Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-12-28, 15:33 [D2 ALL
] geometria problem sciąga w prawo
|
|
|
witam - ręce mi już opadają , cały czas mam problem ze ściąganiem auta w prawo
wrzuce wykresy z geometrii
1 robiony u boscha
https://photos.app.goo.gl/fS21KrnhYsWupuVu1
wynik -tył nie mogl byc ustawiony niby zapieczone geometria robiona na jakis innych rozmiarach kol niz mialo to byc w rzeczywistosci wiec ustawiany byl tylko przod
sciagalo mnie caly czas w prawo
foto bo wydruku juz nie dostalem https://photos.app.goo.gl/tJLUsM1fEV7BKliz2
2 robiony po boschu w baribal auto centrum czy jakos tak
https://photos.app.goo.gl/usFlMICQb8UQscPz2
tutaj wyszlo ze wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy jest mocno przestrzelone i regulowali sanki bo niby krzywo byly przykrecone po demontazu asb ....
no ale panowie dlaczego 1 wykres z boscha tego nie pokazywal nic tam nie bylo grzebane miedzy tymi pomiarami
i wyszło tak
https://photos.app.goo.gl/cLPJAhZ650HxSlo63
nadal mnie sciąga https://photos.app.goo.gl/hM8hfBATQlen6DF03
prosilbym o jakas analize tych wykresikow i podpowiedz co z tym dalej robic czego sie czepiac
interesuje mnie skad ta roznica miedzy pomiarem boscha a tym na ktorym wyszlo ze sanki sa krzywo .... u boscha mialem 18"235/50/18 a u baribal'a 245/45/17 z tym ze na 18 mnie nie sciagalo tylko po zmianie n a 17 zaczelo sciagac wymienilem wtedy 3 komplety kol i na 18 nic sie nie dzialo, a na 17 lece w prawo kupilem nowe opoony, i jest to samo - myslalem ze ktores z nich sa do d..., sa to opony kierunkowe zmienialem je na felgach jak i same felgi i to samo .... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-12-28, 16:32
|
|
|
Chciałbym Ci powiedzieć, że brakuje Ci jedynie kogoś potrafiącego obsługiwać te maszyny. Ja miałem różne problemy z rożnymi autami związane z ustawianiem zbieżności aż znalazłem jeden konkretny zakład z Hunter 3D i wszystkimi autami jeżdżę tam. Zawsze wszystko dobrze poustawiają. Nawet przy robieniu zbieżności po obniżaniu i w innych trybach wysokości(pneumatyka) niż podpowiadał program
Jak to jest, że poustawiali różne wartości dla kół? Nie mam doświadczenia z tego typu ustawieniami ale wiem, że po wykonaniu zbieżności u siebie mam niemal identyczne wartości różniące się ułamkami %. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-12-28, 16:59
|
|
|
moze masz racje na nowy rok sie umowie
ale martwi mnie fakt ze na 1 wykresie ustawienia byly ok po czym na 2 w innej firmie byly pokazane takie rozbieznosci i odkrecali mi sanki i ustawiali je , pytanie ktora maszyna dzialała błędnie skoro nadal mnie ciągnie , jak ustawić prawidłowo sanki i ew belke ? sa jakies dane ? ja nie mam o tym zielonego pojęcia ale chętnie sie dowiem co i jak? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokrzywa
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31 Dołączył: 24 Gru 2017 Posty: 6 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2017-12-29, 08:45
|
|
|
Przerzuć przednie koła z lewej na prawą
I zobaczysz czy będzie różnica |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-12-29, 12:55
|
|
|
Pokrzywa napisał/a: | Przerzuć przednie koła z lewej na prawą
I zobaczysz czy będzie różnica |
bez roznicy |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-12-30, 02:34
|
|
|
Wyprzedzenie i pochylenie lewego masz większe to powinien ciągnąć w lewo...
Dziwne. Hamulce?. Opony mówisz wykluczasz - bo opony takie figle płatają. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-12-30, 12:19
|
|
|
hamulce ok , opony 2 komplety zakladalem na 17" i dzialo sie to samo |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-12-30, 18:24
|
|
|
W geście rozpaczy postawił bym przód na kobyłkach i sprawdził czy po uruchomieniu silnika przekładnia nie wprowadza żadnych sił w układ.
Czy lekko przyhamowując są odczuwalne różnice w ściąganiu? |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-12-31, 03:07
|
|
|
wlasnie nie czuc sciagania nawet dzis robilem testy hamujac umiarkowanie i ostro i nie sciaga |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Pokrzywa
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31 Dołączył: 24 Gru 2017 Posty: 6 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2017-12-31, 14:32
|
|
|
ale to tez wina nie musi leżeć z przodu auta . Może z tylnym zawieszeniem coś jest nie tak ? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-12-31, 18:18
|
|
|
tył nowe wahacze odpowiedzialne za geometrie ogolnie zawias w aucie mam nowy i tez nowe opony , jak bede mial czas pojade na huntera i sie okaze jesli wyjdzie ze opony to roia to bede reklamowal ... jak ustawia to bede sie cieszyc
[ Dodano: 2018-01-02, 18:56 ]
aktualizacja
tak wyszla debica na maszynie HUNTER
https://photos.app.goo.gl/1MoZysfU3abETEvH2
budzet - 150 zł ....
[ Dodano: 2018-01-03, 18:12 ]
oczywiscie opony leca na reklamacje... ale wlg goodyear moge tak jezdzic bo na hunterze zostalo ustawone tylko 5N co nie powinno byc odczuwalne ... aale z nimi pojechalem panowie.... czekam na odpowiedz jutro
[ Dodano: 2018-01-04, 15:32 ]
wiec tak : zalozylem opony stare z 2004 roku dunlopa bo tylko takie mialem pod reka i auto jedzie jak po sznurku ,a te smietniki debicy made in germany leca do sprzedawcy .... co za szajs ale zreszta czytalem ze made in germany to juz sie skonczylo |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
|