Autor |
Wiadomość |
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2014-08-03, 22:19 [D2 97
] Klimatronik pracuje ale nie chłodzi wnętrza
|
|
|
Hej
Klima działa ok w pozycji nawiewu na szybę :0 po przełączeniu w pozycję auto zamyka wszystkie wyloty i dalej pracuje ale nie wypuszcza schłodzonego powietrza . Nawet jak chcę załączyć jakąkolwiek inną strefę (kratę wentylacyjną) to nie przełacza . A co jakiś czas otwiera na kilka sekund wyloty powietrza i zamyka z powrotem Miał ktoś takie bajer uciążliwy u siebie wrrrr |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-08-04, 07:54
|
|
|
Podłącz komp i oblukaj co tam się dzieje. Ewentualnie zrób test elementów wykonawczych i posłuchaj czy wszystkie klapy chodzą.
Zamienić sterownik klimy.
Hm więcej nie przychodzi mi do dyńki pomysłów. |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2014-08-04, 09:42
|
|
|
Gabriel napisał/a: | Podłącz komp i oblukaj co tam się dzieje. Ewentualnie zrób test elementów wykonawczych i posłuchaj czy wszystkie klapy chodzą.
Zamienić sterownik klimy.
Hm więcej nie przychodzi mi do dyńki pomysłów. |
jakaś podpowiedź jak zrobić ten test ? potrzebny kom do tego ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-08-04, 11:12
|
|
|
No vag potrzebny.
Jak co to mam. |
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2014-08-08, 20:25
|
|
|
takie coś wypluł Vag
00716 silnik nastawczy klapy obiegu zamknietego powietrza (V113)
41-10 zablokowany lub bez napięcia -Sporadyczny
Co mam wymienić majstry ? |
_________________ Stare ale jare z Audi 80 |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-08-08, 20:57
|
|
|
czujnik temp zewnetrznej? |
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2014-08-08, 21:07
|
|
|
uszek napisał/a: | czujnik temp zewnetrznej? |
czujnik pokazuję normalną temperatur |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-08-08, 21:12
|
|
|
Czujnik w zegarach pokazuje temp z podszybia, dodatkowo są 3 czujniki, dwa w nagrzewnicy oraz jeden w zderzaku. Pomijam czujniki przeciwzamrozeniowe w parowniku |
|
|
|
|
Damian921221 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-09, 07:47
|
|
|
JanekS13, ściągnij tą kratkę pod maską co pod nią jest dmuchawa i zobacz czy zamyka Ci tą klapę jak masz obieg zamknięty, jak nie to już wiesz co do wymiany |
|
|
|
|
|
|
|
kriss77
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-08-09, 20:56
|
|
|
JanekS13 napisał/a: | takie coś wypluł Vag
00716 silnik nastawczy klapy obiegu zamknietego powietrza (V113)
41-10 zablokowany lub bez napięcia -Sporadyczny
Co mam wymienić majstry ? |
Kolego masz na 99% walnięty potencjometr silniczka (V113) i raczej będziesz musiał kupić taki silniczek. Jednak zanim go wymienisz wykasuj błąd w VAG-u, przeczyść kontakt na stykach pinów a następnie użyj kilkakrotnie obiegu zamkniętego, co być może pozwoli na "rozruszanie" tego silniczka. Jeśli będziesz wymieniał na nowy lub używany silniczek, to jest jego nr: 8E1 820 511 D i jest koloru ciemno niebieskiego. |
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2014-08-09, 21:59
|
|
|
kriss77 napisał/a: | JanekS13 napisał/a: | takie coś wypluł Vag
00716 silnik nastawczy klapy obiegu zamknietego powietrza (V113)
41-10 zablokowany lub bez napięcia -Sporadyczny
Co mam wymienić majstry ? |
Kolego masz na 99% walnięty potencjometr silniczka (V113) i raczej będziesz musiał kupić taki silniczek. Jednak zanim go wymienisz wykasuj błąd w VAG-u, przeczyść kontakt na stykach pinów a następnie użyj kilkakrotnie obiegu zamkniętego, co być może pozwoli na "rozruszanie" tego silniczka. Jeśli będziesz wymieniał na nowy lub używany silniczek, to jest jego nr: 8E1 820 511 D i jest koloru ciemno niebieskiego. |
ok dzięki za info
możesz jeszcze podpowiedzieć w którym miejscu go szukac |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-08-10, 08:29
|
|
|
V113 to ten w glebi podszybia .Masz tam 2 silniczki.Pierwszy jest widoczny odrazu po podniesieniu maski i zamyka klape pod kratka widoczna na srodku auta.Drugi rzeczony V113 znajduje sie w glebi podszybia .Wsumie jego wyjecie nie jest problemem .Problemem moze okazac sie korozja wkretow.
U mnie tez pokazywal ten silniczek jako blad A bledem byla skorodowana oska klap ktora w swoich mocowaniach nie bardzo sama z siebie chciala sie obracac. |
|
|
|
|
kriss77
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-08-10, 08:38
|
|
|
JanekS13 napisał/a: |
ok dzięki za info
możesz jeszcze podpowiedzieć w którym miejscu go szukac |
http://www.fotosik.pl/pok...f5a5ef45f2.html
http://www.fotosik.pl/pok...8efa99b25a.html
Vxxx to numer silniczka, a Gxxx to numer potencjometru w tymże silniczku.
V111 - środkowe nawiewy, strona pasażera
V68 - klapa regulacji temperatury
V109 - nawiew na nogi, strona pasażera
V71 - klapa świeżego powietrza
G89 - czujnik temp świeżego powietrza
V113 - klapa obiegu wewnętrznego
V110 - środkowe nawiewy, strona kierowcy
V107 - nawiew na szybę czołową i boczne z kratek na górze deski rozdzielczej
V102 - środkowy nawiew z tyłu
V112 - nawiew na nogi z tyłu
V108 - nawiew na nogi kierowcy
|
|
|
|
|
|
|
|
|