![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] prawie 200 kodów błędu - czy to norma
[D3 03 4.2MPI/LPG ] prawie 200 kodów błędu - czy to norma
ciągle rozprawiam się z moim nowo nabytym a8, od dwuch tygodni stoi w warsztacie a ja nawet dnia nie miałem by sie nim nacieszyc;( dziś po podłaczeniu do kompa wyskoczyło chyba z 200 dziwacznych błedów, już nie wiem czym sie porzejmować a czym nie. Czu u was tez ich tyle jest? ;(
Ostatnio zmieniony 19 sie 2015, 20:47 przez Kosik87, łącznie zmieniany 1 raz.
kupiłem kota w worku, miał ie tylko przegrzewać silnik, po wymianie termostatu już sie nie grzeje. Kolenym problemem jest wiatrak chlodnicy ( jeden chodzi na 100% drugi stoi w miejscu) w pt podączam nowe (uzywane) wiatraki i zobaczymy co bedzie. Poza tym wszytsko w aucie działa, ale skad te dziewaczne błedy?
auto bezwypadkowe, serwisowane, 100% orginalny lakier - wydawalo sie, ze bedzie wszytsko dobrz 


-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Akumulator pewnie był słaby - a ile tych błędów pozostało po usunięciu ich ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dojdziesz do wszystkiego jak uporasz sie z akumulatorem , na forum są pomocne tematy które Cie nakierują na podobne problemy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Rozładowaniy akumulator daje błędy typu zwarcie do masy itp. Podlaczajacy pod prostownik, skasuj błędy wszystkie i wtedy skanuj. Jak padnie aku to znowu będą zwarcia do masy w każdym module. Drugi wiatrak chłodnicy nie zawsze się kręci. A tym bardziej nie równo z pierwszym.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jaki jest symbol tego modułu?
Gdzie sie znajduje?
A wracajac do akumulatora to ten ma dopiero dwa lata varty 110, wiec chyba mozna powiedziec ze jest nowy?? ;(
Gdzie sie znajduje?
A wracajac do akumulatora to ten ma dopiero dwa lata varty 110, wiec chyba mozna powiedziec ze jest nowy?? ;(
Ostatnio zmieniony 21 sie 2015, 06:23 przez Kosik87, łącznie zmieniany 1 raz.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Z literką C na końcu jest poprawiony : http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-rozlad ... 21,105.htmKosik87 pisze:jaki jest symbol tego modułu?
A znajduje się tam gdzie akumulator , jest do niego przewód masowy przykręcony .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Kosik87 pisze:a wracajac do akumulatora to ten ma dopiero dwa lata varty 110, wiec chyba mozna powiedziec ze jest nowy?? ;(
Kolego nie sugeruj sie wiekiem akumulatora bo wystarczy ze chociaz raz byl wyladowany do zera i juz jest na bubel, nawet jezeli jeszcze nie jest to zachwile bedzie.Niech ktos pomierzy jaka ma moc rozruchowa bo to wlasnie przy rozruchu jest duzy pobór prądu i lapie te wsystkie bledy typu"zwarcie do masy".
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla