|
Autor |
Wiadomość |
ravi
Użytkownik
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rav
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 10 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 2011-10-11, 21:09 [D2 01 3.3TDI
] Brak mocy przy ruszaniu!
|
|
|
WITAM!
Mam mały problem z Audi A8 2001r 3.3 TDI V8 automat.
Auto podczas ruszania nie ma mocy powoli powoli toczy sie do przodu, (przy mocniejszym depnieciu zacznie szczekac i kopcic na czarno) a potem po zmianie biegu rusza jak strzała do przodu! i zero dymku! Dodam ze zostaly zregenerowane wszystkie wtryski,oraz sprawdzona szczelnosc wezy podcisnieniowych i turbin. wszystko OK, na Vagu nic nie pokazuje! BRAK POMYSLOW.
Otoz nastpnie wgrano oryginalna mape i to tez nie pomoglo;/ padlo znowu na wtryski(chociaz byly regenerowane - wioske dalej ).dalemdo bosha do wawy i sie okazalo ze wszystkie na smieci.. po regenracji odziwo przestal kopcic:) ale dalej zle startowal.wystarczylo wyreguowac turbiny i jest ok moc ma i nie kopci. temat zamkniety. pzdr |
|
|
|
|
|
|
|
grabson89
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 30 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2011-10-16, 02:03
|
|
|
Kolego moje D2 miało podobnie. Wciskałem gaz do dechy a on powoli wkręcał się na obroty i dopiero po chwili ciągnął do przodu. Ja wymieniłem przepływke i teraz jest ok. Ale u Ciebie to chyba coś innego. |
|
|
|
|
|
|
|
arturro
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A4 wcześniej A8
Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 20 Skąd: Kraków/Nysa
|
Wysłany: 2011-11-06, 20:38
|
|
|
jak wtryski po regeneracji to też bym stawiał na przepływkę.Najlepiej było by podmienić obie dla pewności. Jak nie to to szukał bym przyczyny w czujniku doładowania. A w skrzyni nie ma błędów?? |
|
|
|
|
stylermati
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, Golf IV 1.9TDI
Wiek: 36 Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 30 Skąd: Tuliszków
|
Wysłany: 2012-01-16, 20:04
|
|
|
Ja mialem podobny problem dokladnie rok temu...
...wtryski byly regenerowane, wymienilem filtr paliwa, bak byl czyszczony , pompki doprawadzajace paliwo byly czyszczone i wymienione, podcinienia mierzone i VAGiem pstro i owo ze w koncu wyszlo iz gruszka podcisnieniowa na prawej turbinie sie zacinala potem sie jeszcze okazalo ze byla nieszczelna. Wymienilem na nowa i problem rozwiazany...dodam ze w ASO nie sprzedaja samej gruchy tylko w zestawie z turbina (ponad 7000 zl) najlepiej uzywana albo na allegro mozna sama nowa osobno kupic.
pozdrawiam! |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2012-01-17, 00:22
|
|
|
stylermati, a gdzie serwisowałeś auto ?? bo widzę ,że niedaleko moich regionów jestes ?? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |