Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-08-29, 18:32 Jakie auto z silnikiem 5 cylindrowym benzynowym?
|
|
|
Od dłuższego czasu choruję na silniki pięciocylindrowe. Urzeka mnie ich dźwięk. Planuję sprzedać wysłużoną almerę i uderzyć w coś takiego z gazem. Audi 80 niestety muszę odrzucić, ponieważ jest tam mechaniczny wtrysk - ciężko o naprawy, części, itd. Mam na myśli coś mocnego, jak np. volvo, lancia (220KM !) lub coś bardziej grzecznego golf, toledo. Raczej nie chcę aby był to samochód duży, coś wielkości Almery, do 5000 zł Macie jakieś pomysły? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-08-29, 19:29
|
|
|
Volkswagen T4 2,4 Diesel ...ma też 5 cylindrów
A tak na poważnie to w tym budżecie raczej nie możliwe kupić coś fajnego, już nie mówię dobrego |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Paweł Olsztyn
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-29, 19:40
|
|
|
Dlaczego do razu odrzucasz Audi 80 ? Przecież masz jeszcze 2.3 20V 170KM kod 7A i 2.0 20V 160KM kod NM, dodatkowo możesz bez problemu zastąpić wtrysk mechaniczny elektronicznym i już nie ma problemu.
A jak zwiększysz trochę budżet zaatakujesz coś na deseń AAN, 3B ... |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-29, 19:41
|
|
|
AUDI 80 B3/B4 COUPE 2,3E.
miałem taką jako pierwsze auto. Pięknie chodził silniczek fajny dźwięk i mocy też nie brak |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-08-29, 20:33
|
|
|
W tym budżecie to raczej sztuki z mechanicznym ze stajni audi.
Miałem 2,3- zresztą jak kilku chłopaków stąd. Fajna sprawa. |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-08-29, 21:07
|
|
|
lancia lybra? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-29, 21:13
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | lancia lybra? |
każdy ma jakieś zboczenia |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-08-29, 21:16
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | ancia lybra? |
Nie wiem jak w Lybrze ale w kappie do wymiany alternatora pół samochodu trzeba rozbebeszać, uszcekla pod miską olejową = skrzynia do odsunięcia bo dwie śruby zasłania obudowa skrzyni. Ogólnie nie miłe wspomnienia.
Auto fajne, ładne włoskie ale nic po za tym. W kwestii mechanicznej upierdliwe.
Audi 5 cylindrów na mechanicznym wtrysku to loteria, albo chodzi na benzynie albo ledwo zipie, albo w ogóle nie chodzi.
Szczerze gdybym szukał 5 cylindrów szukał bym Volvo.
Gdyby to miał być wół roboczy to LT 2.4 lub T5
Z drugiej strony użytkowałem Volvo 740 2.4 TD, jeździłem nim przez rok co tydzień do Niemiec i szczerze auto nie do zarąbania.
Silniki VR5 to sobie odpuść, następny wynalazek by zalepić dziurę w zapotrzebowaniu konsumentów.
Jesli 5 cylindrów to tylko w rzędzie.
diesel, benzyna co by nie było, tam w górze dźwięk jest rewelacyjny. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-29, 22:35
|
|
|
Focus RS Mk1 |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-08-29, 23:32
|
|
|
Korcił mnie bardzo temat Audi 80 ale w cabrio i z tym silnikiem - miło otworzyć byłoby dach i posłuchać
Jeśli chodzi o volvo to w cabrio c70, z silnikiem T5 - spokojnie ponoć robi się chipa na 300 KM - rakieta
Lancia? Spoglądałem na kappe, ale nie jest to do końca jakoś piękny i Youngtimerowy samochód.
Najlepsze była by 80 ale ten wtrysk. Wiem że przerabiają na elektroniczny, ale pewnie dużo kasy to kosztuje. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-08-30, 04:55
|
|
|
Apophis napisał/a: | Focus RS Mk1 |
Miał 4 cylindry DOHC doładowane, dopiero w MK II występowała piątka w odmianie ST i RS |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-08-30, 07:57
|
|
|
kurcze myślmy przyziemnie Co tydzień trzeba by nowe opony kupować |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2016-08-30, 10:36
|
|
|
fiacik jakiś i jego 2,0 20V miałem akurat marea weekend z tym silnikiem. Na stożku chodziło jak by miało z 300KM pod maską dźwięk poezja
a fiat coupe i 2,0 20V turbo coś pięknego musi być |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-08-30, 13:31
|
|
|
Fiaciny też brałem pod uwagę, ale moim zdaniem nie mają tego uroku. Zaszalałem trochę i chyba będę jechać oglądać audi 90 b2 2.2 136KM. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2016-08-30, 14:04
|
|
|
MAREA
moja też tak brzmiała
wydech zrobiłem przelot - nie szło jeździć... burczało niemiłosiernie...
założyłem nowy seryny wydech (200zł od katalizatora do końca :D:D ) i do tego stożek jak sie chciało pohałasować |
|
|
|
|
|