Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-06-14, 21:10 [D2 01 4.2PB/LPG
] Instalacja BRC
|
|
|
Czy takie zastosowanie jest prawidłowe, zgodne ze sztuką ?
Mam instalacje na Genius MAX. Rurki ponoć 12 mm, ale zawór w butli jest 8mm ??
Jeśli wymienie tego Geniusza na np KME TWIN to bedzie to wszystko ze sobą gadać ? |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-06-15, 09:39
|
|
|
Rurka fazy ciekłej może byc 6 albo 8mm.
Jeśli masz zawór 8 i rurkę 8 to jest ok. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-16, 08:43
|
|
|
Czyli spokojnie mogę sobie zakupić nowy reduktor, podmienić i ?? odpalić ? |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-07-16, 09:08
|
|
|
Ważne jaki jest wielozawór w butli (przepustowość) czy zwykły (3mm) czy extra ok 5mm |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-20, 09:02
|
|
|
U mnie to wygląda tak
Czerwony - wejście i wyjście płynu
pomarańczowy - zasilanie gazu
zielony - podciśnienie , które idzie do weżyków na gruszkach
niebieski - gaz do listew
Rozumiem, że podciśnienie jest do zmiany ?
I czy kompensację da się bez problemu założyć czy jakieś złączki są potrzebne ? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-21, 21:26
|
|
|
podciśnienie ma być z okolicy przepustnicy
tak aby było mniej więcej z 8 cylindrów a nie z jednego
ja bym jeszcze listwy wtryskowe zkompesował
i skrócił wężyki wtryskiwaczy i listwy mają pod górę |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-22, 13:11
|
|
|
Jakbyś proponował je umiejscowić , te listwy ogólnie są takie z dupy, bo nie idzie tego dobrze schować .
[ Dodano: 2018-07-23, 08:55 ]
Jeszcze mam takie pytanie .
Chcę podciśnienie przenieść od gruszek (A) do miejsca przy przepustnicy (B).
I teraz tak, ktoś pamięta jakie fi mają wężyki od gruszek (A) , beczka będzie mi potrzebna i zastanamawim się jaką kupić czy 4mm czy 6 .
W który wąż przy przepustnicy (B) wpiąć się najlepiej ? i jakie ma fi ?
Zamierzam również przenieść listwy w pole oznaczone na czerwono, ale zapewne braknie mi węża (C), jakie to może mieć fi ?
Chciałbym też założyć kompensację, rozumiem, że służy do tego gnizado (D) , czy potrzebuje jakieś złączki czy adaptera by te listwy ze sobą połączyć ?
Sorry za te pytania, ale nie mam tutaj dostępu do suwmiarki i nie mam jak pomierzyć
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-07-23, 08:37
|
|
|
Lechu napisał/a: | Jakbyś proponował je umiejscowić , te listwy ogólnie są takie z dupy, bo nie idzie tego dobrze schować . |
proszę Lechu, tak było u mnie. Podciśnienie jak już Ci 4 osoba mówi z przepustnicy
Lechu napisał/a: | Chciałbym też założyć kompensację, rozumiem, że służy do tego gnizado (D) , czy potrzebuje jakieś złączki czy adaptera by te listwy ze sobą połączyć ? |
tak potrzebujesz kruciec listwy BRC. teraz tak są dwa: na fi 12 i fu 16 (gwint) widać to dobrze na pierwszym zdjęciu na listwach gdzie kompensacja wychodzi. Wąż stosujesz standard fi12. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-23, 12:27
|
|
|
aleś tych fitrów tam na zakładał
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-07-23, 14:03
|
|
|
pepi napisał/a: | aleś tych fitrów tam na zakładał
|
od przybytku glowa nie boli a BRC wtryski drogie, wiec chcialem miec dobra filtracje. Oczywiscie na KME-Twin nie ma problemu se spadkiem cisnienia wiec jest malina |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-07-23, 20:46
|
|
|
Lechu napisał/a: | Jakim interfejsem się podpiąć do centralki ? | A jaki masz sterownik?! Są różne a przynajmniej były różne programy. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-23, 20:48
|
|
|
tak taki |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-07-23, 20:55
|
|
|
Lechu napisał/a: | Jeśli wymienie tego Geniusza na np KME TWIN to bedzie to wszystko ze sobą gadać ? |
wymieniaaaaaajjjjjjjjjjj inaczej będziesz jeszcze długo ten wątek ciągnął
jak coś to Ci szczegółowo opiszę wymianę o ile nie ma jej na stronie mojego auta |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-24, 07:56
|
|
|
danishow napisał/a: | A jaki masz sterownik?! Są różne a przynajmniej były różne programy. |
W papierach jest wpisane Sequent P&D
CINEK napisał/a: | wymieniaaaaaajjjjjjjjjjj inaczej będziesz jeszcze długo ten wątek ciągnął |
Na razie chcę tą kupę uporządkować, dodać kompensację i podciśnienie wziąć z okolic przepustnicy.
Czy przy tej operacjji coś będę musiał grzebnąć w sterowniku ? Czy on sobie z tym poradzi, że bedzie miał kompensację i inne podciśnienie . |
|
|
|
|
|