Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-12-22, 19:28 [ -
] Jakie ciśnienie w zimówkach 19"
|
|
|
Panowie jakie prawidłowe ciśnienie dla D3 4.2mpi koła 19 255/40 zimówki <niewiem> |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-22, 19:40
|
|
|
Silnik(i): 3.2 V6 FSI Quattro (188 kW) 05-, 3.2 FSI / Quattro (191 kW), 3.7 V8 Quattro (206 kW), 4.2 V8 Quattro (246 kW)
Rozmiar / Indeksy / Ciśnienie
235/55R17 / 99 Y / 2.3/2.1 - 2.7/2.9
235/50R18 / 101 Y / 2.3/2.1 - 2.7/2.9
255/45R18 / 99 Y / 2.3/2.1 - 2.7/2.9
255/40R19 / 100 Y / 2.4/2.2 - 2.8/3.0 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-12-22, 20:10
|
|
|
2,4/2.2 przy niezapakowanym aucie
a
2.8/30 przy zapakowanym
czy źle zrozumiałem <niewiem> |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-22, 20:37
|
|
|
Dobrze....
zastanawia mnie tylko różnica ciśnienia między przodem a tyłem bo w D2 jest tu i tu równe... <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-12-22, 20:57
|
|
|
a to dla mnie tez takie zagatkowe kola jadą jutro do pl musze jeszcze tylko cisnienie wyrównac i jak przyjade to zakladam jeszcze przed wigilioa zdaze |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-22, 21:04
|
|
|
Ja muszę ze swoimi cos zrobić byo zaczęło telepać od 80km/h w górę. Najpierw na wyważenie a potem ciśnienie sprawdzić, bo chyba te 2,2 co mam to trochę za mało moim zdaniem <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-22, 23:11
|
|
|
ja laduje 2.5 zawsze nigdy mniej nigdy wiecej |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-12-23, 05:57
|
|
|
no u mnie Panowie w audi ale nie a8 tez trzesło ale okazało się że ktoś źle wyważył , a raz to było w 2 kołach za mało to auto chodziło po drodze jakby był wiatr sztormowy powyzej 80km chociaż względnie było 22 to dobiłem do 26 i było dobrze
więc myślę ze wezmę górną granice czyli 28/3.0 przed nami drogi z 1600km wole mieć dobre ciśnienie w oponech |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-12-23, 06:27
|
|
|
eee no to zweryfikujcie to panowie jezeli możecie
to jak to zinterpretować :
255/40R19 / 100 Y / 2.4/2.2 - 2.8/3.0??
przedział pomiędzy 2.4 a 2.2 na niezaładowanym
przedział 2.8/3.0 na załadowanym?
ja poszedłbym tropem na chłopski rozum :
na nie załadowanym aucie wiadomo przód będzie cięzszy a pysty bagaz to 2.4 na przedniej osi a 2.2 na tyle
i adekwatnie na obciązonym aucie
ale to ja bym tak to rozumiał powiedzcie jak to ma być właściewie |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-23, 07:51
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | na nie załadowanym aucie wiadomo przód będzie cięzszy a pysty bagaz to 2.4 na przedniej osi a 2.2 na tyle |
ja to dokładnie tak samo zinterpretowałem, nie mniej jednak też dał bym równe ciśnienie wszędzie. Jadąc w daleką trasę ładuję na zawszę na połowe, tzn. między autem pustym a dociążonym - czyli na 2,5, bo i tak ciśnienie w kołach wzrośnie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-23, 17:48
|
|
|
na moje powinno być tyle samo na wszystkich kołach przy q inne ciśnienie daje inna średnice koła
chyba ze rozkład mas jest dramatycznie różny , ale to mi sie wydaje ze przód jest bardziej dociążony przez silnik |
|
|
|
|
|