Autor |
Wiadomość |
PawełBS
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 40 Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 61 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2017-02-16, 11:14 [S8/A8 D2 FL] różnice silników 360KM/310KM
|
|
|
Witam, szukam informacji na temat różnic sliników i osprzętu S8 360KM i A8 310KM. Z tego co się dowiedziałen różnią się min; ukł. Wydechowym, wtryskami. przepływką i czym jeszcze? Czy jakieś z tych elementów można wykorzystać w A8 żeby dodać kilka KM ? nie mowie o 360 |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-02-16, 11:48
|
|
|
PawełBS napisał/a: | Czy jakieś z tych elementów można wykorzystać w A8 żeby dodać kilka KM ? |
tak, przełożyć silnik albo kupić S8 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2017-02-16, 13:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2017-02-16, 12:57
|
|
|
tłoki, wałki, sterowanie silnika - Ska chyba kręci się o tys obrotów wyżej... ogólnie było opisywane na forum i ktoś nawet robił Ske ze zwykłego i stwierdził, że gra nie warta świeczki... |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-02-16, 13:43
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | kupić S8 |
Jedyne racjonalne podejście |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-02-16, 17:04
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | tak, przełożyć silnik albo kupić S8 |
Akurat mam taki silnik... i to jeszcze na samochodzie
I właściwie wszystko do sprzedania
Niestety jak pójdzie na części to do sprzedania głowice będą już pewnikiem niekompletne.
Ale fakt faktem lepiej już kupić całe auto kompletne niż bawić się w przekładanie poszczególnych elementów.
No chyba, że to A8 ma już kilka rzeczy z S8 tj. zawias i fotele. Ale i tak do kompletu przydało by się mieć silnik ze sterownikiem + zegary + hamulce |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-02-16, 20:00
|
|
|
FOSS napisał/a: | Ale fakt faktem lepiej już kupić całe auto kompletne niż bawić się w przekładanie poszczególnych elementów.
No chyba, że to A8 ma już kilka rzeczy z S8 tj. zawias i fotele. Ale i tak do kompletu przydało by się mieć silnik ze sterownikiem + zegary + hamulce |
to mi brakuje silnik tylko
a tak na prawde, to nie wiem po co komu te dodatkowe kunie 310KM jest wystarczająco moim zdaniem i kombinować aby mieć te "kilka-kilkanaście" więcej nie ma najmniejszego sensu. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
andrzej_s8
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: s8 d2
Dołączył: 30 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-02-16, 20:01
|
|
|
Hej, miałem u siebie orginalny Avp, niestety pechowo rozsypał się.
Z racji tego, że nie było akurat żadnego na allegro kupiłem AQF z wersji 310km.
Z moich obserwacji wynika, że dół silnika jest analogiczny, natomiat zupełnie inne są głowice,
same kolektory wydechowe w AVP są dużo większe. Podobno osprzęt też delikatnie się różni.
U mnie został cały osprzęt z AVP, łącznie ze sterownikiem.
Jak stawałem z bratem(orginalne zdrowe S8 2002r) to do 200 km/h był dwie długości z przodu.
U mnie po wymianie silnika na hamowni pokazało 290 km, silnik niby kręci się do 7000 obr., ale na wykresie widać, że moc zaczyna spadać od 6600 obr, chyba głowice nie wyrabiają.
Ogólnie to silnik z S8 jest dla mnie dużo bardziej elastyczny. |
|
|
|
|
PawełBS
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 40 Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 61 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2017-02-16, 20:04
|
|
|
Nie chciałem ingerować w silnik w sensie głowice tłoki itp. Tylko osprzęt, elektronika, ale jak nie ma sensu |
|
|
|
|
|
|
|
andrzej_s8
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: s8 d2
Dołączył: 30 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-02-16, 20:16
|
|
|
wydaje mi się, że gra nie warta świeczki, jeżeli już to tylko komplet z głowicami,
a toj uż koszty |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-02-16, 21:58
|
|
|
Jak by to było np. 1.8 a swap na 1.8t to oczywiście. A tu wolnossący, nic nie zrobisz... |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-02-18, 22:06
|
|
|
może nie FL ale masz trochę pogląd na preFL http://www.a8team.pl/d2-p...-340-vt9715.htm |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|