Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 99] Brembo 6-tłoczkowe a polift  
Autor Wiadomość
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2016-11-16, 04:15   [S8 D2 99] Brembo 6-tłoczkowe a polift

W A8 mam hamulce Brembo 6 tłoczkowe a w S8 padaczki od D3. Czy jest możliwość przekładki hebli z A8 prefl do S8 polift ?

ps. Brembo czasami mi już nie starczały ... a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ... :(
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-11-16, 06:21   

Jaka zwrotnica w tym pre lifcie siedzi? Zaciski maja adaptery czy tulejke?
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-11-16, 08:45   

Kosmy napisał/a:
a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ...
Kosmy napisał/a:
a w S8 padaczki od D3.


OoKosmy, to jesteś chyba pierwszy, który narzeka na heble od D3 <faktycznie> A co się tam dzieje z nimi nie tak ?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2016-11-17, 12:35   

krzychu22.p1i napisał/a:
Jaka zwrotnica w tym pre lifcie siedzi? Zaciski maja adaptery czy tulejke?


Zaciski mają "tuleje" albo "podkładki" o grubości 14 mm. Zwrotnica w prefl jest żeliwna.

[ Dodano: 2016-11-17, 12:36 ]
martin_rs4 napisał/a:
Kosmy napisał/a:
a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ...
Kosmy napisał/a:
a w S8 padaczki od D3.


OoKosmy, to jesteś chyba pierwszy, który narzeka na heble od D3 <faktycznie> A co się tam dzieje z nimi nie tak ?


Wczoraj uratowały mi dupe :P także zwracam im honor :) Zagapiłem się w lewo a przede mna samochody w miejscu stoją. Uff ...
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-11-17, 12:58   

no tak ale mimo to coś tam narzekałeś na nie??? pytam tak z ciekawości jak u innych ten swap się ma?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2016-11-17, 13:21   

martin_rs4 napisał/a:
no tak ale mimo to coś tam narzekałeś na nie??? pytam tak z ciekawości jak u innych ten swap się ma?


Słuchaj hamulce na pewno nie są złe, ale jak startowałem od Brembo 6-tłoczkowych a teraz spadłem klasę niżej to jest różnica.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-11-17, 16:08   

Zrób zdjęcie tych zacisków a powiemy coś więcej. Liftowa zwrotnica jest prawie taka sama jak przedliftowa ale różni się odsadzeniem uszu od piasty. P&P to nie będzie. Czekam na zdjęcia.
_________________
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-11-17, 16:15   

Maciej ma zaciski ZR/ZL 18 - robione przez SIDa
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-09-28, 22:47   

Z racji swapa na 6 tłoka Akebono i powrotu do 385 chciałbym sprostować, że ów setup na R18 Avusa nie wejdzie (tzn wlezie ale już się nie zakręci, ew ciężarki zrzuci).
Można wsadzić ten zacisk z odpowiednim customowym jarzmem (oczywiście innym niż u mnie), ale trzeba zastosować tarcze 380 z D4, lub przetoczyć 385 z S8/W12 D3 na 380, ew zastosować fabryczne jarzmo, ale wtedy przetoczyć tarczę na 375.
Także maksymalnie na tą felgę z tym zaciskiem wsadzicie 380. Być może są R18, które jakimś cudem podejdą na żyletki (podejrzewam, że przykładem takich felg są MTM Bimoto), ale z tych fabrycznych nie znam. Także bardzo fajny patent jak ktoś nadal chce jeździć na R18 i mieć dużą tarczę z 6 tłoczkowym zaciskiem. Czy Brembo wlezie ? Nie wiem, ale się domyślam ;) .



_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.