|
Autor |
Wiadomość |
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-22, 19:32 [D2 ALL
] Błędy silnika 17538 17537 16818 16489
|
|
|
Witam.
Pojawiły mi się takie błędy. Silnik co jakis czas na chwile drgnie jak przy padnietej cewce albo swiecy. Co to moze byc. Moze ktos rozkodowac te bledy. Moze ktos cos takiego mial.
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 -- 35-00 - -
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 -- 35-00 - -
16818 - Heated Catalyst; Bank 2: Temperature Below Threshold
P0434 -- 35-10 - - - Intermittent
16489 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Malfunction
P0105 -- 35-10 - - - Intermittent |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-12-22, 20:25
|
|
|
17538 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
17537 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata (rich mixture)
16489 - Miernik mas powietrza lambda G70 > sygnał mało prawdopodobny
16818 tego błędu niestety nie posiadam na kompie ale jest on w grupie błędów katalizatora, strona druga coś z temperaturą poniżej progu. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-22, 22:20
|
|
|
Możliwe że to katalizatory.? |
_________________
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-12-22, 22:50
|
|
|
Sprawdź przepływomierz. Na wolnych ma mieć 3.5 -7g/s Sprawdź dodatkowo szczelność dolotu.
Do sprawdzenia mieszanki ubogiej/ bogatej musisz najpierw posprawdzać:
- sprawdzenie ciśnienia paliwa
- przepływomierz
- sprawdzenie sondy lampa przed katem
- wtryskiwacze
Sprawdź czy lpg nie robi roboty. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-23, 17:51
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | - sprawdzenie ciśnienia paliwa | bez manometru sie nie obędzie ???
krzychu22.p1i napisał/a: | - sprawdzenie sondy lampa przed katem | VAGiem da rade czy nie ???
krzychu22.p1i napisał/a: | - wtryskiwacze | a wtryski jak sprawdzic |
_________________
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-12-23, 18:06
|
|
|
Manometr potrzebny, masz mieć ok. 3,5bara, po ściągnięciu z regulatora ma wzrosnąć do 4barów. W przewodzie podciśnieniowym nie może być paliwa.
Sondy nie sprawdzaj, vagiem to zrobisz ale błąd dotyczy nie osiągnięcia temperatury pracy kata.
Wtryskiwacze hmm Oporność pomiędzy dwoma pinami 13-16Ohm, gdy silnik jest nagrzany to wcześniejsza oporność może się zwiększyć o 4-6Ohm. Można też sprawdzić oporność przewodów ecu-wtryskiwacze. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |