Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] cieknie benzyna na kolektor wydechowy  
Autor Wiadomość
kcizla 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 8
Skąd: Kielce
Wysłany: 2018-05-22, 15:09   [D2 97 4.2PB/LPG ] cieknie benzyna na kolektor wydechowy

dzisiaj po przejechaniu kilku kilometrów zaczęło mocno waniać benzyną. Na parkingu zajrzałem pod maskę i okazało się, że wprost na prawy kolektor ciurkiem wali benzyną (chodził na gazie). Jakoś dojechałem do domu i dałem sobie spokój z jazdą. Teraz odpaliłem, pochodził trochę i przecieku nie widać, zapachu benzyny nie czuć. Ciekawe co znowu tym razem? :| :| :|
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-05-22, 16:10   

Najpewniej wąż na wejściu listwy wtryskowej. Założyć nowy, dać po 2 opaski na każdym końcu i będzie trzymać ;)
https://www.audiworld.com...clamps-2916703/
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2018-05-22, 18:04   

Te weze fabrycznie sa zakuwane. Jesli masz fabryczne zakucie, to ono pewnie przepuszcza. To samo mialem u siebie ale akurat gapilem sie na silnik jak chodzil jak sikac zaczelo, to od razu zgasilem auto. Odetnij zaute koncowki i naloz normalnie gume na krociec ktory zostaje. Ja tak mam i wszystko dziala.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
kcizla 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 8
Skąd: Kielce
Wysłany: 2018-05-22, 20:46   

Dziękuję koledzy. Jak tam się dostać? Czy dam radę po zdjęciu filtra powietrza?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-05-22, 21:47   

Do zdjęcia rura dolotowa między filtrem a przepustnicą (samej puszki filtra ruszać nie trzeba) i osłony silnika, środkowa i po stronie pasażera.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Truten 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 51
Skąd: Zamość
Wysłany: 2018-05-29, 22:57   

Jak raz zaczęło sikać to będzie się powtarzać, odetnij nieszczelny kawałek jak koledzy radzą ale daj na wszelki wypadek zamiast tego zakucia fabrycznego opaskę na śrubkę, taką do węża ogrodniczego, jakby nie patrzeć to jakieś ciśnienie z pompy paliwa jednak tam jest i lepiej żeby nie zrzuciło ci go w trasie.
U mnie tuż po odpaleniu na zimnym sikało zdrowo aż w kabinie było czuć benzyną przez minutę lub dłużej, początkowo myślałem, że to dlatego że na ssaniu chodzi, heh. Po zagrzaniu się samo uszczelniało.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-05-31, 07:30   

Polecam zastosowanie tego typu opasek.



możesz dokręcić przewód większą siłą.
Normalne opaski ślimakowe też dadzą radę ale musi być w miarę markowa.
Te tanie zaraz puszczają na gwincie i się obracają.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2018-05-31, 07:57   

Ja tylko dodam, ze te opaski co pokazuje Erni mam zamontowane wszędzie u siebie w aucie z dwoch powodow. Po pierwsze nie deformują tak mocno gumy na złączu jak tradycyjne opaski. Po drugie znacznie trudniej je przekręcić.

Na allegro jak chce ktoś je znaleźć to musi wpisać opaski SGB lub SBG
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2018-07-07, 21:02   

Ja zrobiłem tak, że wykręciłem całego, uciąłem nad nadkolem. Od strony listwy zakułem nową złączkę w firmie która zakuwa węże do hydrauliki. Koszt 60 zł a złączka na 40 bar chyba :D
nad nadkolem nasunąłem na rurkę i zacisnąłem dwoma mocnymi opaskami i siedzi już dwa lata.
U takiego znajomego A8 się spaliła właśnie dlatego, że paliwo leciało i akurat kapało na kolektor wydechowy :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.