Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Regeneracja zacisku hamulcowego tył  
Autor Wiadomość
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-10-20, 14:30   [D2 97 4.2PB/LPG ] Regeneracja zacisku hamulcowego tył

Witam, w związku z tym że zaczął przeciekać mi zacisk hamulcowy tylni chciałem sie dowiedziec czy zestawem naprawczym z allegro np.

http://moto.allegro.pl/za...1269604468.html

Uda mi się z tym uporać, a problem polega na tym że przecieka mi z tej dźwigienki od ręcznego:





No i co jeszcze zobaczyłem, że ta dźwigienka wysuwa sie do pewnego momentu, i w środku jak by coś latało, czy tak powinno być??



Może ktoś już to przerabiał i ma kilka cennych informacji.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-20, 23:26   

no wygląda, że jest tam komplet oringów czyli pod dźwigienkę chyba też
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
AndreasA8 
Użytkownik



Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: Ciechanow Geislingen
Wysłany: 2010-10-23, 11:46   

Witam kolego jak najbardziej zestawik odpowiedni. Ja tez to juz przerabialem.Wystarczy wyciagnac zacisk najlepiej od razu oba tylne wyciagnac (ostroznie zeby nie uszkodzic tloczka) dobrze wyczyscic zalozyc nowe gumki(uszczelki)potrzea troche czasu i cierpliwosci potem tylko odpowietrzyc chamulce a auto odwdzieczy sie napewno.Powodzenia
_________________
Andrzej
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-10-24, 09:45   

No niestety u mnie skończyło się to wymianą zacisku, bo części które mi poleciały nie ma w opcji zestawu naprawczego.
A oto co ujrzałem po wyciągnięciu tłoczka:









Nie wiem jakim cudem ta śruba mogła się tak wygiąć.
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2010-12-20, 17:37   

Panowie czy ma ktoś ETKE i może sprawdzić jaki jest zacisk hamulaca tylnego /nr w A8 1998r 2.8 ośka 193KM.

-będe chciał wymienić lewą/prawą stronę -albo nowe ;-) ewentualnie regeneracja :-/ i musze wiedzieć jak wygląda/rozmiar w mm

- tu znalazłem ale nie wiem czy będą pasowały
http://www.motoneo.pl/t/z1/LUCBHN141E



Z góry dziękuję.
_________________
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-12-20, 19:21   

4D0615423B
4D0615424B
czyli po zamiennikach w/w TRW BHT123 i BHT124
_________________
Black Cars Matters
 
 
DoRuS 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Nowy Jork
Wysłany: 2010-12-21, 12:21   

tak jakby ktos zapomnail ze przy wymianie klockow trzeba jednoczesnie wkrecac i wciskac tloczek a tutaj ktos na "hama" probowal wcisnac..:D
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-21, 23:51   

noo, ale przeciez widac naciecia na tłoczku..
Najlepsze jest to ze przy zdejmowaniu pierscienia segera wewnatrz zacisku trzeba uwazac na oczy :D
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2012-05-15, 14:24   

A ja mam nietypowy problem.
Mam do wymiany gume oslniajaca tloczek, oczywiscie taka kupilem w zestawie naprawczym, wyciagnalem tloczek (pompując recznym), nastepnie wszystko wymienilem co trzeba no i do wkrecania tloczka i zonk, tloczek wkreca sie 2-3 obroty trafia na gwint a pozniej praktycznie nie idzie. Oczywiscie wkrecam tloczek odpowiednim zestawem do wkrecania tloczków http://allegro.pl/zestaw-...2320203595.html
i mimo to w pewnym momencie nie da sie go krecic nie uzywajac sily wiekszej niz 20cm klucz do rur na przyrzad.
Ma ktos pomysl o co chodzi?

