|
Autor |
Wiadomość |
Detter
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-13, 02:11 [D2 preFL ALL
] Zamek pneumatyczny - brak ciśnienia...
|
|
|
Witam.
Powracam do wałkowanego przeze mnie tematu - nieszczelność w układzie pneumatyki centralnego...
Badam to jak mogę, szukam syczenia itp....
Moje wnioski: przewody mimo że szczelne, po przyłożeniu ucha - syczą....
tj. słychać płynące wewnątrz powietrze....
Przynajmniej tak ja to odbieram... bo nie wieżę, żebym miał nieszczelności w każdym miejscu na przewodach.... ;-)
Badałem klapę bagażnika (tą membranę która często się przewija na forum) - ale też nic nie widać / słychać...
Ale, największe syczenie słyszę w klapce wlewu paliwa....
to jest miejsce, w którym najbardziej na chwilę obecną podejrzewam nieszczelność...
W jaki sposób mogę się dostać do tego miejsca od środka? poprzez boczek w bagażniku?
Mam w tym miejscu małe utrudnienie jakim jest butla gazowa... |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-11-15, 07:14
|
|
|
Dostać do pneumatyki klapki tylko przez zdjęcie boczku w kufrze. Innej możliwości niema.
A zesrać może się to ustrojstwo w każdym zamku. Otwierają się wszystkie tyle samo razy ale najczęstszym miejscem jest tylna klapa i sama pompa. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Detter
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-20, 01:44
|
|
|
Temat (prawie) załatwiony... Winnym okazuje się jedna zamek klapki wlewu paliwa...
Demontaż: banalnie prosty - wystarczy dobrać się do buczka bagażnika.
Nowy zamek z ASO VW - 57 zł
Oczekuję na przesyłkę - nie ma w kraju... |
_________________
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-11-20, 07:55
|
|
|
Jeśli pękła gumka to mogłeś przełożyć z siłownika B4/C4 za grosze... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Detter
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-21, 23:39
|
|
|
Generalnie nawaliło wnętrze tego ciśnieniowego siłowniczka... Dokładnie miejsce w którym metalowy pręcik zamykający klapkę wchodzi do samego siłownika....
próbowałem rozebrać ten siłowniczek, ale jest sporo zatrzasków a nie ruszyłem ani jednego (nie chciałem połamać)....
No nic, impreza nie jest koszmarnie droga, więc już siłowni zamówiony w ASO...
w przyszłym tyg. będzie - a je będę miał pewność że trochę podziała |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |