Autor |
Wiadomość |
wietpol2
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 29 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-02-18, 02:29 [S8 D2 02
] ABS i nierówna praca silnika
|
|
|
Witam dziś jechałem swoją eską i nagle zapalił mi się abs i kontrola trakcji bez innych objaw po ok +/- 10 km na wciśnięcie gazu auto nie zareagowało po ponownym wciśnięciu gazu pełna moc silnika po chwili silnik zaczoł nie równo pracowac (drobne duszenie sie) po zatrzymaniu się nie równe wolne obroty 500-1000 (ale nie zgasł) słyszałem też (tak mi się wydaje na 99%) że gdy zaświecił się ten abs to z okolic skrzyni słyszałem głośniejszą prace. Miałem tak pierwszy raz, rano zero błędów a auto normalnie pracuje i wszystko działa ... Miał ktoś coś podobnego lub jakieś sugestie ? Dodam że auto ma 160tys km, stan oleju w skrzyni jest a abs działa poprawnie, auto bezwypadkowe... Proszę o sugestie pozdrawiam
wietpol2 poprawiłem tytuł Twojego wątku.
Tagów nie musisz już wpisywać "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę...
wystarczy wybrać odpowiedni i już.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ PIERWSZY MILION TRZEBA UKRAŚĆ |
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2011-02-18, 12:59
|
|
|
ABS nie ma nic wspulnego z działaniem silnika i skrzyni.twój problem to zwykły zbieg okoliczności |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-02-18, 13:40
|
|
|
wlasnie ze jedno z drugim ma wiele wspolnego. Kontrolka ABS i kontroli trakcji moze sugerowac ze wystapila przerwa w zaplonie czyli chwilowy brak spalania na ktoryms cylindrze, poliftowe maja takie objawy, przedliftowe maja kontrolke KAT. Nalezy podpiac vaga i odczytac bledy a jesli takich nie ma to nalezy wejsc w bloki spalania i sprawdzic prace poszczegolnych cylindrow a tam bedzie widac gdzie sa chwilowe braki spalania. |
|
|
|
|
wietpol2
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 29 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-02-18, 14:05
|
|
|
hmm no właśnie koledzy przy automacie abs a co za tym idzie kontrola trakcji mają bardzo wiele ze sobą wspólnego ... lecz dodam że auto cyka idealnie a ostatnio mu na chwilę odbiło... obstawiam wilgoc w którymś czujniku abs lecz niestety dopiero po niedzieli będe mógł to sprawdzic ale sugestie dalej mile widziane |
_________________ PIERWSZY MILION TRZEBA UKRAŚĆ |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin123
Moje A8
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 92 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2011-02-18, 20:41
|
|
|
ja mialem podobna sytuacje niedawno,silnik ok 45 st.c.przelacza mi z benzyny na gaz i w tym momencie auto delikatnie przerwalo i zapala sie asr i cat za chwile cat znika zostaje asr.po wylaczeniu zaplonu i odpaleniu wszystko ok.musze podjechac do gazownika zeby sprawdzil czy mieszanka ok.kiedys jak auto stalo i przelaczala z benzyny na gaz nigdy nie gasla w chwili kiedy sie pojawil problem i od czasu do czasu jak nie jade autem potrafi zgasnac przy przelaczaniu, bylem na serwisie gosc podpial kompa i mowi ze mieszanka uboga.poprawil jakis czas ok i teraz znowu nie zawsze ale co ktores przelaczenie jak nie jade potrafi zgasnac.nie wiem czy to ma cos wspolnego ale przewaznie tak sie dzieje jak jest na minusie temperatura.a moze wolne obroty mam za niskie.pozdrawiam |
|
|
|
|
wietpol2
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 29 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-04-19, 01:37
|
|
|
winowajcą była przepływka, zakupiona nowa boscha z 420zł w IC |
_________________ PIERWSZY MILION TRZEBA UKRAŚĆ |
|
|
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-04-23, 10:46
|
|
|
lunizS8 napisał/a: | Przepływla moze miec cos wspolnego z wypadaniem zaplony? |
Oczywiście że tak, źle działająca przepływka to zły odczyt wartości mieszanki paliwowo-powietrznej więc i możliwe problemy z zapłonem, krztuszenie się, brak mocy itd. itp. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2011-05-02, 22:48
|
|
|
mi jak moduły padły w czasie jazdy autostradą to skrzynia dziwnie zerwała jakby i po chwili CAT się zapalił moja audiczka przed liftingiem . |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
|