Autor |
Wiadomość |
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-12-28, 14:51 [D2 02 4.2PB
] Ręczny nie odbija
|
|
|
od wymiany klocków ręczny hamulec nie odbija , grzeje się , po kilku krotnym zaciągnięciu hamulec odbije , zauważyłem że wewnątrz tłoczka w części tłoczka jest gwint uszkodzony przy końcu pewnie to jest przyczyną nie odbijania hamulca , teraz nie wiem jak się za to zabrać gdzie ja ten gwint mogę dostać , czy go się wymienia razem z tłoczkiem ?? wielkość zacisku tylnego 43 mm |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2012-12-28, 18:18
|
|
|
ja mialem podobnie wymienilem zacisk, okazalo sie ze trzeba lekko skrecic tloczek bo jak sie to robi tymi przyrzadami do wciskania to on sie blokuje. Od tamtej pory spokoj mimo ze wymienilem zacisk |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-28, 18:54 ręczny
|
|
|
Ratuje ciebie kolego tylko kontrola linki...czyli czy chodzi lekko...potem czyszczenie i smarowanie tłoczków wraz z trzpieniem wyciskającym tłoczek potem założenie nowych uszczelnień i odpowietrzenie nowego płynu.
ta strona ci pomoże trochę.
http://www.audipages.com/...rearbrakes.html |
|
|
|
|
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-12-28, 21:48
|
|
|
linka jest mocno napięta ręczny łapie już na 2 ząbku
[ Dodano: 2012-12-28, 22:00 ]
uszek, lekko skręcić tłoczek chodzi ci o wciskanie tłoczka o końcową fazę ?? ?? lekko to się nie dało |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2012-12-29, 10:34
|
|
|
No w koncowa faze, tez mi sie nie dalo lekko ale wystarczy go delikatnie odkrecic i znow wkrecac sam sie luzuje, wlasnie dlatego mi nie odbijal reczny. Dzieki temu mam zacisk na zapas z prawej strony. Generalnie to on mi sie lepiej skrecal w szczypcach niz tymi badziewiami do wciskania tloczkow |
|
|
|
|
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-12-29, 14:49
|
|
|
może spróbuje go odkręcić i wkręcić lekko |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-12-29, 22:56
|
|
|
Najpewniej uwalony zacisk tylni, a raczej jego czesc od recznego. Popatrz na dzwignie do ktorej jest zamocowana linka, dzwignia powinna odbijac jednoczesnie ciagnac linke. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-12-30, 01:01
|
|
|
dźwignia ładnie pracuje , odbija kłopot jest z gwintem wytłoczonym w tłoczku |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2012-12-30, 11:05
|
|
|
Sprobuj tak jak CI mowie wkrecac i wykrecac jak tylko bedziesz czul opor przy wkrecaniu i tak az do konca sie wkreci |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-30, 12:55
|
|
|
Kolego daniell-gda, po co kombinujesz?
Odkręć cały zacisk od samochodu i wkręć w imadło , rozbierz całość , zakup sobie to:
http://allegro.pl/zestaw-...2902819783.html
nasmaruj smarem ATE , poskładaj (rysunek i linka wcześniej ci zapodałem) , odpowietrz i śmigaj dalej :mrgreen:
[ Dodano: 2012-12-30, 13:18 ]
daniell-gda napisał/a: | kłopot jest z gwintem wytłoczonym w tłoczku |
o jakim ty gwincie piszesz? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2012-12-30, 13:20
|
|
|
JIMM, ale daniell-gda będzie miał tłoczek 43mm. Z resztą sam tak napisał. Kiedyś do siebie kupiłem zestaw pod 38mm, wykręciłem tłoczek a tam 43mm :-o W intercarsie znajdzie zestaw pod 43mm.
PS. jeśli ktoś chce zestaw naprawczy zacisku tylnego nówkę nie używany Autofren 38mm lukasa to inf na priv. |
_________________
|
|
|
|
|
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-12-30, 18:16
|
|
|
w każdej 4.2 jest tłoczek 43 mm , najlepszym wyjściem będzie wymiana na dobrą używkę , w starym zacisku przy wymianie klocków tłoczek uszkodził uszczelkę(oring) przez to ze gwint był uszkodzony a tłoczek maksymalnie wysunięty ,oring wymieniłem |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-30, 19:07
|
|
|
Kolego jak chcesz ja mam zaciski z polifta, 100zł z wysyłką! |
|
|
|
|
|