Autor |
Wiadomość |
tomaszos1983
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2016-12-07, 16:07 [D2 96 4.2PB/LPG
] Jak zdemontować obudowę wału korbowego
|
|
|
Witam
Mam pytanko, jak zdjąć element zaznaczony na zdjęciu, mam wyciek po lewej stronie z pod tego elementu, widać że ktoś to jakoś kleił ale nie wyszło.
Wszystkie śruby są odkręcone a to nie chce zejść.
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomaszos1983
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2016-12-07, 16:11
|
|
|
miska ściągnięta, śruby od spodu odkręcone, boję się na siłę tym targać żeby coś nie pękło |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-12-07, 17:38
|
|
|
Popatrz dobrze od dołu, masz mieć 10 śrubek od spodu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tomaszos1983
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2016-12-07, 17:41
|
|
|
czy ktoś byłby mi w stanie podać nr uszczelki co pod tym deklem jest, z góry dziekuje |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
tomaszos1983
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2016-12-07, 17:43
|
|
|
a jeszcze jedna kwestia, zdjąłem jedynie dolną część miski, może trzeba zrzucić górną część również??? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-12-07, 18:08
|
|
|
Tylko dolną ściągasz i wykręcasz tylko te śrubki od spodu do dekla. Nic więcej. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tomaszos1983
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2016-12-07, 18:17
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Tylko dolną ściągasz i wykręcasz tylko te śrubki od spodu do dekla. Nic więcej. |
ok, ale tak sobie myślę, ze ta pokrywa w dolnej część jest oparta na tej samej uszczelce co górna miska z blokiem, jak zsunę tą pokrywę to zerwę tą uszczelkę i i tak będzie trzeba tą górną miskę zrzucić.
Czy w takim przypadku zastosować uszczelkę płynną na tym elemencie....
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomaszos1983
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2016-12-07, 18:31
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Tutaj masz dziury widoczne na osłonie (10 szt).
Obrazek
Nie ma tam stałej uszczelki, jest uszczelnienie płynne.
Masz dwa bolce prowadzące, z nich ciężko schodzi. |
Dzieki Marek
Byłem dziś w serwisie Vw i zamówiłem uszczelką pod ten dekiel, jedna w kraju niby jest dostępna, faktycznie deficyt, i kosztuje 250zl.
Zastanawiam się czy użyć tej oryginalnej czy zastosować uszczelkę płynną za 1/30 ceny.
Co polecasz, mówiłeś że nie udało Ci się kupić wiec domyślam się że zastosowałeś płynną. |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-12-08, 18:10
|
|
|
zawsze można dorobić uszczelkę
tam gdzie jest już po za filtrem oleju nie można stosować silikonu
tylko dla twardzieli taki coś |
|
|
|
|
tomaszos1983
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2016-12-08, 18:20
|
|
|
udało się to zrzucić, po wielu próbach podważania śrubokrętem wkręciłem śrubę w ten element i przyspawałem do niej pręt z takim młotkiem do wyciągania wgnieceń z karoserii, nie wiem jak to się fachowo nazywa. Ale po 2 stuknięciach łatwo wyszło.
Uszczelka pod tym jest stalowo aluminiowa, 2 warstwowa, wygląda na nie uszkodzoną, wiec nie wiem dlaczego to ciekło??
Poza tym pomiędzy blokiem a górną miską jest uszczeka papierowa, jak będę składał to posmaruję ją płynna uszczelką dla pewności, najbardziej newralgiczne miejsce jest na łączeniu uszczelki pionowej stalowej z tą od miski. |
|
|
|
|
|
|
|
|