Autor |
Wiadomość |
xelist
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A4 B6 Sedan
Wiek: 30 Dołączył: 29 Lip 2015 Posty: 0 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2016-11-15, 17:11 A8 D3 - za 25.000
|
|
|
Witam, pytanie czy jest realne kupić A8 D3 w jakiejkolwiek konfiguracji za 25.000zł zeby nie był to szrot, czy raczej nie ma szans ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-11-15, 17:13
|
|
|
Bez szans.... kupno w tej kwocie w 90% będzie wiązać się z zostawieniem drugiej połowy na naprawy w najbliższym czasie po zakupie
Chyba, że trafisz aukcje komorniczą najlepiej za zachodnią granicą przed podniesieniem akcyzy(coś o tym wiem) |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
xelist
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A4 B6 Sedan
Wiek: 30 Dołączył: 29 Lip 2015 Posty: 0 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2016-11-15, 17:39
|
|
|
Dzieki za odpowiedź ;p a jakieś namiary na takie aukcje ? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
justinos1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 04 Gru 2011 Posty: 131 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: 2016-11-15, 18:53
|
|
|
Ja miałem rok temu za 21 koła D3 3.7 i była spoko, fakt wypasu prawie żadnego, silnik taki sobie, alus 17" zimowy, delikatnie przetarta ćwiara, ale technicznie była spoko, jeździła po wymianie rozrządu całkiem okej, potem dokupiłem 19" sline i sprzedałem z zyskiem, tak więc da się |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-11-16, 22:15
|
|
|
W dobrym stanie można trafić - bardzo rzadko, ale zdarza się. Wada taka, że będzie to praktycznie golas i po kilku latach użytkowania, gdy zobaczysz, jakie dodatki są u kolegów, zapragniesz go zmienić - nawet na taki sam rocznik, byle by był lepiej wyposażony. Kilku kumpli już tak miało, jeden nadal w brodę sobie pluje. Ot, kwestia wyboru. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-11-16, 22:57
|
|
|
W kwestii golas czy wypas to porównując D3 do D2 lepiej żeby tego było tam jak najmniej. Jak to się zacznie wszystko sypać to nic na krótko nie zrobi. Owszem, CAN i kodowania mają niezaprzeczalne zalety (bardzo proste doposażanie), ale jak ci moduł zaczyna odrzucać kodowania to zastanawiaj się co to się dzieje. Elektryka w D3 to jest jakiś żart, przy tych przekrojach kabli to cud że te auta jeszcze jeżdżą. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-17, 11:15
|
|
|
Płacisz i wymagasz - mowa o nowym. Jeśli kogoś stać to co 3-5 lat kupi sobie nówkę, serwisuje long lajfem i ma w 4 literaz co się potem z strupem dzieje. To proste :p |
_________________
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-11-18, 17:22
|
|
|
drago_o napisał/a: | Swoim podejściem zabiłeś sens istnienia A8. Auto klasy premium kupuje się dla właśnie tych najróżniejszych dodatków i wygody |
Tyle że w tym konkretnym wypadku (założony budżet) mówimy tu o, w najlepszym razie, 13 letnim, lekko przerysowanym kondonie robionym po kosztach. Co w takim wypadku może pójść nie tak? |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-11-18, 19:20
|
|
|
Realnie na aukcjach widuje d3 z praktycznie kazdym silnikiem ( 4.2 tdi i 6.0 droższe) z dobrym wyposazeniem, czesto z książką serwisową aso w granicy 4k euro, nawet longi sie zdarzają. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-18, 19:21
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Płacisz i wymagasz - mowa o nowym. Jeśli kogoś stać to co 3-5 lat kupi sobie nówkę, serwisuje long lajfem i ma w 4 literaz co się potem z strupem dzieje. To proste :p |
po to własnie mamy rózne podejścia... te "golasy" też ktoś musi przecież kupować |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|