Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Kierunek przepływu/montażu filtra fazy  
Autor Wiadomość
GringoPL 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 5
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2018-11-15, 12:08   [D2 00 4.2PB/LPG ] Kierunek przepływu/montażu filtra fazy

Cześć,

Niedawno zakupiłem swoja A8 i powoli doprowadzam ją do ładu. Podczas czyszczenia elektrozaworów LPG i wymiany filtrów zauważyłem że jeden z nich jest zamontowany odwrotnie. Gaz wchodzi do OUT a wychodzi z IN do reduktora. Reduktor to KME Twin R2 więc oba powinny chyba być w tym samym kierunku? Może ktoś potwierdzić? Ma to jakieś większe znaczenie?

Poniżej zdjęcie
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-11-15, 12:52   

Zmiana kierunku prowadzi do tego gdzie są zbierane zanieczyszczenia.

Powinny być zbierane na zewnątrz filtra (i tak jest jak prawidłowo zainstalowane)

Jak odwrotnie, to zabrudzenia zbierają się wewnątrz filtra (mniej miejsca, brak magnesu).
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
GringoPL 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 5
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2018-11-15, 21:30   

marekp750, dzięki za informacje. W takim razie spróbuje to przełożyć tak aby było prawidłowo. Szczerze to podczas wymiany filtrów nie zauważyłem aby w środku był jakiś magnes.

Natomiast nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz. Tam są dwa doprowadzenia do parownika. Podczas pracy na LPG lewe przyłącze jest bardzo gorące a prawe czuć jakby było zimne. Jak zgaszę silnik to po chwili oba przyłącza są gorące. Pytanie czy to normalny objaw czy reduktor coś niedomaga? Z tego co wiem ma on 2 lata i przejechane ok 40 000 km.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.