Witam,
Nie wiem czemu po forum krążą tak dziwne teorie związane z wymianą żarówek w D3. Dzisiaj przygotowałem się do tego jak na wojnę. Dokręcanie kół, nadkola, lamp, zderzaka... naczytałem się tu tego wszystkiego.
Otóż... zdejmujemy filtr powietrza, odkrecamy śróbkę, wypinamy pokrywę, zdejmujemy ten wtyk(oprawke), wymieniamy xenona. Składamy w odwrotnej kolejności uważając na blokadę w oprawce xenona i pamiętamy wpiąć wtyczke (automatycznie się wypina podczas demontazu).
Nie demontujemy kół, nadkoli, lamp, zderzaka...
Pozdrawiam,
Karoo
![]() |
![]() |
[D3 04 4.0TDI ] Wymiana żarówek...
[D3 04 4.0TDI ] Wymiana żarówek...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Proste i bez stresowe i bez zdejmowania kóL
opcje sa dwie
albo wywalasz góre filtra i z drugiej strony luzujesz zbiorniczek wspomagania jest ciasno ale da sie zrobic
albo odkrecasz 2 sruby nadkola łaczace osłone silnika jedna srubka na górze srodku nadkola i jesna przy błotniku oraz jedna spinka która wyszarpujesz delikatnie jezeli masz osłone na półos to musisz ją tez zdemontować ale to pryszcz
najwygodniej jest zdemontowac nadkole
ustawiasz auto w trybie podniesionym czyli tym najwyzszym i jest duuzo miejsca
i wtedy masz super dostep ,prosto się otwiera klappke naciskasz dwa plastiki i otwiera sie
pozniej statecznik przekrecasz w lewo o okolo30 stopni i wyskakuje kabel wtedy z niego i wyciagasz statecznik
zarnik jest na druciku ciezko to wytłumaczyc ale jedna strone sie wypina i wychodzi
co do statecznika ma 4 plastikowe zamki nie polam bo zarnik nie zabangla bo nie bedzie dociskał i przewodził tdobrze
najwygodnije jest zdemontowac nadkole
opcja 2
demontaz filtra lub tez bez jego demontazu ale wtedy jest mega ciezko ale wykonalne
od strony wspomagania tez
ale zbiorniczek odkrecasz
ja raz tak robiłem bo kilka razy rozbieralem nadkola i wiem jak to tam wyglada wiec na pamiec robiłem ale wku..... sie mocno
jezeli mam doradzic to
zrzucaj nadkola na ustawieniu zawieszenia na podniesienie maxymalne \\
nadkole schodzi i masz wszystko na talerzu
pamietajze do klapki jest przykrecona i podłaczony moduł sterowania od srodka mozna wtyczke wypiąć jest troszke opornie bo trzeba z 2 stron podwazac ale idzie i wypinasz tylko do zarnikow to niema potrzeby rozpinac
wcale nie jest ciezko wymienic zarniki
opcje sa dwie
albo wywalasz góre filtra i z drugiej strony luzujesz zbiorniczek wspomagania jest ciasno ale da sie zrobic
albo odkrecasz 2 sruby nadkola łaczace osłone silnika jedna srubka na górze srodku nadkola i jesna przy błotniku oraz jedna spinka która wyszarpujesz delikatnie jezeli masz osłone na półos to musisz ją tez zdemontować ale to pryszcz
najwygodniej jest zdemontowac nadkole
ustawiasz auto w trybie podniesionym czyli tym najwyzszym i jest duuzo miejsca
i wtedy masz super dostep ,prosto się otwiera klappke naciskasz dwa plastiki i otwiera sie
pozniej statecznik przekrecasz w lewo o okolo30 stopni i wyskakuje kabel wtedy z niego i wyciagasz statecznik
zarnik jest na druciku ciezko to wytłumaczyc ale jedna strone sie wypina i wychodzi
co do statecznika ma 4 plastikowe zamki nie polam bo zarnik nie zabangla bo nie bedzie dociskał i przewodził tdobrze
najwygodnije jest zdemontowac nadkole
opcja 2
demontaz filtra lub tez bez jego demontazu ale wtedy jest mega ciezko ale wykonalne
od strony wspomagania tez
ale zbiorniczek odkrecasz
ja raz tak robiłem bo kilka razy rozbieralem nadkola i wiem jak to tam wyglada wiec na pamiec robiłem ale wku..... sie mocno
jezeli mam doradzic to
zrzucaj nadkola na ustawieniu zawieszenia na podniesienie maxymalne \\
nadkole schodzi i masz wszystko na talerzu
pamietajze do klapki jest przykrecona i podłaczony moduł sterowania od srodka mozna wtyczke wypiąć jest troszke opornie bo trzeba z 2 stron podwazac ale idzie i wypinasz tylko do zarnikow to niema potrzeby rozpinac
wcale nie jest ciezko wymienic zarniki
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

Tylko i wyłącznie demontaż filtra powietrza i nic więcej nie trzeba. Podejrzewam, że może się to różnic w zależności od silnika.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
No tak demontaz demontazem to prawa strona , z lewa tak łatwo nie bedzie
osobiscie wole zrzucic plastiki i kół zdejmowac nie trzeba ale górą tak jak mówiłem tez pójdzie tylko z lewej będzie ciasno napewno no chyba ze w dieslu jest wiecej miejsca

osobiscie wole zrzucic plastiki i kół zdejmowac nie trzeba ale górą tak jak mówiłem tez pójdzie tylko z lewej będzie ciasno napewno no chyba ze w dieslu jest wiecej miejsca

Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

Ja bez problemu wykonałem
zdejmowałem tylko obudowy filtrow powietrza i dostęp dla mnie wystarczający.

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No myślę że lampy będe i tak musiał zrzucić właśnie do wyczyszczenie od strony klosza .Damias pisze:Też się przymierzam do wyczyszczenia soczewek bez ich demontażu z lampy ale tak to da się tylko od wewnątrz wyczyścić soczewkę. Przydałoby się też przetrzeć soczewkę od zewnętrznej strony (od strony klosza)JanekS13 pisze:A ja wczoraj nadkola zrzucałem do czyszczenia soczewek

Ale to później teraz nie mam czasu na zabawę
