Autor |
Wiadomość |
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-10-28, 20:44 S8 D4
|
|
|
Panowie, czy nowe S8 V8TT będzie można potocznie określać jako RS8? Czy te 520 KM i 650 Nm 4,2 s do 100 zasługuje na brakujące w Audi RS8?
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-10-28, 21:10
|
|
|
Jak dla mnie S8 to S8... a że w nowym modelu jest to 4.0V8 BiT to nic to nie zmienia i wciąż jest S8.
Toć nasza wizja projektu "RS8" nie polega na przyklejaniu innych znaczków do fabrycznego S8 ale przede wszystkim jego daleko posuniętych modyfikacjach mechanicznych dających osiągi niedostępne dla zwykłego S8 ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-10-28, 21:40
|
|
|
eRS to ma być eRS, czyli mocniejszy od eSki i bardziej bezkompromisowy od niej.
aaaa no i prawdziwy eRS to avant :lol: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-28, 22:20
|
|
|
BiLu napisał/a: | aaaa no i prawdziwy eRS to avant :lol: | A po czym to stwierdziłes?? Ja np miałem okazje widziec i jechać rzadkim modelem RS6 C5 sedan i bardzo fajna. Jak ktos chce kombi to se kupi jak nie to nie |
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-10-28, 22:27
|
|
|
Apophis napisał/a: | BiLu napisał/a: | aaaa no i prawdziwy eRS to avant :lol: | A po czym to stwierdziłes?? Ja np miałem okazje widziec i jechać rzadkim modelem RS6 C5 sedan i bardzo fajna. Jak ktos chce kombi to se kupi jak nie to nie |
po RS2 i RS4 B5 a potem to jakoś spowszedniało. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-28, 22:35
|
|
|
Ale to nie jest żadna reguła |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
pawel1380
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A5
Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-10-29, 01:12
|
|
|
Uważam że nie. |
|
|
|
|
minus4 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-29, 16:34
|
|
|
W koncu zaczyna zblizac sie do Mercedesa AMG w osiagach to sie chwali! Brakuje mi w Audi jakiegos supercara, jakiejs wersji S Audi R8 czy cos takiego. Aczkolwiek nowe S8 idzie chyba w dobrym kierunku biTurbo bardzo mi sie widzi, takze srodek nowej S8 nabral troche z bentleyowskiego luksusu. |
|
|
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-10-29, 18:08
|
|
|
robertas napisał/a: | BiLu, a RS2 tez bylo w sedanie :-P |
1 szt w muzeum i reszta w legendach |
_________________
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2012-10-29, 18:43
|
|
|
wyprodukowano 4 szt. RS2 sedan . |
|
|
|
|
|
|
|
B@rt
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 33 Skąd: Brzeg/Wrocław
|
Wysłany: 2012-10-29, 19:39
|
|
|
Nie wiem jak Wam Panowie ale mi wszystkie RS kojarzą się z genialnymi osiągami i agresywna stylizacją (poszerzone blotniki, zderzaki z wielkimi wlotami powietrza itp.) i moze wlasnie o to chodzi. Moze szefostwo audi uznaje ze do A8 to nie pasuje. S-ki wygladaja bardziej cywilnie i nie rzucaja sie w oczy ale juz jest czym pojezdzic. |
_________________ Było: A4 B5 2,4 V6
Vectra 2,5 V6
A6 C5 2,7T
Jest: A8 D3 6,0 W12
GSX-R 600 K4
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-10-29, 20:22
|
|
|
Kiedyś czytałem tu na forum, że pracowano nad RS8 ale były problemy z chłodzeniem i dlatego nie wszedł do produkcji. Teraz jest TT i chłodzenie też. Czyli można.
Co do strony wizualnej szerokich błotników, zderzaków całego agresywniejszego wyglądu. To mam skojarzenia z tymi biednymi daewo i podobnymi stylizowanymi na GTR-y po polsku.
Liczą się osiągi i to decyduje do której grupy zaliczymy auto. S8 D4 bez wątpienia takie wyniki ma i można śmiało go do RS zaliczyć.
Ten sam silnik jest w S6 i S7 zdławione o 100 KM. Także podejrzewam, że gdyby Audi chciało to i ukrytą nadwyżkę mocy by wykrzesiło.
Już wkrótce zobaczymy co tunerzy wycisną z tej jednostki.
Sportmile oceniał silnik z RS6 C6 na max ok 1400 KM. Jest w stanie to zrobić ale nie ma komu. Dlatego robią 700+.
Także, nie szufladkował bym tak nowego S8.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2012-10-29, 22:23
|
|
|
B@rt napisał/a: | ... Moze szefostwo audi uznaje ze do A8 to nie pasuje. S-ki wygladaja bardziej cywilnie i nie rzucaja sie w oczy ale juz jest czym pojezdzic. |
kilka powodow (powiazanych ze soba), dlaczego D3 nie doczekalo sie wersji R:
- nie bylo odpowiedniego silnika w odpowiednim czasie
- wersja - jak tu sie mowi - RS8 mialaby zbyt maly popyt w czasie
historia:
S8 debiutuje w polowie 2006 roku. trudno, aby w tym samym czasie debiutowala wersja RS8, bowiem nastapilaby walka bratobojcza o klientow pomiedzy S8 a RS8.
co wiecej silnik v10 biturbo nie byl jeszcze gotowy. a wiec jaka sytuacja ? najwczesniej RS8 moglby zadebiutowac gdzies w polowie 2008 czyli 1 rok przed wycofaniem D3 z produkcji. zbieg tych dwoch faktow (i jeszcze kilku innych o ktorych juz nie bede przytaczal) spowodowal, ze nie powstal projekt.
zwroccie uwage, ze nawet BMW (marka o sportowym wizerunku) seria 7 nie doczekala sie wersji "M"
Serrgiusz napisał/a: | ....
... S8 D4 bez wątpienia takie wyniki ma i można śmiało go do RS zaliczyć.
Ten sam silnik jest w S6 i S7 zdławione o 100 KM. Także podejrzewam, że gdyby Audi chciało to i ukrytą nadwyżkę mocy by wykrzesiło.
... |
s8 ma inny silnik niz s6 i s7. to sa po prostu inne silniki. poczawszy od jednostek sterowania silnikiem, a skonczywszy na materialach uzytych do budowy komponentow silnika. nie wspone juz o innych ukladach turbo.
Serrgiusz napisał/a: |
...Liczą się osiągi i to decyduje do której grupy zaliczymy auto. S8 D4 bez wątpienia takie wyniki ma i można śmiało go do RS zaliczyć.
... |
to jest wlasnie pomysl na walke o klientow gdzie dominuje S65 AMG.
po co robic wersje RS8 jesli S8 dorownuje osiagami ? mamy dwa w jednym walczymy zarowno z S63 jak i S65. co prwada moment jest fatalnie niski, ale osiagi do setki na podobnym poziomie. |
|
|
|
|
|