Autor |
Wiadomość |
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-07-28, 19:48
|
|
|
ło matko, daj filmik |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-07-28, 20:10
|
|
|
Miłośnik silikonu jak nic.... gdzie te ludzie mają głowy
Dawaj filmik bo jak rozumiem będzie tam coś jeszcze ciekawego |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-28, 21:37
|
|
|
oj tam to jeszcze mało |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-07-29, 09:11
|
|
|
I dziwic sie ze potem silniki jak muchy padaja i to nawet w takich wielkolotnych projektach.
Zdaje mi sie ze ostatnio tutaj widzialem dokladnie ten styl i rodzaj uszczelniacza.
Czyzby to ten sam nieposzlakowany artysta? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-07-29, 11:35
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Oczywiście, że używamy uszczelniaczy.
Tylko w odpowiednich miejscach a w niektórych jest to niedopuszczalne. |
Używamy bo przecież są miejsca w których producent zaleca używania. Jak miska olejowa nie ma swojej uszczelki to trzeba czymś posmarować bo powietrze tego nie uszczelni ale trzeba robić to z głową żeby nie było potem kilograma strąków zwisających do wewnątrz tej miski.
A pakowanie silikonu na gumowe uszczelki to jakiś kretynizm jest. Wydaje mi się, że jak jest nieszczelne to trzeba zmienić uszczelkę.... ale mi się może tylko wydaje
Mam tu w swojej kolekcji kilka magicznych ujęć od "miłośnika silikonu"
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-29, 18:14
|
|
|
panowie nie dajmy się zwariować
ja zawsze smaruję uszczelki tylko z głową
nawet producent naszych aut tak robi w któryś tam miejscach
a to że w warsztatach pracują cymbały co im idzie tubka uszczelniacza na głowicę
to już inna sprawa |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-07-29, 18:48
|
|
|
no oczywiscie ale czmu mamy tzn co niektorzy placa za to slone pieniadze bo jest to dodatek wchodzacy w sklad wielkich i szacownych projektow gdzie wszyscy cmokaja i sie spuszczaja nad ich wielkoscia i unikatowoscia |
|
|
|
|
|
|
|
speedanad
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 52 Skąd: Stegna
|
Wysłany: 2015-07-29, 19:18
|
|
|
no właśnie tak się psuje silniki, masakra i pomyśleć że czasem człowiek kupi auto i jeździ z takim czymś, dlatego jak dawać gdzieś samochód to tylko do sprawdzonego fachowca, partaczy nie brakuje. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-30, 07:04
|
|
|
przepraszam ile padnie tych motorów a ile jest tak zrobione ?
więc |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2015-07-30, 19:00
|
|
|
Jeżeli uszczelniacze w dużych ilościach są dawane na uszczelnienie silnika przed filtrem olejowym to większość jeździ.
Użytkownicy nawet nie wiedzą ile później tego siedzi w siatce smoka pompy oleju.
Ale jak ktoś walnie uszczelniacza za filtrem oleju to sądzę, że takie silniki padają.
Nie ma bata. Jeden taki urwany kawałek potrafi zrobić kongo.
Nie pierwszy raz coś takiego widzę przy padniętych panewkach w silnikach.
Teraz mam kolejną maszynę ze stukającą panewką. Ciekawe co tam za kwiatki wyjdą???
Za tydzień ma być silnik na podmiankę. Za jakiś czas pewnie nowe zdjęcia i może filmiki. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|