Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 ] Ciechanów  
Autor Wiadomość
mankos 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2019-02-10, 13:51   [S8 D2 00 ] Ciechanów

Witam, mam zamiar zmienić moje A6 na S8 z oferty https://www.otomoto.pl/of...z-ID6ByOO5.html
Proszę szanownych kolegów o pomoc i waszą ocenę - i ewentualne podpowiedzi na co zwrócić uwagę bo we wtorek jadę na oględziny. Pozdrawiam Mankos.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 735
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-02-10, 14:01   

LPG :|

i weź ten czujnik, nie spodziewaj się super stanu.
 
 
mankos 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2019-02-10, 14:22   

a jak silnik zdiagnozować czy wyrzuci jakieś wypadanie zapłonów lub inne objawy po podpięciu vcd?
ewentualnie jak również skrzynię sprawdzić - są jakieś organoleptyczne metody?:) - sorry za trywializm pytań ale znam te auto tylko z opowieści. Czy rozrząd w S 360 HP jest dużo droższy od A 340 HP?
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1548
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-10, 14:27   

Lo matko, nie liczył bym dobry stan, coś dziwnie listwa tylnych prawych drzwi odstaje, i strasznie zmechacony boczek kierowcy, nie mam pojęcia co oni z tym robili <boisie> brak klocków i poduszki się palą
_________________
jetem jaki jestem
 
 
mankos 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2019-02-10, 14:39   

wydaje mi się że to po praniu całe auto i mokre było jak foty robili.... zobaczę na żywo - zastanawiam się tylko ile przejechało oprócz tych 305k?
poduszki to elektryka wiec to ogarnę (sprzedający twierdzi że kostka pod fotelem pasażera, a klocki albo źle (nie podłączone) albo się kończą - samochód z Holandii w grudniu przyjechał na lawecie). A macie jakieś doświadczenia z gazem wstawianym w Holandii?
 
 
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4259
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-02-10, 14:58   

mankos napisał/a:
a jak silnik zdiagnozować czy wyrzuci jakieś wypadanie zapłonów lub inne objawy po podpięciu vcd?

ewentualnie jak również skrzynię sprawdzić - są jakieś organoleptyczne metody?:) - sorry za trywializm pytań ale znam te auto tylko z opowieści.


jeśli znasz A8 / S8 ze zdjęć i opowieści to daruj sobie jechać po to auto samemu.

Stron i czasu by nie starczyło aby szczegółowo opisać co i jak diagnozować, jak się vcdsem posługiwać, jakich wartości sie trzymać przy odczytach pomiarowych oraz nawet jak samą organoleptykę przeprowadzić.

Te auta można w łatwy i tani sposób przygotować pod sprzedaż, a po nawet kilku dniach masz zonka w spotaci padniętej skrzyni, silnika itp...

Nie znasz sie...zabiesz kogoś kto ma o tym aucie pojęcie i wie co i jak diagnozować.

taka moja rada, aby później płaczu nie było i kolejnych negatywnych opinii...
Cytat:
typu "kupiłem S8 w super stanie, wymieniłem olej w skrzyni czy silniku i sie posypało...ale te audice to gruzy "
<hihi> <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
mankos 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2019-02-10, 15:05   

sęk w tym że nie mam kogo, jeżeli ktoś ze znawców tematu ma czas i chęci to oczywiście pokryję koszty dojazdu i ewentualnie dobre whyskey- we wtorek rano myślę być na 9 rano na miejscu.
 
 
bloku 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 70
Skąd: Reda
Wysłany: 2019-02-10, 15:10   

CINEK napisał/a:
mankos napisał/a:
a jak silnik zdiagnozować czy wyrzuci jakieś wypadanie zapłonów lub inne objawy po podpięciu vcd?

ewentualnie jak również skrzynię sprawdzić - są jakieś organoleptyczne metody?:) - sorry za trywializm pytań ale znam te auto tylko z opowieści.


jeśli znasz A8 / S8 ze zdjęć i opowieści to daruj sobie jechać po to auto samemu.

Stron i czasu by nie starczyło aby szczegółowo opisać co i jak diagnozować, jak się vcdsem posługiwać, jakich wartości sie trzymać przy odczytach pomiarowych oraz nawet jak samą organoleptykę przeprowadzić.

Te auta można w łatwy i tani sposób przygotować pod sprzedaż, a po nawet kilku dniach masz zonka w spotaci padniętej skrzyni, silnika itp...

Nie znasz sie...zabiesz kogoś kto ma o tym aucie pojęcie i wie co i jak diagnozować.

taka moja rada, aby później płaczu nie było i kolejnych negatywnych opinii...
Cytat:
typu "kupiłem S8 w super stanie, wymieniłem olej w skrzyni czy silniku i sie posypało...ale te audice to gruzy "
<hihi> <cicho>


+1

Jak każda 40V potrafi zrujnować finansowo. Ale z drugiej strony dużo rzeczy można zweryfikować pod vcdsem. Ale musi być ktoś kto wie jak się nim posługiwać.

Sam z siebie możesz sprawdzić statycznie pewne parametry. Ja jednak sugeruje zrobić z kimś kumatym logi dynamiczne aby zobaczyć co się dzieje z rozrządem, zapłonem, korektami paliwa, etc.

