Autor |
Wiadomość |
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-07-20, 20:11 [D2 95 4.2PB/LPG
] Pomoc z orurowaniem ABZ
|
|
|
Witajcie
Potrzebuję Waszej pomocy z lokalizacją (najlepiej fotki) rur chłodzenia i podciśnienia (chyba).
Wymieniałem sondy lambda i przy okazji przepustnicę (całą) więc zdemontowałem ww rury robiąc oczywiście fotki.
Pech chciał, że przy czyszczeniu pamięci w telefonie skasowałem kartę SD tak, że nie można nic z niej uratować i jestem teraz w black djupie
Silnik mam ABZ |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-20, 22:06
|
|
|
Tak na szybkiego to znalazłem:
a.jpg
|
|
Plik ściągnięto 477 raz(y) 93,58 KB |
b.jpg
|
|
Plik ściągnięto 189 raz(y) 67,55 KB |
c.jpg
|
|
Plik ściągnięto 296 raz(y) 69,14 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-07-20, 22:51
|
|
|
Zerknę po pracy czy coś dam radę na podstawie tych schematów zmontować. Thx
[ Dodano: 2016-07-22, 17:57 ]
Ciężkawe jest ogarnąć temat wg schematu
Czy rurka w oplocie na zdjęciu może być założona bez oplotu (nowa) ?, czy ten króciec to też od podciśnienia i nowa rurka może być "dowolna" ?
IMG_4509.JPG
|
|
Plik ściągnięto 307 raz(y) 108,58 KB |
IMG_4508.JPG
|
|
Plik ściągnięto 132 raz(y) 94,07 KB |
IMG_4507.JPG
|
|
Plik ściągnięto 80 raz(y) 91,08 KB |
|
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-07-22, 17:29
|
|
|
Masz 4 kroćce. Jeden do regulatora cisnienia paliwa - najblizej kolektora, obok niego idzie do wezyka w oplocie (mozna wymienic na wezyk do paliwa fi 5). Potem sa dwa jeden nad drugim (większej średnicy). Ten niżej do rurki idącej w bude a górny do inżektora serwa hamulców którego nie ma na tych fotach |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-07-22, 18:48
|
|
|
Podłączenie rurek to pryszcz
Znalazłem kawałek gumowej rurki łączącej te dwa króćce, która była napęczniała i pęknięta; jak widać na fotce rurka jest prawdopodobnie wspawana w blok silnika i nie można jej zdemontować.
Jak założyć wąż ???
Ta dolna rurka jest zespawana za pomocą płaskownika z tą na górze wspawaną w blok silnika.
IMG_4510.JPG
|
|
Plik ściągnięto 134 raz(y) 118,05 KB |
|
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-07-22, 19:04
|
|
|
To się wszystko demontuje. Będziesz musiał zammówić oringi uszczelniające |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-07-22, 20:03
|
|
|
Kliknij na fotkę i zerknij w prawy dolny róg - jakiś kowal przyspawał rurkę do korpusu więc demontaż jest raczej niewykonalny pod domem |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-07-23, 00:27
|
|
|
Zdaje się to tak fabrycznie wygląda, tymi smarknięciami jest przyłapany taki pierścień który trzyma uszczelniacz.
Być może gdyby kupić dobry elastyczny wąż wodny np parkera to da radę go wsadzić bez demontowania tych rurek. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-07-23, 08:16
|
|
|
Wczoraj w nocy walczyłem (mam węże Parkera kupione) i da się wcisnąć i nawet założyć obejmy lecz za mały odcinek wchodzi (z lewej ogranicza rura z prawej uchwyt) i obejmy chwytają w połowie węża.
Zaraz spróbuje wyrwać ustrojstwo z bloku (z wyczuciem)
[ Dodano: 2016-07-24, 15:19 ]
Rura usunięta - spaw puścił przy pierwszym szarpnięciu; otwór obrobiłem iglakiem i pastą polerską, "nowe" rury zamówione, oringi w ASO po 6 zeta sztuka.
Podczas demontażu pozostałych rur gumowych (wymieniam wsio) szczęka mi opadło na poprzedniego właściciela kowala, który ze względu na brak kasy wąż gumowy skręcił drutem zamiast kupić za zeta obejmę
Gdzie jeszcze zerknąć - oringi itp, aby wymieniać jak mam orurowanie pościągane ? |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-07-24, 15:31
|
|
|
Tam oringow nigdzie wiecej nie ma (chyba ze na tej rurce ktora wchodzi do chlodnicy oleju ale na fotach nie widac zebys ja wyciagal) Wszystko mozna spokojnie zobaczyc. Zerknij tylko na ezektor bo jak jest skopany albo gdzies sa nieszczelnosci to samochod nierowno chodzi a widze ze zdjales go z zaworka serwa (czego robic nie powinienes bo to plasik termokurczliwy). Ezektor wyjmuje sie caly razem z przewodm idacym do serwa (caly ten pajak). |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-07-24, 18:46
|
|
|
Która to część dokładnie ?
...to coś mam z "nową" całą przepustnicą więc jest fabrycznie nie ruszane |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-07-24, 20:02
|
|
|
Jakie "to cos" ? Rurka od chlodniczki oleju jest na dole pod kolektorem wydechowym. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-07-24, 21:16
|
|
|
Pisze o ezektorze a do chłodniczki oleum jeszcze nie doszedłem
[ Dodano: 2016-07-27, 22:21 ]
Jak dobrać się do tej rury wypełnionej płynem ?, czy jest sens jej demontażu w celu ewentualnego uszczelnienia ?
20160727_204046.jpg2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 84 raz(y) 215,25 KB |
|
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
|