Autor |
Wiadomość |
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-09-03, 18:55 [D2 FL ALL
] Tył-niewłaściwe ustawienie jarzma wzg. tarcz
|
|
|
Dzisiaj przy okazji prac przy zacisku zobaczyłem, że tarcza nie jest symetrycznie w jarzmie. Z jednej strony jest na tyle blisko, że widać na niej niewielkie ślady ocierania o jarzmo. Na próbę dałem pomiędzy jarzmo z zwrotnicę podkładki ok. 2mm (czyli wysunąłem jarzmo na zewnątrz) i jak na prowizorkę jest OK, ale jakoś mnie takie rozwiązanie nie przekonuje. Nie wiem, czy przez te podkładki połączenie ze zwrotnicą nie będzie się luzować...
Tarcze sam wymieniałem jakiś czas temu (Bosch 0-986-478-574).
Spotkał się ktoś z czymś takim? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-09-03, 18:59
|
|
|
Oba jarzma masz te same ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-09-03, 19:12
|
|
|
No właśnie z drugiej strony jeszcze nie patrzyłem (na razie tylko lewa przy okazji innych prac). Za jakiś czas będę robił prawą i wtedy zobaczę. Tak czy inaczej to dosłownie 1-2mm różnicy. Były jarzma, które różnią się tak niewiele? Ogólnie hamulce są OK, tarcza zużywa się równomiernie. |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-09-03, 19:21
|
|
|
Ze strony, z której ociera masz najprawdopodobniej jarzmo z przedlifta. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-09-03, 20:06
|
|
|
olej temat zrobiłeś sobie dystans podkładkami |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-09-04, 07:01
|
|
|
Jarzmo z przedlifta różni się od jarzma z polifta 2mm głębokości? Bo cała reszta pasuje idealnie. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-09-04, 08:32
|
|
|
Po taniości zjeżdżało się kątówką OE jarzma w preFL, bo tylne tarcze już praktycznie niedostępne. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-09-04, 15:11
|
|
|
krisker napisał/a: | Jarzmo z przedlifta różni się od jarzma z polifta 2mm głębokości? Bo cała reszta pasuje idealnie. |
Tarcze w polifcie były 2mm grubsze. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
|