[D3 03 4.2MPI/LPG ] Alternator - Ładowanie
Wyczyszczenie wszystkich połączeń kabla plusowego jak i tego masowego silnika i akumulatora a później szukanie dalej jeśli będzie problem. Myślę, że rozgrzanie silnika na sam rozrusznik ciężko może pływać szczerze mówiąc. Ale tak czy inaczej takie grzanie się i przypalanie to zły znak.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Świece żarowe raczej na ciepłym silniku nie mają wpływu co do odpalania, na zimnym pali od strzała, klapki w kolektora wywalone.danishow pisze:Problemu z odpalaniem szukałbym gdzie indziej ...świece żarowe, czujnik temp. silnika, klapki w kolektorze, AGR i inne tego typu sprawy.
Nie dodałem wcześniej że na ciepłym silniku rozrusznik ma duży opór jakby coś go blokowalo dużo wolniej kręci niż przy nie rozgrzanej mktorowni.
[ Dodano: 2019-01-13, 14:57 ]
drago_o pisze:Wyczyszczenie wszystkich połączeń kabla plusowego jak i tego masowego silnika i akumulatora a później szukanie dalej jeśli będzie problem. Myślę, że rozgrzanie silnika na sam rozrusznik ciężko może pływać szczerze mówiąc. Ale tak czy inaczej takie grzanie się i przypalanie to zły znak.
Panowie, gdzie dokładnie po stronie pasażera przy słupku A jest to łączenie kabli ? Ma ktoś może zdjęcie ułatwiające zlokalizowanie tego miejsca ?
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Jest nad tym aluminiowa pokrywa kręcona do progu chyba 2 śrubkami ? Bo takie coś się mym oczom ukazało wczoraj.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Dobra znalazłem tą skrzynkę. Jest bezpośrednio na słupku A ( to o czym pisałem wcześniej było na progu). Jest mała osłona stalowa przykręcona 2 nakrętkami ( klucz 10), za tą osłonę łapie się plastik osłaniający słupek A pod schowkiem. Otwarłem skrzynkę, pomierzyłem. Okazało się, że nie ma "aż tak źle" bo na całej instalacji spadku napięcia 0,25V. Nie mniej jednak będę to poprawiał w późniejszym terminie.
Pytanie zasadnicze, czy u Was też kabele z aku do alternatora są aluminiowe ?
Pytanie zasadnicze, czy u Was też kabele z aku do alternatora są aluminiowe ?
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/