Z drugiej strony cena za S8fl jak za przedliftowe A8 - to nie może być zdrowe auto.
_________________
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1548
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-10, 15:21   

Jesli była by to kostka pod fotelem to sprzedający by to zrobił aby po oczach nie raziła, i tyczy się to ze wszystkim w tym konkretnym egzemplarzu, sam panie nie jedz bo coś czuję że będziesz żałował
_________________
jetem jaki jestem
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
mankos 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2019-02-10, 15:33   

mam vcdsa. podpowiedzcie jakie grupy w tym silniku zlogować i jakie wartości dla danych grup są dopuszczalne.
Na co w szczególności zwrócić uwagę odnośnie silnika i skrzyni. Miernik lakieru biorę więc budę sprawdzę - pod budą też. Elektryką zajmuję się sam więc poduszki mi niestraszne - niestety ten silnik to dla mnie nowość :( dlatego wybaczcie że dopytuję się o sprawy dla Was oczywiste i proszę o każdą możliwą pomoc. Jeszcze raz dzięki
 
 
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4259
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-02-10, 15:42   

bloku napisał/a:
Z drugiej strony cena za S8fl jak za przedliftowe A8 - to nie może być zdrowe auto.


dokładnie...dobre zadbane S8 D2 PreFl chodzą po min. 17K - 22K. Polifty, jeśli ktoś wie, że auto jest doinwestowane, lub nawet w dobrym stanie (coś do zrobienia zawsze będzie) to nie odda poniżej 26K.

Ja swoje A8 D2 sprzedałem za 23K i to uważam, że za mało, za to co tam wsadziłem...

Nie mówię że ten akurat egzemplarz może być gruzem, ale jak wiedzy nie masz to nie ryzykuj sam ...to po pierwsze,
po drugie, czy masz w swojej okolicy mechanika, który ogarnia takie auta? V8 u wielu budzi strach i wywołuje zawrót głowy na sam widok pojemności auta <faktycznie>

Jeśli masz ogarniętego mechanika, to nawet jego zabierz jak się napaliłeś...

po trzecie....nie napaj się <faktycznie> mówię to ja...ten co też się zawsze napala i nigdy nie kupowałem auta dłużej niż 2 tyg <cicho> tyle, że sam jestem w stanie sporo zdiagnozować ;)

możesz się zgłosić do kolego FOSS, on prowadzi inspekcje przed-zakupowe
https://www.a8team.pl/profiles/41.htm
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
peter5on 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 113
Skąd: Lbn
Wysłany: 2019-02-10, 15:55   

Przykro mi to mówić ale pozostały już głównie same szroty, jeszcze na forum byś odkupił coś od kogoś z drobnymi usterkami do roboty, moim zdaniem jeżeli przesiadasz się z jakiegoś taniego w eksploatacji silnika to możesz zostać że tak to ujmę zniszczony finansowo i psychicznie, tym bardziej jeżeli sam sobie nie będziesz wszystkiego ogarniał. Ale kto wie może to jest mega okazja zawsze jest ten 1% nie pojedziesz to się nie dowiesz i będziesz żałował że ktoś podkupił.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
bloku 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 70
Skąd: Reda
Wysłany: 2019-02-10, 16:01   

Ja może na swoim przykładzie podpowiem zainteresowanemu co może się wydarzyć albo jakie są konsekwencje jak trafi się na "trupa". Co prawda ja kupiłem pewne auto, zdrowe wizualnie, mechanicznie też nie najgorzej ale z dość agresywną przeszłością.

S6 C5 czyli prawie ten sam piec co w S8fl - 40V.

Rozrząd stał dobrze ale przez 280kkm nikt nie zmienił łańcuszków na wałkach ani napinaczy. Pod vcdsem wszystko pięknie stało. Ale podkusiło mnie aby je wymienić. Odpalone auto na nowych gratach ( w tym przedni rozrząd nowy) i po 30 minutach pasek pękł klinując wał. Kolizaj 2,3 i 6 gar. Koszt: 12k za remont głowic i doprowadzenie silnika do stanu bdb.

Także bierz pod uwagę, że takie S8 może być niezłą skarbonką.

Jeśli umiesz robić logi dynamiczne to zrób je dla:
1. Silnik: 002, 090, 093 następnie weryfikacja 015 do 018 pod względem missfireów, 022-025 oraz 031-033. To takie podstawy. Nie będę Ci podawał wartości bo musiałbym się tu rozpisać na co najmniej godzinę.

2. Skrzynia: sprawdzenie pod względem obrotów wejścia i wyjścia z konwertera, temperatury roboczej skrzyni, % uślizgu sprzęgła - bo jak wiadomo tip cały czas pracuje w uślizgu, jak zapina się lockup

A i tak nie będzie pewności co do stanu skrzyni bez jej otwarcia i odczucia na dupohamowni.

To takie moje "3 słowa" abyś się nie napalał a bardzo ale to bardzo chłodno podszedł do tego auta.
_________________
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
 
 
bloku 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 70
Skąd: Reda
Wysłany: 2019-02-10, 17:12   

Moja rada! Nie szukaj polifta w kwocie oscylującej 15-18k bo to będzie duże ryzyko. Za tyle to się kupuje przedlifta choć i tak trzeba w niego włożyć. Wiem po sobie.
_________________
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
 
 
mankos 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2019-02-10, 17:14   

Dzięki wszystkim za pomoc w tym temacie. Ostudziliście mój zapał mocno ale chyba przejadę się te 200 km żeby go obejrzeć. Pozdrawiam wszystkich.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon hamulce
OC/AC

| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |