Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Jak zdemontować obudowę wału korbowego  
Autor Wiadomość
tomaszos1983 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 23
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2016-12-07, 16:07   [D2 96 4.2PB/LPG ] Jak zdemontować obudowę wału korbowego

Witam
Mam pytanko, jak zdjąć element zaznaczony na zdjęciu, mam wyciek po lewej stronie z pod tego elementu, widać że ktoś to jakoś kleił ale nie wyszło.
Wszystkie śruby są odkręcone a to nie chce zejść.





 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-12-07, 16:10   

Masz jeszcze śruby od dołu.
Miskę trzeba ściągać.

Na zdjęciu na dole zobacz ile jest otworów po śrubach.

_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
tomaszos1983 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 23
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2016-12-07, 16:11   

miska ściągnięta, śruby od spodu odkręcone, boję się na siłę tym targać żeby coś nie pękło
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-12-07, 17:38   

Popatrz dobrze od dołu, masz mieć 10 śrubek od spodu.
_________________
 
 
tomaszos1983 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 23
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2016-12-07, 17:41   

czy ktoś byłby mi w stanie podać nr uszczelki co pod tym deklem jest, z góry dziekuje
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-12-07, 17:43   

077 103 161 D
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
tomaszos1983 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 23
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2016-12-07, 17:43   

a jeszcze jedna kwestia, zdjąłem jedynie dolną część miski, może trzeba zrzucić górną część również???
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-12-07, 18:08   

Tylko dolną ściągasz i wykręcasz tylko te śrubki od spodu do dekla. Nic więcej.
_________________
 
 
tomaszos1983 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 23
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2016-12-07, 18:17   

krzychu22.p1i napisał/a:
Tylko dolną ściągasz i wykręcasz tylko te śrubki od spodu do dekla. Nic więcej.


ok, ale tak sobie myślę, ze ta pokrywa w dolnej część jest oparta na tej samej uszczelce co górna miska z blokiem, jak zsunę tą pokrywę to zerwę tą uszczelkę i i tak będzie trzeba tą górną miskę zrzucić.
Czy w takim przypadku zastosować uszczelkę płynną na tym elemencie....

 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-12-07, 18:21   

Tutaj masz dziury widoczne na osłonie (10 szt).




Nie ma tam stałej uszczelki, jest uszczelnienie płynne.

Masz dwa bolce prowadzące, z nich ciężko schodzi.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
tomaszos1983 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 23
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2016-12-07, 18:31   

marekp750 napisał/a:
Tutaj masz dziury widoczne na osłonie (10 szt).

Obrazek


Nie ma tam stałej uszczelki, jest uszczelnienie płynne.

Masz dwa bolce prowadzące, z nich ciężko schodzi.



Dzieki Marek
Byłem dziś w serwisie Vw i zamówiłem uszczelką pod ten dekiel, jedna w kraju niby jest dostępna, faktycznie deficyt, i kosztuje 250zl.
Zastanawiam się czy użyć tej oryginalnej czy zastosować uszczelkę płynną za 1/30 ceny.
Co polecasz, mówiłeś że nie udało Ci się kupić wiec domyślam się że zastosowałeś płynną.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-12-07, 18:42   

Uszczelka płynna tylko na dole.
Tam gdzie jest uszczelka "papierowa" to tak tam ma zostać.
Nie stosować silikonów i innych.

Pokrywa jest częścią obiegu olejowego za filtrem. Więc jakikolwiek farfocel
doprowadzi do poważnej awarii silnika.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-08, 18:10   

zawsze można dorobić uszczelkę
tam gdzie jest już po za filtrem oleju nie można stosować silikonu
tylko dla twardzieli taki coś
 
 
tomaszos1983 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 23
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2016-12-08, 18:20   

udało się to zrzucić, po wielu próbach podważania śrubokrętem wkręciłem śrubę w ten element i przyspawałem do niej pręt z takim młotkiem do wyciągania wgnieceń z karoserii, nie wiem jak to się fachowo nazywa. Ale po 2 stuknięciach łatwo wyszło.
Uszczelka pod tym jest stalowo aluminiowa, 2 warstwowa, wygląda na nie uszkodzoną, wiec nie wiem dlaczego to ciekło??

Poza tym pomiędzy blokiem a górną miską jest uszczeka papierowa, jak będę składał to posmaruję ją płynna uszczelką dla pewności, najbardziej newralgiczne miejsce jest na łączeniu uszczelki pionowej stalowej z tą od miski.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.