Autor |
Wiadomość |
Sajmon
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sajmon
Jeżdzę: D2
Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 34 Skąd: Oln
|
Wysłany: 2014-01-25, 19:14 [D2 99 2.8PB/LPG
] Gaśnie przy przełączaniu na LPG
|
|
|
Witam, mam problem z moim audikiem, nie wiem z jakiego powodu mi gaśnie, jadę i przy przełączeniu na gaz próbuje zgasnąć(przy przełączaniu wariują mi kontrolki od gazu). |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-25, 19:25
|
|
|
Hmmm niech poszukam gdzies magicznej kuli i tam pewnie zobacze wszystko
Diagnostyka VAG to tak na początek-zrobiona? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-25, 19:30
|
|
|
Apophis napisał/a: | Hmmm niech poszukam gdzies magicznej kuli i tam pewnie zobacze wszystko |
heh Maciek jak masz taka to napisz kiedy w koncu w lotto trafie
Sajmon napisał/a: | Witam, mam problem z moim audikiem, nie wiem z jakiego powodu mi gaśnie, jadę i przy przełączeniu na gaz próbuje zgasnąć(przy przełączaniu wariują mi kontrolki od gazu). |
ja tak mialem podobnie w swojej A4 po powrocie z Chrowacji. Nie wiem czy to od goraca czy tez ichniejszego LPG, ale caly komputer sterujacy zwariował i sie "rozstroil". W kazdym razie wizyta u gazownika pomogla. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Kuki30
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lip 2013 Posty: 34 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-01-25, 19:33
|
|
|
Jak na benzynie wszystko jest ok to musisz przeskanować inst. gazową. Czyli wybierz sie do gazownika. Może filtry masz zapchane?
Jak napisał Apophis, z kuli nikt tutaj nie wróży |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
Sajmon
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sajmon
Jeżdzę: D2
Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 34 Skąd: Oln
|
Wysłany: 2014-01-25, 20:34
|
|
|
Na LPG chodzi normalnie, tylko przy przełączaniu próbuje gasnac i później chodzi elegancko , sporadycznie zdarza się że i na benzynie jest taki problem, wcześniej wszystko było ok. wszystko zaczęło się jakieś 2 miesiące temu. |
_________________
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-26, 12:43
|
|
|
A w jakich okolicznościach przełącza się na gaz? Samoczynnie czy czy w jakimś zakresie obrotowym? Obejrzyj dokładnie czy nie ma gdzieś nieszczelności na lpg. Przewody gazowe, opaski do sprawdzenia. Może gdzieś ciśnienie ucieka na zimnym i są problemy. Na ciepłym jak materiały się rozszerzą w miarę się uszczelni i chodzi. Do gazownika też podjedź na dniach niech obejrzy to fachowym okiem.
Sprawdź czy na czujniku temperatury ten co idzie do reduktora nie ma zwarcia. Ja miałem podobną sytuację, przetarta była izolacja i wariował. Jeszcze jedno pytanie, przy jakiej temperaturze przełącza Ci się na lpg? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2014-01-26, 14:23
|
|
|
A czy czasem nie zdarza Ci się to jak silnik jest jeszcze nie rozgrzany?
Moim skromnym zdanie winą za to obarczyłbym elektrozawór na reduktorze. Miałem podobnie w zeszłym roku. Po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy. Można go kupić bez cewki sam zawór. Był tak zaszlamiony że ciężko chodził. Jak reduktor był dobrze rozgrzany to było lepiej. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-26, 14:48
|
|
|
sprawdź czujnik(i) temperatury w reduktorze(ach) |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
Sajmon
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sajmon
Jeżdzę: D2
Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 34 Skąd: Oln
|
Wysłany: 2014-01-28, 22:02
|
|
|
ernesto, Samoczynnie się przełącza. Na gaz przerzuca się przy 80 stopniach. |
_________________
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-29, 00:57
|
|
|
Czyli za niska temperatura odpada. Sprawdzałeś szczelność układu? Czy nie ucieka gdzieś lpg?
Jeśli Szczelność będzie prawidłowa to już trzeba szukać problemów w instalacji. Podejrzewam że bez gazownika się nie obędzie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
|