Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Gniazdo OBD - awaria  
Autor Wiadomość
JabbaR 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 37
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 30
Skąd: Działdowo / Warm-Maz
Wysłany: 2012-02-07, 22:41   [D2 97 4.2PB/LPG ] Gniazdo OBD - awaria

Witam,
mam pytanie nikt nie może podpiąć mi sie VAGiem do auta :-/ nie mogą się z niczym połączyć. Czy można jakoś sprawdzić poprawnośc gniazda - moze gdzieś coś się rozłączyło :?:
np miernikiem poszczególne piny lub gdzie można się podpiąć oprócz tego gniazda? Czy można wyprowadzić drugie z komputera :?: Robił tak ktoś :?: jakieś schematy itp?? ;-)
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-02-07, 23:01   

a zasilanie na gniezdzie OBD jest ?
 
 
JabbaR 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 37
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 30
Skąd: Działdowo / Warm-Maz
Wysłany: 2012-02-07, 23:28   

właśnie o tym pisałem - w których pinach powinien byc prąd :)
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-02-07, 23:34   

http://www.fotosik.pl/pok...fca194a0fe.html
mysle ze nie trzeba nic wiecej wyjasniac(za duzo kabelków w tym gniezdzie nie ma :mrgreen: )
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-08, 10:40   

JabbaR, A jeno pytanie , czy jak wyłączasz zapłon i włączasz to resetuje się tobie zegarek w licznikach , jeśli tak to bezpiecznik padł
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
JabbaR 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 37
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 30
Skąd: Działdowo / Warm-Maz
Wysłany: 2012-02-08, 11:25   

mdamian napisał/a:
JabbaR, A jeno pytanie , czy jak wyłączasz zapłon i włączasz to resetuje się tobie zegarek w licznikach , jeśli tak to bezpiecznik padł


nie no wszystko działa tak jak powinno :) dziś znajde miernik i zerkne co i jak:)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-02-08, 13:17   

w jednej a8 musialem podpinac sie bezposrednio do kompa bo przez gniazdo nie szlo.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
JabbaR 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 37
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 30
Skąd: Działdowo / Warm-Maz
Wysłany: 2012-02-08, 17:07   

szeryfisch napisał/a:
w jednej a8 musialem podpinac sie bezposrednio do kompa bo przez gniazdo nie szlo.


możesz napisac jak to zrobic gdzie sie wpinac itd itd?? taki tutorial krok po kroku napewno kilku osobom sie przyda:)
 
 
kapsel 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwester
Jeżdzę: a8 quattro
Wiek: 38
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 3
Skąd: ruda śląska
Wysłany: 2012-03-14, 19:42   

szeryfisch napisał/a:
w jednej a8 musialem podpinac sie bezposrednio do kompa bo przez gniazdo nie szlo.


Ja też bym prosił o taki instruktaż :]
 
 
landolaf 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Olaf
Jeżdzę: A8 d2, B3 CQ, LR Discovery
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: 2017-03-16, 21:42   

mdamian napisał/a:
JabbaR, A jeno pytanie , czy jak wyłączasz zapłon i włączasz to resetuje się tobie zegarek w licznikach , jeśli tak to bezpiecznik padł


No właśnie ja tak mam, bezpiecznik cały a prądu w gnieździe bezpiecznika brak. Mam schemat ale nic z tego nie rozumiem.

Może mi ktoś pomoże ?

skąd bierze się( powinien się brać) prąd w bezpieczniku nr 9 czarny slot ?

w tym samym czasie zaczeła mi świećić kontrolka aku w pomarńczowym kolorze.

[ Dodano: 2017-03-18, 07:10 ]
nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie ? :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-18, 14:22   

Na bezpieczniku nr. 9 powinien pojawiać się prąd dopiero po zapłonie, sprawdź dobrze inne bezpieczniki. Na próbę możesz też zmostkować (oczywiście przed bezpiecznikiem) i sprawdzić czy OBD zadziała.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
landolaf 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Olaf
Jeżdzę: A8 d2, B3 CQ, LR Discovery
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: 2017-03-18, 17:19   

to że po zapłonie to wiem... pytanie było gdzie szukać jak nie ma prądu w bezpieczniku nr 9
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-18, 17:37   

Jakaś przerwa gdzieś na kablu, może jakiś przekaźnik nie domaga. Najpierw trzeba się skupić na pomarańczowej lampce od akumulatora ...podaj prowizorycznie prąd na ten bezpiecznik i spróbuj odczytać błędy, może coś więcej się dowiesz.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-18, 17:46   

w/g schematów na bezpieczniku 9ym prąd jest cały czas (z klemy 30)
zmostkowany jest z zasilaniem bezpiecznika 7ego a dalej mostek idzie na bezpiecznik 9y w
gniezdzie czerwonym (jedno niżej) skąd prąd idzie np na światło stopu

w D3 tak samo nie musisz mieć zapłonu aby było zasilanie na OBD
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-18, 17:49   

Całkiem, możliwe. W moim programie pokazuje klemę 15 na bezpieczniku nr. 9 <bezradny>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.