Autor |
Wiadomość |
mati_2310
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D3
Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-06-01, 17:17 [D3 05 3.0TDI ] Regeneracja skrzyni biegów - jaki serwis?
|
|
|
Witam
Przepraszam jeśli taki temat już jest, ale nie mogę się dokopać. Czy możecie mi polecić jakiś dobryserwis, gdzie można zregenerować skrzynie biegów. Najlepiej w okolicy woj. podkarpackiego.
Czy wykonywał ktoś jakieś naprawy w:
- Soto-Serwis Sędziszów Małopolski
- Mrozowicz Jacek Kidałowice
- ASB Palka Mysłowice
- Automatix Ropczyce
W dniu dzisiejszym niestety straciłem 4 bieg.
A8 D3 2005 r. 3.0 TDI 233km.
Z góry dziękuje. |
|
|
|
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2016-11-28, 11:52
|
|
|
Stary temat ale tez mam dylemat , miał ktoś kontakt z warsztatem RS Serwis z Głogowa małopolskiego ? |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-11-28, 12:23
|
|
|
też mam problemy ze skrzynią i w D2 na szczęście jest opcja zmiany na manual
nie daj się zrobić w balona na full ekstra regeneracje za 4-5 tys zł bo więcej kosztują wszystkie części, a gdzie tu robota...
ja dostałem wycenę dla mojej skrzyni około 6tys bez pompy oleju i ruszania płyty zaworowej i z gwarancją na rok...
jedno jest pewne, regenerowana skrzynia nigdy nie będzie pewną częścią |
_________________
|
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2016-11-28, 17:28
|
|
|
Szczerze to nie wyobrażam sobie machania w a8 wajchą... W mojej się nic nie dzieje tylko profilaktycznie chciałbym wymienić aby jak najdłużej jeździć bezawaryjnie |
|
|
|
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-11-28, 21:50
|
|
|
Ja miałem ten problem pół roku temu nie znalazłem na Podkarpaciu żadnego dobrego serwisu wiec skrzynie zrobiłem w domu byłem w Katowicach ale wycena mnie tak zaskoczyła ze po podliczeniu kosztów wymiany wszystkiego co może być uszkodzone parę tysięcy zostało w kieszeni
koziolek napisał/a: |
nie daj się zrobić w balona na full ekstra regeneracje za 4-5 tys zł bo więcej kosztują wszystkie części, a gdzie tu robota...
|
Ja zmieściłem sie w 6 tys
wymieniłem
pompę oleju, Tarczki frakcyjne, Tarczki ścierne, Panewki, Uszczelki na wszystkich koszach, Płytę separacyjną , Zaworki, Soleoidy i zregenerowałem konwerter
oczywiście oleju uszczelki i filtra nie pisze bo to podstawa
Skrzynia 6hp19A silnik 3.0 TDI pomagałem jeszcze przy skrzyni 6hp26 (trochę większa ale prawie to samo) |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-11-28, 21:59
|
|
|
Tak wszystko było w oryginalnych pudełkach i opakowaniach ZF o wymianach koszy nie wspominam bo są to już ogromne koszty i wątpię by za 4 czy 5 tys kupił by wszystkie nowe oryginalne kosze zf. Moim przypadku kosze nie były popękane ani na tyle zniszczone by nadawały sie do wymiany |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-11-28, 22:40
|
|
|
dlatego jak dla mnie taka robota nie jest opłacalna... sam nic nie zrobię więc muszę zaufać jakiemuś serwisowi, który nie rzadko oszuka jak może
manual w A8 nie jest zły jestem bardzo ciekawy jak to pojedzie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-11-29, 12:43
|
|
|
wydaje mi sie ze skrzynia w d2 powinna być trochę tańsza w naprawie choć sie z Tobą zgodzę nie ma to jak manula sam rozważałem ale doszedłem do wniosku ze się nie opłaca (w d3) |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-11-29, 12:56
|
|
|
w D3 manuale nie wychodziły i tu jest spora przeszkoda, ale widziałem tu na forum, że ktoś zrobił taki swap w d3 tylko koszta nie sa mi znane. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-11-29, 14:01
|
|
|
Ja chciałem A6 c6 kupić z 3.0tdi i manualem i zrobić przekładkę ale stwierdziłem ze szkoda sie bawić
Skrzynie mechanicznie by ogarną tylko gorzej z elektroniką |
|
|
|
|
|