Autor |
Wiadomość |
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-05-18, 11:30 Dominatror vs VAG-COM
|
|
|
Hej, tak się ostatnio zastanawiałem czy nie lepiej jest kupi urzdzenia typu Dominator(mdamian wiem że ma i sobie chwali).
Zastanawia mnie czym można więcej zrobić, prostota użytkowania - czyli opisana każda grupa itp - wiem że vag nie ma cezgoś takiego i trzeba się znać, wiedzieć co która grupa w różnych modułach znaczy.
Plusem dominatora jest to że mo żesz go trzymać w aucie, nie potrzebuje dodatkowego zródła prądu itp. Skolei minusem jest żeby zrobić jakiś log, szczytać jakiś błąd to musisz go ręcznie zapisać na kartce bo nie można tego wrzócić na kompa (nie mozna prawda?)
Co o tym Wy sądzicie ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2013-05-18, 17:32
|
|
|
Używam od roku Dominatora z can i powiem że do "domowej" diagnostyki jest zupełnie wystarczający , oczywiście do większej zabawy ze sterownikami polecam VASa. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2013-05-18, 17:56
|
|
|
Ergonomia obsługi dominatora to nieporozumienie. Zdecydowanie polecam tradycyjny interfejs podłaczony do komputera. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-05-18, 21:58
|
|
|
shaqal napisał/a: | Ergonomia obsługi dominatora to nieporozumienie. |
Nie porozumienie , bo ????
Odpowiem sam , bo :
-Za mały wyświetlacz ( nie to co komp )
-Żeby coś sprawdzić to trzeba po kolei lecieć w menu ( w kompie masz wszytko na wierzchu , wystarczy ruch myszką )
Ale co jest na plus ?????
i tu odpowiedź : Druss napisał/a: |
Plusem dominatora jest to że mo żesz go trzymać w aucie, nie potrzebuje dodatkowego zródła prądu itp |
Właśnie , a w kompie jak bateria jest rozładowana , albo nie trzyma prądu ??
Albo przetwornica , albo przedłużacz z domu :mrgreen:
Laptopa raczej nie wozisz sobie zawsze w aucie , a ja Dominatora tak :mrgreen:
Jestem w każdej chwili sprawdzić co boli autko , z czytać błędy czy je wykasować . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-19, 13:27
|
|
|
mdamian napisał/a: | Jestem w każdej chwili sprawdzić co boli autko , z czytać błędy czy je wykasować . |
ja takze dominatora mam zawsze w samochodzie, leży sobie jakby co w schowku:) |
|
|
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-05-19, 22:07
|
|
|
Czyli nie ma w Dominatorze opcji skanowania w poszukiwaniu błedów ? Trzeba przeszukać każdy sterownik z osobna żeby coś znaleśc ??
Jak wygląda sprawa interfejsu, czyli czy każda opcja jest nazwana i można się domyśleć co można tam zrobić ? |
_________________
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-05-20, 09:29
|
|
|
Druss,
Każdą opcje masz osobno :
- Silnik
- Skrzynia biegów - klimatronik
- ABS
- Poduszka powietrzna
Itd .... tych opcji jest tam koło 60 .
Wchodzisz np w silnik i tam masz opcje :
- Z czytanie błędów
- Logowanie
- Kodowanie
- test urządzenia ( czy jakoś tak to się nazywa)
- Bloki pomiarowe
Itd .... Tak samo jak na kompie , tylko że na kompie klikasz myszką , a tutaj musisz zjechać strzałką w dół .
Całe menu jest po polsku , tak że filozofii nie ma ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-05-20, 20:47
|
|
|
Ok super, a jest opcja auto scan albo coś w tym stylu że on całe autko skanuje w poszukiwaniu błedów ? |
_________________
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-05-20, 20:50
|
|
|
Niestety nie ma takiego cuda , skanuje automatycznie jak łączysz się z jakimś modułem , np silnikiem .
Ale takie skany robisz pojedynczo , nie zrobi całego autka za pomocą 1 przycisku .
Ale mi się nie śpieszy , wiem że moje bez can łączy się tylko z kilkoma opcjami , może koledzy którzy mają instalacje can to mogą więcej się pobawić . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-05-21, 08:34
|
|
|
Yhym, dobrze, wiedzieć. Dzięki Damian za informacje. |
_________________
|
|
|
|
|
|