....
- zmyślny przycisk do otwierania kufra kaput...
- przegląd ASO - 800zł - w tym odczytanie komputera ( 90 netto a wiem , że był czysty D )
do tego dodajmy:
- uszkodzoną przekładnie , o ring pod turbiną, klocki tarcze - razem 8,5 tyś
Niestety pozostałe nie wymienione popmpowtryskiwacze nie chcą się popsuć, pewnie już padną jak, skończy się ich wymiana za darmo 8-)
Auto ma przebieg 165tyś od zawsze servisowane i naprawiane w ASO :wpale:
Historia serwisowa nie mieści się na paru kartkach |
_________________ no i "ni mom" A8
|
|
|
|
|
|
|
|
BuiB
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 28 Lut 2012 Posty: 9 Skąd: Germany-Polska/Ustka
|
Wysłany: 2012-04-21, 15:48
|
|
|
Mój ojciec osobiście wymienił przez rok od kupna (w dniu kupna mial 168tys. obecnie ma 180tys. ) turbine, pompe oleju, i 4 pompowtryski także nawet najgorszemu wrogowi nie życze tego samochodu bez urazy gdybym był na twoim miejscu bym go sprzedał jak najszybciej Pozdrawiam. |
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2012-04-21, 21:16
|
|
|
BuiB napisał/a: | gdybym był na twoim miejscu bym go sprzedał jak najszybciej Pozdrawiam. |
fajnie by było móc sprzedać "służbówkę"... u mnie flota jest dość pokaźna... na nową D4 by stykło :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-07, 17:42
|
|
|
Z politowaniem patrze na szczesliwych nabywcow świeżo sprowadzonych passatów 2.0 Tdi...W Niemczech słyszałem że te auta sa do 150tys potem jak jeszcze hasa trza sie pozbywac. |
|
|
|
|
audik
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 84 Skąd: CRACOVIE
|
Wysłany: 2012-06-08, 10:02
|
|
|
30 dni bez usterki...idzie na rekord :mrgreen: |
_________________ no i "ni mom" A8
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-06-08, 10:11
|
|
|
audik napisał/a: | 30 dni bez usterki...idzie na rekord :mrgreen: |
Daj spokój zepsuj coś bo psujesz statystyki :-D |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-06-08, 10:22
|
|
|
123mielony napisał/a: | audik napisał/a: | 30 dni bez usterki...idzie na rekord :mrgreen: | Daj spokój zepsuj coś bo psujesz statystyki :-D |
I później się wszyscy dziwią , że auta są dowalone i nie ma nic normalnego do kupienia , a jak jest to za "miliony" ;-)
Że firmowy to nie oznacza , że trzeba go od razu psuć . U mnie w firmie są np premie za to , że szef nie musi ładować w naprawy aut ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-08, 10:55
|
|
|
Podejrzewam że kolega audik może na wakację taka premię teraz dostać i statystyka i dzie w górę |
|
|
|
|
|