Autor |
Wiadomość |
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-29, 21:05 [D2 95 3.7PB/LPG
] Pozyciometr, błąd 00293
|
|
|
witajcie
problem mam tego typu, skrzynia wpadla w tryb awaryjny
wszystkie biegi na czerwono, chodzi do czworki w trybie awaryjnym, lewarek wrzuca biegi losowo, dam na wsteczny wrzuci neutral dam parking - wogole nie widzi, tip zero reakcji, wsteczny zarzuca dopiero za ktoryms wachlowaniem lewarkiem
zaczalem czytac o tych bledach i ludzie sugeruja ze jest to wina czujnika f125, pozycjoner skrzyni , czy ktos ewentualnie spotkal sie z podobnym problemem ? dodam ze skrzynia pracuje jak nalezy ( mechanicznie ) stan oleju jest jak nalezy, z poczatku myslalem ze moze to wina lewarka ale poczytalem i sam juz zglupialem,
z gory dzieki za sugestie i pomoc |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-29, 21:15
|
|
|
Mozliwe że Ci padł pozycjoner. |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-29, 21:22
|
|
|
Na dniach auto na podnosnik i wydrzemy ze Szwagrem ten pozycjoner i zobaczymy jak to tam wyglada moze zawilgotnial czy cos, no i bede szukal nowego jak cos... |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-29, 23:09
|
|
|
stillbadboy, sprawdź też kable bo to częsty problem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-30, 12:52
|
|
|
Daniel chodzi o kable od tego pozycjonera? ludzie pisza ze lubi zawilgotniec czy to od wody czy od oliw itd i koroduje czy to w srodku czy na wtyczce
dzieki Dice tego tutka wlasnie przegladalem i mam nadzieje ze to wina selektora..
co do twojego problemu u mnie tego nie ma wajcha chodzi jak maselko...
pocieszam sie tylko ze skrzynia sprawna a wpienia mnie ze moge zmienic pozycjoner a okaze sie ze trzeba bedzie drzec tunel srodkowy zeby lewarek wymienic co srednio mnie cieszy juz to raz rozbieralem i trzeba sie troche nagimnastykowac a jak wiadomo glownie chodzi o czas
Panowie tak na przyszlosc spytam bo zaczynam sie rozgladac, ten pozycjoner w 5hp bedzie taki sam jak w 4hp z silnika 4.2 ? polift czyms sie rozni od przedlifta itd ?
gdzie tego szukac pisalem do Adriana ale niestety juz nie posiada..
dzieki za pomoc |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-30, 15:31
|
|
|
Różnica będzie w kostce jeśli chodzi i 5b lift a przedlift. Pre miał okrągło a list prostokątną. Mam w domu obie i obie mają po 9 przewodów ale lift ma 9 pinów gdzie staruszek 8 pinów. |
_________________
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-30, 16:03
|
|
|
nie chcesz tego przedlifta sprzedac Krzysiek ? jesli sprawny oczywiscie nie jest daleko to by szybko przyszlo kurierem czy poczta |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-30, 18:47
|
|
|
przecie krzyś rozebrał to na srubki |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-30, 19:37
|
|
|
Pozyciometr jest nie rozbieralny teoretycznie bo jest zanitowany. Ja go tylko zdemontowałem. Jeśli jest taki jak reszta skrzyni to przeżyje auto. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-30, 21:26
|
|
|
Krzysiek to masz go.na sprzedaz czy szukac gdzie indziej
dzis szwagier wymontowal
potrzebny pozycjoner o symbolu 0501 209 896
gdyby ktos mial prosze o kontakt |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-31, 07:18
|
|
|
Mam o innym nr. A sprawdziłeś wiązkę? W jakim stanie masz kostkę? Trzeba było podpiąć kompa i zobaczyć w blokach pomiarowych czy zmiana pozycji lewarka pokrywa się z pozycją w programie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2016-05-31, 08:09
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Pozyciometr jest nie rozbieralny teoretycznie bo jest zanitowany. Ja go tylko zdemontowałem. Jeśli jest taki jak reszta skrzyni to przeżyje auto. |
Temat przerabiałem. Pozycjometr w środku będzie brudny + ścieżki zaśniedziałe i powstają takie cyrki jak w temacie.
Można go rozebrać, wyczyścić ścieżki, metalowe piny dogiąć w ich kierunku - użyć jakiegoś smaru w sprayu i skręcić ponownie i śmiga jak należy. |
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-31, 15:14
|
|
|
dzieki wiem tylko ze wywala taki blad jak wyzej, nie jestem na tyle obeznany zeby posprawdzac bloki itd, wywalilo tez blad czujnika stopu tez go wymieniam na wszelki wypadek bo nie jest drogi. pozycjoner znalazlem za 200zl jutro ma byc u mnie, stary z ciekawosci rozbiore wolnym czasem i zobacze jak to w srodku wyglada, nie chce juz starego montowac raz ze jest to znitowane i trzeba by to pozniej jakos slikonowac zeby to uszczelnic a nie uznaje takiej roboty zwlaszcza jesli to nie sa na tyle duze pieniadze... za 200zl nie chce wkurwiania wystarczy ze sie naogladalem druciarstwa po poprzednikach..
zdam relacje jak zamontujemy ! |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-31, 16:47
|
|
|
Rozwiercasz i tyle. Nity sa alu. W srodku jest mieciutka uszczelka wiec jak potem to skrecisz na srubki z nakretka kontrujaca to bedzie smigac. |
_________________
|
|
|
|
|
|