Autor |
Wiadomość |
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-01-13, 02:53
|
|
|
dzidzia, no niezłe,już mam co robić tj.czytać/szukać więcej info na ten temat.
http://www.spryciarze.pl/...komputerowy-hho hmm. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2012-01-13, 07:41
|
|
|
na elektroda pl jest 36 stron na temat tego wynalazku, wiekszośc to kłutnia ze nie działa albo działa ale są i konktety..................... a ja ide spać |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-01-13, 19:04
|
|
|
Moim zdaniem jeśli daje to takie oszczędności to już było by seryjnie stosowane w autach. Producenci inwestują duże pieniądze w technologie proekologiczne - zmiejszające zużycie paliwa, emisję gazów itp, to dlaczego żaden jeszcze tego nie stosuje. Przynajmniej mi nic nie wiadomo aby coś podobnego było w jakimś aucie fabrycznie montowane. Jak zaczną wspierać tą technologię producenci samochodów, zacznę tym się interesować na poważne.
Wogóle działanie tego to jakieś perpetum-mobile. Tzn mamy energie z niczego. Aby uzyskać określoną energię ze spalania wodoru i tlenu musimy włożyć minimum tyle samo energii na elektrolizę. W wyniku spalania tlenu i wodoru powstaje woda. Czyli jak byśmy znowu poddali toą wodę elektrolizie znowu powstał by wodór i tlen i tak w kółko. Tylko, żeby to tak działało trzeba włożyć wiecej energii na proces elektrolizy. A to energia elektryczna. Z czego powstaje - ze spalania paliwa. Większy pobór energi elektrycznej wieksze spalanie, a na pewno więcej nie uzyskamy ze spalenia gazów powstałych z elektrolizy niż włożyliśmy. Dlatego według mnie to rozwiązanie jeszcze podniesie zużycie paliwa. Podstawowe zasady fizyki, o równowadze energii. To by miało sens jeżeli do procesu elektrolizy użylibyśmy energii elektrycznej z innego źródła niż akumulator (alternator). W przypadku 8-ek mogła by to być energia uzyskana z solar dachu. Wtedy moze jakieś oszczędności w "słoneczny dzień: :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2012-01-13, 20:51
|
|
|
Wczoraj wyczytałem ze już 3 lata temu powstał pojazd zasilany samą wodą, niestety twórca zginął w jakimś wypadku w dziwnych okolicznościach, auto i dokumentacja znikneła czy uległa zniszczeniu już sam nie wiem bo przez noc wchłonołem tyle informacji ze mam łep jak sklep.
Ciekawe kto mu pomógł umrzeć.............. , pozatym co by sie działo na swiecie gdyby to weszło do produkcji seryjnej, musieli byśmy pić benzyne :shock: bo by wody brakło :-P
http://www.spryciarze.pl/...aver-flash-chip
A tu link apropo wiekszego spalania benzyny, trzeba oszukać komputer silnika.
Polecam obejzeć wszystkie filmiki tego kolesia......... ja tam chemikiem nie jestem ale to co on gada chyba trzyma sie kupy.
A co do tego ze motoryzacja nie idzie w tym kierunku.... przeciez są tam jakieś wynalazki pobudowane na wodór, ale koncerny motoryzacyjne trzymają na tym łape twierdzą ze to za drogie itp itd a wg mnie to koncerny paliwowe zaciukały by tych od samochodów i byśmy mieli 3 wojne swiatową jakby seryjnie ruszyła produkcja czegokolwiek napedzanego wodą |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
zeber
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 38 Skąd: Bystrzyca Kłodzka
|
Wysłany: 2012-03-18, 13:45
|
|
|
mój kolega montuje generatory HHO i ja bede testował to w tym roku w swojej D2 4.2
dodam że generator jest sterowany elektroniką.
Jak przetestuje to napisze |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-03-18, 15:22
|
|
|
zeber, no to czekamy na wieści ;-) |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|