Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Instalacja spryskiwacza szyby czołowej  
Autor Wiadomość
czyznaszmnie 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 41
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-07-09, 04:49   [D2 94 4.2PB/LPG ] Instalacja spryskiwacza szyby czołowej

Jak w temacie, którędy lecą przewody do spryskiwacza szyby, spryskiwacz działał mi dopóki nie wymieniali mi parownika klimatyzacji (podejrzewam że coś rozpięli lub poluzowali przy wymianie) i od tego czasu nie kręci się pompka.
_________________
http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-07-09, 07:30   

Lecą błotnikiem razem z wiązką kierunkowskazu o ile się nie mylę. Wyciągnij kierunkowskaz po stronie pasażera. Będziesz widział kostkę i pompkę przy zbiorniczku. Czarna okrągła z trzema pinami. Możliwe że się poluzowała lub nie styka. Lubi śniedzieć.
Możesz wyciągnąć wtyczkę i sprawdzić czy dochodzi do niej napięcie.
Dokładnie nie pamiętam jak to jest ale jest wspólna masa i dwa plusy. Jeden plus jest do zasilania pompki a drugi do sygnalizacji niskiego poziomu płynu.
Zerknij jeszcze bezpieczniki, może się spalił.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
czyznaszmnie 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 41
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-07-09, 16:39   

dzięki, wysoce prawdopodobne że to będzie ta wtyczka, bo boczne kierunki też mi nie świecą :| bezpieczniki posprawdzałem, wszystkie były ok :/ zaraz skoczę sprawdzić co tam piszczy:)

Edit:

no niestety napięcie do pompki dochodzi, z tego co zauważyłem to przy robieniu klimy odkręcili zbiornik spryskiwaczy (świeże ślady i brak śrubek) i nie jest wpięty wężyk pompki. Wtyczkę sprawdziłem, napięcie jest, gorzej, że pompka nie kręci. Bez zdejmowania zderzaka wężyka chyba nie ma szans wpiąć...

Pytanie czy wypięty wężyk mógł mieć wpływ na śmierć pompki?
_________________
http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-07-09, 23:16   

czyznaszmnie napisał/a:
Pytanie czy wypięty wężyk mógł mieć wpływ na śmierć pompki?


Raczej nie. Ponieważ pompka jest chłodzona płynem. Nawet jeśli wypniesz przewód który idzie do dysz i załączysz spryski to nie ma możliwości by się ona spaliła, nawet jak płyn będzie uciekał bokiem.
No chyba że brakło płynu i pracowała na sucho. Tak więc albo padała ze starości co jest możliwe. Albo panom mechanikom brakło płynu i zjarali pompkę. By uniknąć podejrzeń wypieli wężyk. Podstawa to jest płyn w zbiorniczku.
Jeśli natomiast pozom płynu zejdzie na tyle nisko że pompka nie ma możliwości pompowania to następuje jej przegrzanie i jednocześnie spalenie.
Teraz musisz sprawdzić pompkę na krótko czy pracuje.
Znaczy się podać jej +/- . Jesli po podaniu 12V nie będzie pracować to oznacza że pompka jest do wymiany.
Możesz to zrobić bez jej wyciągania. Podpinasz przewody, na nie zarobione końcówki ( na sówki okrągłe ) i sprawdzasz na krótko czy odpali. Jeśli nie to znaczy że pompka do wymiany na 100%
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-07-02, 10:29   

Podłączam się pod temat, z pewnie śmiesznym problemem.
Spryskiwacz sika w kosmos
Podszybie miało połamane środkowe mocowanie - poprawiłem, zamocowane wydaje się dobrze. Do eksperymentu podniosłem je jeszcze wyżej na tyle ile pozwala uszczelka maski.
Nijak nie jestem w stanie uzyskać by spryskiwacz na postoju nie lał na dach czy za samochód. Gdzie jest błąd?
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-02, 10:42   

Weź igłe i se wyreguluj dysze :)
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-07-02, 17:46   

Zacząłem od tego :P Potem pokleiłem ten wspornik na środku i nic.
Spróbuję jeszcze jakoś docisnąć te dyszki niżej. Wydawało mi się jednak, że dojechałem do granic możliwości regulacji. A przecie jeszcze sporo za wysoko sika.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-02, 17:56   

U mnie jak wsadze igłe w dysze to dośc sporo mam zakresu. Tez musze obniżyc nieco bo ostatnio z tyłu gościa w cabriolecie obsikałem :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.