|
Autor |
Wiadomość |
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-12-03, 18:27
|
|
|
No tak Michał - ale czy te wtyczki i dysze podejdą?
Duzo musze w tym przerabiac?
Myslisz, ze valteki,rail to padaki?
Musze po weekendzie cos kupic - a dziadostwa nie chce zakładac. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-12-03, 19:09
|
|
|
Mam zbieranine i od razu wszystkiego nie ogarne, ale powoli porzadek trzeba zrobic.
Sterownik mam STAG 300 - Isa2, Reduktory to mam 2 Elpigaz fiore forte (niby po 200 KM ha ha - dobre) - nie daja rade.
Reduktory bede chciał zmienic na KME Twin (408 KM) - niby daje rade, no ale to dopiero troszke pozniej.
Listwy LPG to mam te co w opisie, i jedna listwa juz szlag trafia wiec trzeba wymienic.
I tak jesli juz musze wymieniac, to nie chcialbym sie pchac w jakies tanie byle co. |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-12-04, 07:36
|
|
|
Ta akcja ktora chcesz zrobic nie bedzie taka prosta bo.
1. valtek to syf ktory nie trzyma parametrow
2. barracudy lub gany są wtrysami 2-ohmowymi i dodatkowo maja zupelnie inna charakterystye wiec bez strojenia sie nie obedzie
3. Twoj sterownik LPG - powinien ogarnac 2-ohmowe wtryskiwacze o ile jestes pewien ze masz to co wpisales powyzej. To jest do sprawdzenia bo jak dasz 2-ohmowe a sterownik ich nie obsluguje to upalisz ster (niech sie tu wypowie moze ktos kto te stagi dobrze zna,bo ja nie znam)
Ja na Twoim miejscu zrobilbym tak:
1. Wywalil valteki
2. Sprawdzil czy ster od gazu obsluzy wtryski 2 ohm
3. Jesli ster nie obsluzy wtryskow 2 ohm to kupilbym dwie nowe listwy valtekow, i zbieral kase na wymiane sterownika i wtryskow jeszcze raz
4. Jesli ster obsluzy wtryski 2ohm to wstawil barracudy pojedyncze te wieksze (130) bo linka dales do 115
5. Bardzo dobrze bym to wystroil od nowa (bo to bedzie konieczne) podpierajac sie benzyna na wysokich obrotach jesli reduktory nie daja teraz rady. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |