Autor |
Wiadomość |
RaVS6RSPerform
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019 Posty: 16 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-02-11, 19:40 [D2 01 4.2PB/LPG
] Błędy sond
|
|
|
Witam. Czy uporał się ktoś z problemem drugich sond?? błędy 17548 i 17522 odpowiednio czujnik tlenu lambda 2 (blok 1 i 2) - nadmierna rezystancja wewn. czy emulatory zalatwiają sprawe?? instalacja gazowo zainstalowana w aucie. dzieki pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-11, 19:54
|
|
|
albo sterownik przeprogramować aby widział tylko te przednie |
|
|
|
|
|
|
|
RaVS6RSPerform
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019 Posty: 16 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-02-11, 20:01
|
|
|
tzn jak przeprogramowac?? emulatory nie bedą tańszym i lepszym rozwiązaniem aby nie ingerować w komp?? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-11, 21:07
|
|
|
ale ty masz zwarcie na grzałce a emulujesz tylko sygnał |
|
|
|
|
|
|
|
RaVS6RSPerform
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019 Posty: 16 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-02-11, 21:14
|
|
|
Sondy wymienione sa nowe z ASO |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-02-11, 21:47
|
|
|
RaVS6RSPerform napisał/a: | Sondy wymienione sa nowe z ASO |
Ale że co? Wymieniłeś na nowe i już po problemie? Czy kupiłeś w ASO i masz problem.?
Jeśli masz katy to zrobienie dekatów sond tylnych może się okazać strzalem w kolano w przypadku niesprawnosci katalizatora. Choć kilka osób jeździ na tych tylejkach i nic się nie dzieje... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
RaVS6RSPerform
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019 Posty: 16 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-02-11, 21:51
|
|
|
Miałem na myśli to że sondy wymienione i dalej to samo. Pierwsze katy usunięte. Przelotowy steumienice A dalej oem wydech od rs. I te błędy są sporadyczne. Raz check się świeci raz nie.... |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-02-11, 21:57
|
|
|
To dawaj sondy na tuleki i z głowy. Najtaniej i naszybciej. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
RaVS6RSPerform
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019 Posty: 16 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-02-11, 22:05
|
|
|
Mówimy cały czas o drugich sondach 😀 co masz na myśli mówiąc tlenki?? Emulatory tak?? Coś sprawdzonego jest?? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-02-11, 22:14
|
|
|
Tak o drugich. Ale jakie tlenki? tulejki dystansowe do tych sond. Najlepiej podobno brać mosiężne. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
RaVS6RSPerform
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019 Posty: 16 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-02-11, 22:20
|
|
|
Miało być tulejki 😀 inaczej właśnie te emulatory. Ja myślałem że Ty na własnym przykładzie tak opowiadasz. Bo z tym tematem jest dużo opinii dlatego pytam u kogo to zagralo 👌 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-02-11, 23:11
|
|
|
No ja jestem na etapie decyzji czy wywalić katy całkiem i wstawić tulejki, czy zostawić i też je wstawić mi wywala błąd sprawności kata, ale auto śmiga normalnie.
W byłej D2 katów nie miałem i jakoś to chodziło, nie wiem czy tu też się nie pokusze o wycięcie wszystkich 4 katów ( i tak są w jednej puszcze) |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-12, 14:01
|
|
|
ja mam w mondeo i tam to sie sprawdza |
|
|
|
|
RaVS6RSPerform
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019 Posty: 16 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-02-12, 16:58
|
|
|
jutro mam zamiar założyć mosiężne emulatory. Mam nadzieje ze pomoże. dam znać co i jak
Edit
Emulowanie sond nie pomogło. Serownik przeprogramowany i dopiero jest spokój. Dodam ze kultura pracy na wolnych dzięki temu z określiłbym bardzo dobrej poprawiła sie na wzorową
dzięki panowie za temat czas i pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
|