Autor |
Wiadomość |
kukusi
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 56 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 5 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 2011-06-19, 14:34 [D2 97 4.2PB
] olej w mechaniżmie torsen
|
|
|
Witam,
czy korek kontrolny to śruba na klucz imbusowy z prawego boku mechanizmu,pod kontem
45 stopni ku dołowi?
Jeśli tak to mam nadmiar oleju.Cieknie przez uszczelniacz między ASB i tym mechanizmem.
Co zrobic- |
_________________ kukusi |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-06-19, 15:13
|
|
|
mowisz o tym z tylu skrzyni? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
kukusi
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 56 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 5 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 2011-06-19, 15:24
|
|
|
Tak.Olej najwyrażniej przekładniowt,chyba syntetyczny.Od dołu korek spustowy na imbus.
Czyżby tedy ktoś nalał pompką, przy zakręconym korku z boku? |
_________________ kukusi |
|
|
|
|
Darek1972
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DTD
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52 Dołączył: 16 Sty 2011 Posty: 51 Skąd: Krakow PL. - Hagen DE.
|
Wysłany: 2011-06-19, 19:47
|
|
|
Kukusi prawdopodobnie z ASB przedostaje ci sie olej do torsena i dlatego masz nadmiar jesli dobrze rozumiem z tego co napisales.Tam jest taki zimering,albo dwa juz nie pamietam.Trzeba rozebrac tylna czesc asb i wymienic. |
_________________ A8 AKG 5HP24 |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-06-19, 21:49
|
|
|
poczekaj z rozbieraniem bo nie wiadomo o co chodzi. Skrzynia quatro ma 3 komory olejowe. Jedna z mehcnizmem roznicowym przednim, druga z tylnym i zasadnicza z olejem ASB. JA bym spuscil nadmiar oleju, pojedzil pare dni i sprawdzil czy przybylo. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
kukusi
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 56 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 5 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 2011-06-20, 08:14
|
|
|
Rozsądna rada,dziękuję.
Tylko czy ten korek to otwór kontrolny?
Są prawdopodobnie 2 simeringi.
Pomiedzy ASB i torsrnem pusty bufor.
Według niekturych wiadomosci powinie byc otwór w nim,ale u mnie nie widze.
[ Dodano: 2011-06-20, 09:27 ]
Mam nadzieje że w torsenie ma być olej przekładniowy,bo gdzieś w innym wątku ktoś napisał ze olej do transmisji,chyba bzdura. |
_________________ kukusi |
|
|
|
|
|
|
|
Darek1972
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DTD
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52 Dołączył: 16 Sty 2011 Posty: 51 Skąd: Krakow PL. - Hagen DE.
|
Wysłany: 2011-06-21, 17:01
|
|
|
Mialem ten sam problem.Mysle ze bedzie tak jak napisalem wczesniej.Tez sprawdzalem tzn.spuszczalem nadmiar po przez ten korek na imbusa chyba z 3 razy...Jezeli bedziesz mial ten sam problem to dam dobra rade przy skladaniu zwroc uwage mechaniorowi zeby nie przyszczypal kolnierza przy nowym simeringu,bo jezeli to zrobi to za chwile bedziesz mial to samo.A w torsenie ma byc na 100% olej przekladniowy syntetyczny. |
_________________ A8 AKG 5HP24 |
|
|
|
|
|