Autor |
Wiadomość |
wiciu3001
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 52 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2014-11-30, 19:52 [D2 99 4.2PB/LPG
] Problem z silnikiem gaśnie nierówno pra
|
|
|
Witam koledzy jednak postanowiłem założyć nowy temat z racji, że nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi wcześniej.
Mianowicie problem polega na telepaniu całym autem falowanie obrotami zatrzymując się na światłach nawet zgaśnie, wyskoczył błąd czujnika obrotów walu wymieniłem i teraz wyskoczył mi błąd 16534 czy możliwe ze od sondy są takie reakcje czy może czujnik (ZAMIENNIK) może tak wpływać negatywnie, auto zaczęło w ogóle głośniej chodzić możne dziura w tłumiku muszę jeszcze to sprawdzić ale to nic wspólnego niema.
Dodam, że przepływkę wymieniałem po wskazaniach 180g pokazywała czyli niema tragedii
dolot szczelny plastiki wszystkie cale.
Załączę zdjęcia w celu łatwiejszej diagnozy.
Na przyszłość pamiętaj o TAGach. |
|
|
|
|
|
|
|
wiciu3001
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 52 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2014-11-30, 19:57
|
|
|
Dodam jeszcze fotke tego czujnika obrotu walu moze cos pomoze |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:09
|
|
|
zapodaj blok 30 do 33 i sprawdz wtyczke od sondy, moze odłaczona bo jest obok tej od czujnika wału. |
|
|
|
|
wiciu3001
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 52 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:49
|
|
|
Prosze bardzo |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:54
|
|
|
U mnie padła grzałka jednej sondy i zanim złapie temperature a juz zejdzie ze ssania to cyrki robi. WIęc może być padnięta sonda ew.uszkodzony obwód. |
|
|
|
|
wiciu3001
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 52 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2014-11-30, 21:01
|
|
|
Kolego Apophis a jakie mmiales objawy jak juz ze ssania zszedl??Falowanie dlawienie sie nawet gasniecie??Moze jakas madra glowa z tych blokow odczyta mi czy jest padnieta sonda |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-30, 21:12
|
|
|
Nierówna praca silnika wręcz jak dla mnie bardzo nierówna i spadki z obrotów. Oczywiście wywaliło CAT i szereg błedów sporadycznych typu za ubogo za bogato,wypadanie zapłonów itp.co sie sprawdza w przypadku źle pracującej sondy. Po rozgrzaniu cisza. Nie sprawdzałem w blokach wskazań jeszcze zimnawej sondy.
W domu juz sondy czekaja więc sie je wymieni. Od kupna nie ruszałem tego to mogła paśc któraś. |
|
|
|
|
wiciu3001
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 52 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2014-11-30, 21:34
|
|
|
A Jest ktos w stanie sprawdzic z zdjec zamieszczonych ktora to sonda padla pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-11-30, 21:36
|
|
|
Strona 2 to o ile się nie mylę jest to głowica 5678, ale nie dam sobie ręki uciąć |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
wiciu3001
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 52 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2014-11-30, 21:38
|
|
|
Czyli kiepsko....dojscie jest gorsze dam rade sam ogarnac czy raczej mechanikowi zlecic
DODANO:
Jesli ktos zgadza sie z kolega ernesto niech potwierdzi gdzie znajduje sie sonda ktora trzeba wymienic |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-30, 21:56
|
|
|
U mnie bedzie druga strona ale ja tam wymieniam dwie. Upierdliwa robota to lepiej machnac za jednym razem. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-11-30, 21:58
|
|
|
tfu czekaj Ty masz FL-a. U Ciebie są 4 sondy o ile się nie mylę. Dwie przed katami i dwie za. Żebym teraz głupoty nie strzelił ale fakt niech ktoś podpowie dokładniej która to może być sonda.
( strona 2 czujnik 1 ) |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-30, 21:59
|
|
|
Pierwsza sonda po stronie kierowcy, problem z obwodem. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-30, 22:01
|
|
|
Erni nie każdy FL chyba ma 4 sondy a te dwie za katami nie wpływają chyba na prace silnika tak jak dwie zasadnicze.
Tak mi się o uszy obiło ale nie wiem dokładnie jak to jest. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-30, 22:09
|
|
|
Apophis, te za katem są tylko do sprawdzania jego sprawności, taka ekologiczna pro forma. AQF miały 2, AVP 2, AUW już widywałem z 4, to już musiało zależeć od norm spalin euro4. Najistotniejsze są pierwsze sondy i ich działanie wpływa na pracę jednostki i spalanie.
OT, jeszcze nie tak dawno temu na tym forum by ręce dali do obcięcia, że w po fl nie było 4 sond <tjaa> |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2014-11-30, 22:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|