Autor |
Wiadomość |
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2016-11-16, 04:15 [S8 D2 99] Brembo 6-tłoczkowe a polift
|
|
|
W A8 mam hamulce Brembo 6 tłoczkowe a w S8 padaczki od D3. Czy jest możliwość przekładki hebli z A8 prefl do S8 polift ?
ps. Brembo czasami mi już nie starczały ... a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ... |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-16, 06:21
|
|
|
Jaka zwrotnica w tym pre lifcie siedzi? Zaciski maja adaptery czy tulejke? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-16, 08:45
|
|
|
Kosmy napisał/a: | a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ... |
Kosmy napisał/a: | a w S8 padaczki od D3. |
OoKosmy, to jesteś chyba pierwszy, który narzeka na heble od D3 A co się tam dzieje z nimi nie tak ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2016-11-17, 12:35
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Jaka zwrotnica w tym pre lifcie siedzi? Zaciski maja adaptery czy tulejke? |
Zaciski mają "tuleje" albo "podkładki" o grubości 14 mm. Zwrotnica w prefl jest żeliwna.
[ Dodano: 2016-11-17, 12:36 ]
martin_rs4 napisał/a: | Kosmy napisał/a: | a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ... |
Kosmy napisał/a: | a w S8 padaczki od D3. |
OoKosmy, to jesteś chyba pierwszy, który narzeka na heble od D3 A co się tam dzieje z nimi nie tak ? |
Wczoraj uratowały mi dupe także zwracam im honor Zagapiłem się w lewo a przede mna samochody w miejscu stoją. Uff ... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-17, 12:58
|
|
|
no tak ale mimo to coś tam narzekałeś na nie??? pytam tak z ciekawości jak u innych ten swap się ma? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2016-11-17, 13:21
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | no tak ale mimo to coś tam narzekałeś na nie??? pytam tak z ciekawości jak u innych ten swap się ma? |
Słuchaj hamulce na pewno nie są złe, ale jak startowałem od Brembo 6-tłoczkowych a teraz spadłem klasę niżej to jest różnica. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-17, 16:08
|
|
|
Zrób zdjęcie tych zacisków a powiemy coś więcej. Liftowa zwrotnica jest prawie taka sama jak przedliftowa ale różni się odsadzeniem uszu od piasty. P&P to nie będzie. Czekam na zdjęcia. |
_________________
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-09-28, 21:47
|
|
|
Z racji swapa na 6 tłoka Akebono i powrotu do 385 chciałbym sprostować, że ów setup na R18 Avusa nie wejdzie (tzn wlezie ale już się nie zakręci, ew ciężarki zrzuci).
Można wsadzić ten zacisk z odpowiednim customowym jarzmem (oczywiście innym niż u mnie), ale trzeba zastosować tarcze 380 z D4, lub przetoczyć 385 z S8/W12 D3 na 380, ew zastosować fabryczne jarzmo, ale wtedy przetoczyć tarczę na 375.
Także maksymalnie na tą felgę z tym zaciskiem wsadzicie 380. Być może są R18, które jakimś cudem podejdą na żyletki (podejrzewam, że przykładem takich felg są MTM Bimoto), ale z tych fabrycznych nie znam. Także bardzo fajny patent jak ktoś nadal chce jeździć na R18 i mieć dużą tarczę z 6 tłoczkowym zaciskiem. Czy Brembo wlezie ? Nie wiem, ale się domyślam .
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|