A i dodam ze to juz drugi zacisk, w starym zacisku wkrecilem to wlasnie na sile i zacisk trzyma i tarcza sie grzeje, kupilem nowy zacisk uzywany... tak na szybko musialem go miec i w tym drugim tez to samo, ze w pewnym momencie czuc opor i nie wkreca sie tloczek
 
 
ricov6 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 112
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-05-15, 20:20   

może być że tłoczek delikatnie przechyla się na boki i blokuje a drugi sposób to wkręć tłoczek bez gumek, zobacz w jakiej pozycji zaczyna się wkręcać i wkręcaj tak samo z gumkami.
A rozbierałeś dźwigienkę od ręcznego? bo to jest główna przyczyna grzania się hamulców.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2012-07-06, 19:58   

Odświeżę temat, po kupnie mojej pieszczotki też miałem do robienia zacisk lewy tylni (przeciekał i wiedziałem o tym po wizycie w serwisie). Mam auto po FL i śr tłoczka 43mm, preFL jest 38mm reszta to chyba to samo. Wyciągnąć jest tłoczek łatwo jednak z założeniem jest troszkę zabawy. Warto po rozebraniu wyczyścić środek zacisku, tłoczek jak i również rowki na gumkę ochronną . Z tym tłoczkiem (jeśli się wymienia na nim oring) warto dobrze przeczyścić ten rowek pod owy oring/uszczelnienie. Następnie aby łatwiej wkręcić tłoczek trzeba go drobną ilością smaru przesmarować i uważać przy składaniu na gumową uszczelkę na tłoczku aby jej nie uszczerbać czy przyciąć.. Tłoczek należy równo wciskać i jednocześnie obracać. Ja użyłem do tego celu zwykłego ścisku stolarskiego. Gdy włożymy tłoczek w zacisk, należy obracać go zgodnie z obrotem wskazówek zegara jednocześnie wciskając go. Jak lekko się wkręci to zakładamy ścisk, najlepiej rączką do siebie i skręcamy w miarę mocno ale bez przesady, do obrotu tłoczka służą wycięcia na denku i polecam użyć do tego kombinerki, Pod żadnym pozorem nie łapać "żabką" za płaszcz tłoczka i kręcić bo się porysuje. Obracamy tłoczek, dokręcamy ścisk, obracamy tłoczek, dokręcamy ścisk itd. W połowie tej czynności najlepiej założyć ochronną gumkę bo potem może być ciasno. Potem dolewamy płynu lub cały przy okazji zmieniamy i na końcu odpowietrzamy. Autko odwdzięczy się z nawiązką. 8-) :-D
_________________
 
 
pudloc86 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 112
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2012-07-08, 01:05   

witam ja tez u siebie regenerowałem zaciski dwa bo jeden był zapieczony i reczny nie odbijal jezelii by ktoś chciał moge dać namiary na Goscia to jest Mielec woj. podkarpackie. Regeneracja kompletna.Regeneruje zaciski do róznych samochodów piaskuje i składa na nowa nowe częsci płacilem 150zł za tył jedna sztuka gwaracja 2 lata na przód bodajrze 100zł... Mi zregenerował tył i jest Igła w automacje reczny brzydatny jest bardzo. Zeby skrzynia sie nie zazebiała. Jezeli by ktos chciał dam numer tel. cos pisac na priv pozdrawiam pudloc86
_________________
pudloc86
Audi A8 4.2 V8
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-07-10, 07:44   

Jak możesz to podaj numer na PW

[ Dodano: 2012-07-11, 11:18 ]
Dziękuję za telefon.
 
 
lucek1142 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: a8 D2 FL,4.2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: katowice
Wysłany: 2012-08-07, 13:03   

to ja tez poprosze o ten sprawdzony namiar na ta regeneracje
_________________
pozdrawiam
lucek
 
 
pudloc86 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 112
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2012-08-08, 18:12   

Jeżeli ktos chce numer do gościa co regeneruje zaciski w Mielcu to podaję: 510-416-422.
Mi regenerował na miejscu, czekałem jakieś 2-3 godziny. Gwarancję na 2 lata daje. Woj. podkarpackie.
Czasem się ogłasza na Allegro... Regeneracja Audi... Przypadkowo go znalazłem na Allegro.



pudloc86, nie pisz całych postów dużymi literami... ten ja poprawiłem.
Pozdrawiam, FOSS
_________________
pudloc86
Audi A8 4.2 V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.